Gevinst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Ih altså - I går da helt amok!

Kæmpe tillykke! Det gik da ret hurtigt denne gang lige som sidste gang - det er dejligt for jer!

Ja, vi forsøgte én gang lige inden jeg var i DK på ferie med hende den lille, hvor det ikke lykkedes - men der var vi også begge ret stressede - og set i bakspejlet, var det nok meget godt ikke at være "3" om at dele ét stæde på en 12-timers flyvetur Det var en hård nok tur med ét barn  

Men så var der Jackpot lige efter hjemkomst - så det kunne ikke have været meget bedre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Stort tillykke til dig også 

Ja tak, vi kommer i samme mødregruppe igen Det er dejligt

Anmeld

26. august 2012

Lilje82

Åh det smitter åbenbart det babyhalløj der, er der ingen der kan få det til at smitte af her???

KÆMPE TILLYKKE herfra, selvom jeg er mega meget misundelig

Anmeld

26. august 2012

Karina84

Anonym skriver:

Ja tak, vi kommer i samme mødregruppe igen Det er dejligt

Jaaa, skal se om jeg kan begynde at være lidt aktiv skrivende igen, og skal da lige ha kigget derind også 

Anmeld

26. august 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

TAAKKKK, håber også at det kommer til at få lige så få graviditetsgener som sidste gang 

Indtil videre føler jeg min jo alt så ikke særlig gravid - ingen tegn - ud over de to streger og udeblevet mens, selvfølgelig

Var det ikke dig der havde døjet med kvalme - nærmest lige fra ægget havde sat sig fast?

Jo fra 2+4 (altså det jeg ikke jeg var jo) havde jeg kvalme - den slap jeg for omkring uge 26... 

Anmeld

26. august 2012

Sofia

Tillykke tillykke tillykke, hele vejen over til søde dig!

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jo fra 2+4 (altså det jeg ikke jeg var jo) havde jeg kvalme - den slap jeg for omkring uge 26... 

Uhhhh, det lyder fælt!

Hos mig startede det omkring uge 6 og varede kun til omkring uge 13, så det var egentligt ikke så slemt igen...  for at det ikke bliver værre denne gang

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Åh det smitter åbenbart det babyhalløj der, er der ingen der kan få det til at smitte af her???

KÆMPE TILLYKKE herfra, selvom jeg er mega meget misundelig

Tror bestemt at det er noget der smitter Så nu skulle du have endnu større chancer for at blive gravid meget snart.

Er i aktivt igang med PB? Eller tager I det bare lidt som det kommer?

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Tillykke tillykke tillykke, hele vejen over til søde dig!

TAAAKK - blev nødt til at fortælle det til jer Så bliver det hele lidt mere reelt...

Familien og vores venner her vil vi gerne vente lidt med at offentliggøre det overfor. For her spredes nyheder som en steppebrand og jeg er ikke helt klar til at folk - uden hæmninger - kommer klapper mig på min flodebollemave - og sikkert spørger om jeg er i 3. mdr. Ha, ha, ha

Anmeld

27. august 2012

piadas

Anonym skriver:

Ja, vi forsøgte én gang lige inden jeg var i DK på ferie med hende den lille, hvor det ikke lykkedes - men der var vi også begge ret stressede - og set i bakspejlet, var det nok meget godt ikke at være "3" om at dele ét stæde på en 12-timers flyvetur Det var en hård nok tur med ét barn  

Men så var der Jackpot lige efter hjemkomst - så det kunne ikke have været meget bedre 

Jamen, så er det jo perfekt - og så vidt jeg kan regne ud, har du termin i april? Jeg mener, jeg testede positivt, da jeg var gravid med Oliver sidst i august, og da havde jeg termin d. 23. april.

Det er et dejligt tidspunkt at føde på - i hvert fald her i DK, når foråret er på vej osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.