Gevinst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

piadas

Lilje82 skriver:

Håber det var det sidste blod du har set indtil h*n skal ud :-) 

ENIG!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Og førstctil terminenselvfølgelig ;-)

Ja, eller så tæt på terminen som jeg nu kan finde ud af at holde på ham/hende. Ville gerne slå min "rekord" med Sofias 37+2, men ved ikke om det er muligt med min livmoderhals. Den er åbenbart svag efter keglesnit

Men jeg må bare tage én ting af gangen - indtil videre er der stadig ingen blødning

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

JonTri skriver:

Pyhh mon ik det bare er et bristet kar. En abort medfører vel også en smerte hen ad vejen?
Kan godt forstå det er svært at beslutte, om du skal tage afsted... Det er så her mavefornemmelsen er super at lytte til:-)

Jo, lige nu er jeg ikke til at skyde igennem.

Tror at jeg er ovre det værste, så indtil videre satser jeg på at tage afsted. Men behøver jeg at sige at jeg er MEGET spændt på den scanning jeg skal have om 2 uger

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

ENIG!!

Anmeld

17. september 2012

Lilje82

piadas skriver:

ENIG!!

Anmeld

21. september 2012

Lilje82

Hvordan går det med dig?? 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Hvordan går det med dig?? 

Hejsa

Jamen, jeg tror det går godt 

Jeg har haft en lille smule bruligt udflåd (undskyld detaljerne) - sådan on & off gennem den sidste uge, men intet nyt blod siden - ja - sidste torsdags, så det tager jeg som et godt tegn.

I overmorgen har jeg tid til scanning igen, og jeg er meget spændt. Både på at se om der stadig er en lille pomfrit derinde, men også på om den er vokset sig "2 uger større". Kan ikke lade være med at tænke på om væksten nu også er som den skal være efter alt dette

Skriver igen når jeg har været til scanning

Anmeld

24. september 2012

CA

Alt det her er gået min næse forbi! Det lyder ikke spor rart og det må give en hel masse tanker! Jeg glæder mig til at høre om scanningen! Tænker på jer og krydser fingrene

Anmeld

24. september 2012

Lilje82

Anonym skriver:

Hejsa

Jamen, jeg tror det går godt 

Jeg har haft en lille smule bruligt udflåd (undskyld detaljerne) - sådan on & off gennem den sidste uge, men intet nyt blod siden - ja - sidste torsdags, så det tager jeg som et godt tegn.

I overmorgen har jeg tid til scanning igen, og jeg er meget spændt. Både på at se om der stadig er en lille pomfrit derinde, men også på om den er vokset sig "2 uger større". Kan ikke lade være med at tænke på om væksten nu også er som den skal være efter alt dette

Skriver igen når jeg har været til scanning

Hvordan gik scanningen? Håber sådan på positivt nyt :-)

Anmeld

24. september 2012

piadas

Ja, jeg tænker også på dig, så jeg håber på godt nyt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.