Gevinst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Øv, jeg krydser alle mine fingre for, at det ikke er noget. Det er da heldigt, at du har en tid til scanning imorgen, så I forhåbentlig kan få svar på, at alt er som det skal være.

Blødte du under din sidste graviditet?

Ja, det er lidt øv. Håber på det bedste men frygter det værste...

Nej, jeg blødte ikke da jeg var gravid med Sofia, så det er også derfor det bekymre mig lidt... 

Glæder mig til at få lidt mere info hos min gyn i morgen... men der er lige pludselig lang tid til i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

piadas

Anonym skriver:

Ja, det er lidt øv. Håber på det bedste men frygter det værste...

Nej, jeg blødte ikke da jeg var gravid med Sofia, så det er også derfor det bekymre mig lidt... 

Glæder mig til at få lidt mere info hos min gyn i morgen... men der er lige pludselig lang tid til i morgen

Det kan jeg godt forstå - jeg har heller aldrig blødt under mine graviditeter, så jeg ville også blive bekymret, hvis det pludselig skete.

Puha, jeg kan godt forstå, du synes, der er lang tid til imorgen...bløder du stadig?

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Det kan jeg godt forstå - jeg har heller aldrig blødt under mine graviditeter, så jeg ville også blive bekymret, hvis det pludselig skete.

Puha, jeg kan godt forstå, du synes, der er lang tid til imorgen...bløder du stadig?

Ja, desværre - det er ikke stoppet - og der er trods alt 27 timer siden det startede... 

Men så igen - det er kun pletblødning... altså der kommer knapt noget ud i trusseindlægget og jeg ser det egentligt kun når jeg tører mig. Så det er bare ikke særligt entydigt hvad der er ved at ske. Vi må se tiden an... og håbe

Anmeld

10. september 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Ja, desværre - det er ikke stoppet - og der er trods alt 27 timer siden det startede... 

Men så igen - det er kun pletblødning... altså der kommer knapt noget ud i trusseindlægget og jeg ser det egentligt kun når jeg tører mig. Så det er bare ikke særligt entydigt hvad der er ved at ske. Vi må se tiden an... og håbe

Jeg krydser og håber for Jeres lille bebs!! Glæder mig til at høre nyt imorgen!! 

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg krydser og håber for Jeres lille bebs!! Glæder mig til at høre nyt imorgen!! 

Tak skal du have Håber alt er i orden Skriver lige en update når jeg har været hos lægen i morgen

Anmeld

11. september 2012

Mettemus

Anonym skriver:

Hmmm, er begyndt at bløde lidt... ikke meget... egentlig ses det kun når jeg tørrer mig efter toiletbesøg. Det er friskt, rødt blod uden "klumper" - indtil videre.

Skal til gyn i morgen, hvor jeg tror han vi scanne, så  for at der er -blink til os

Uh... er spændt på en update her! Håber ikke det er noget særligt, og at i får lov at se hjerteblink.

Anmeld

11. september 2012

Lilje82

Åh håber inderligt det er gode nyheder du kommer med snart

Anmeld

11. september 2012

Kit

Håber på en god update

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Hej alle I dejlige tøser!

Der er både gode og knap så gode nyheder, men lad os starte med de gode...

Jeg er stadig gravid, og det lille foster på 4mm har et , der banker derudaf. Ifølge scanningen skulle jeg kun være 6+1, men ifølge terminsberegneren burde jeg være 7+2. Fostret er altså endnu ikke så udviklet, som det burde være. Det bekymrer mig dog ikke så meget, da jeg også mener at den tid vi havde beregnet os frem til sidst, blev rykket lidt tilbage - hvis jeg ikke husker fejl. Derefter fulgte Sofia dog vækskurven fint, så man har jo lov til at håbe at det er det samme her.

Nu til de mindre gode nyheder: Den blødning jeg har stammer fra en lille løsning af moderkagen fra livmoderen - som sagt er min blødning stadig meget begrænset (kan snilt klares af et trusseindlæg per dag), hvilket tyder på at løsningen ikke er markant. Derfor er jeg fra lægen siden blevet beordret hvile, minimum bevægelse - men altså ikke decideret sengeleje. Sååå, nu kan det gå begge veje. Hvis vi er heldige lægger "såret", men det kan også stadig gå den anden vej, hvor moderkagen pludseligt løsner sig helt - og så er det jo altså en SA.

Lige nu er der ikke andet for, end at se hvad min krop siger til det hele. Har tid til scanning igen om 2 uger.

for at min blødning stopper inden da, og at vi stadig får et lille  at se til den tid. 

Lige nu er jeg fortrøstningsfuld. Det bekræfter altid at se et lille blink, selvom jeg prøver ikke at glæde mig alt for meget 

Anmeld

11. september 2012

piadas

Anonym skriver:

Hej alle I dejlige tøser!

Der er både gode og knap så gode nyheder, men lad os starte med de gode...

Jeg er stadig gravid, og det lille foster på 4mm har et , der banker derudaf. Ifølge scanningen skulle jeg kun være 6+1, men ifølge terminsberegneren burde jeg være 7+2. Fostret er altså endnu ikke så udviklet, som det burde være. Det bekymrer mig dog ikke så meget, da jeg også mener at den tid vi havde beregnet os frem til sidst, blev rykket lidt tilbage - hvis jeg ikke husker fejl. Derefter fulgte Sofia dog vækskurven fint, så man har jo lov til at håbe at det er det samme her.

Nu til de mindre gode nyheder: Den blødning jeg har stammer fra en lille løsning af moderkagen fra livmoderen - som sagt er min blødning stadig meget begrænset (kan snilt klares af et trusseindlæg per dag), hvilket tyder på at løsningen ikke er markant. Derfor er jeg fra lægen siden blevet beordret hvile, minimum bevægelse - men altså ikke decideret sengeleje. Sååå, nu kan det gå begge veje. Hvis vi er heldige lægger "såret", men det kan også stadig gå den anden vej, hvor moderkagen pludseligt løsner sig helt - og så er det jo altså en SA.

Lige nu er der ikke andet for, end at se hvad min krop siger til det hele. Har tid til scanning igen om 2 uger.

for at min blødning stopper inden da, og at vi stadig får et lille  at se til den tid. 

Lige nu er jeg fortrøstningsfuld. Det bekræfter altid at se et lille blink, selvom jeg prøver ikke at glæde mig alt for meget 

Det er jeg glad for at høre  - jeg ville nok have det lige som dig! Det må være meget bekræftende, at se det lille hjerte, så håber jeg bare, moderkagen bliver, hvor den hører hjemme, så der kommer en dejlig lille bebs til april.

Fik I nogle procenter på om hvilken vej, I kan forvente det går?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.