Gevinst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Mettemus

Iiiih!!!! TILLYKKE! Hvor er det bare fantastisk... Mere tillykke! Der påhviler dig samme krav om mavebilleder som ALLE de andre (!!!) der også venter sig igen!

Men hey - så er vores slankeeventyr (bahhh) vel ovre

Knuuuuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Jamen, så er det jo perfekt - og så vidt jeg kan regne ud, har du termin i april? Jeg mener, jeg testede positivt, da jeg var gravid med Oliver sidst i august, og da havde jeg termin d. 23. april.

Det er et dejligt tidspunkt at føde på - i hvert fald her i DK, når foråret er på vej osv..

Ja, det skulle være sidst i april, ifølge terminsberegneren

Desværre er årstiderne jo lige omvendt her, så vi går ind i efteråret  - men til gengæld er efteråret og vintrene jo ikke så hårde som de kan være i DK Vi har tit omkring 20-25 grader i dagtimerne, men ned til 13-14 grader om natten

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Iiiih!!!! TILLYKKE! Hvor er det bare fantastisk... Mere tillykke! Der påhviler dig samme krav om mavebilleder som ALLE de andre (!!!) der også venter sig igen!

Men hey - så er vores slankeeventyr (bahhh) vel ovre

Knuuuuus

Hej Metski...

Taaaakkkk - vi er vildt glade. Håber bare alt kommer til at gå efter planen Og det indebærer selvfølgelig lidt vægtøgning og det er ikke lige det jeg har mest lyst til lige nu. Må prøve at kontrolere det jeg putter i munden, så det ikke går helt amok...og så skal jeg også have støvet min gravid-yoga-video, som jeg aldrig fik brugt sidste gang, af 

Er der ellers nogle der har nogle gode øvelse/ træning, der er velegnet til gravide??

Lige nu burde alt jo stadig kunne lade sig gøre - i moderat form... men det er bare SÅÅÅ længe siden jeg har lavet noget... 

Anmeld

30. august 2012

Lilje82

Anonym skriver:

Tror bestemt at det er noget der smitter Så nu skulle du have endnu større chancer for at blive gravid meget snart.

Er i aktivt igang med PB? Eller tager I det bare lidt som det kommer?

Jeg er bare skruk

Det er ikke noget der arbejdes på.

Anmeld

31. august 2012

CA

Ih TILLYKKE og velkommen i klubben! Hvor er det da bare dejligt for jer! Jeg regnede heller ikke med, at der ville gå længe før i kom i gang 
Håber du får en dejlig graviditet!  

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Ih TILLYKKE og velkommen i klubben! Hvor er det da bare dejligt for jer! Jeg regnede heller ikke med, at der ville gå længe før i kom i gang 
Håber du får en dejlig graviditet!  

TAK, ja det er helt fantastisk - og lidt uvirkeligt, som sådan noget jo er når man endnu hverken døjer med mave eller gener, men denne gang er jeg lidt mere afslappet... ved jo at det nok skal komme alt sammen Hvor langt er det nu du er henne?

KH Chris

Anmeld

31. august 2012

CA

Anonym skriver:

TAK, ja det er helt fantastisk - og lidt uvirkeligt, som sådan noget jo er når man endnu hverken døjer med mave eller gener, men denne gang er jeg lidt mere afslappet... ved jo at det nok skal komme alt sammen Hvor langt er det nu du er henne?

KH Chris

Mon så ikke du forsætter med at være afslappet? Jeg synes det er nemmere at tage det stille og roligt denne gang, Man ved jo hvad der skal ske, og man kender til de forskellige ting kroppen gør.

Jeg er 33+5 i dag. Har lige været ved læge og alt er i skønneste orden! 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på din fødsel sidst... Vælger du privat hospital denne gang? 

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Mon så ikke du forsætter med at være afslappet? Jeg synes det er nemmere at tage det stille og roligt denne gang, Man ved jo hvad der skal ske, og man kender til de forskellige ting kroppen gør.

Jeg er 33+5 i dag. Har lige været ved læge og alt er i skønneste orden! 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på din fødsel sidst... Vælger du privat hospital denne gang? 

Dejligt at høre at alt med din graviditet går godt

Ja, vi har faktisk ikke rigtigt snakket om fødslen endnu - faktisk har vi ikke engang været hos lægen og fået "konstateret" graviditeten endnu, men det gør vi nok om et par uger, når vi kan få lov til at se hjerteblink samtidigt med

Men jeg tror helt sikkert at vi vil prøve at komme på privathospital, hvis jeg går hele tiden ud denne gang. J har aldrig været med til en fødsel og det er et utroligt stort ønske for ham at få lov til at opleve et af sine børn komme til verden... og jeg skal klart indrømme at jeg heller ikke ville have noget imod en hånd at holde i 

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Hmmm, er begyndt at bløde lidt... ikke meget... egentlig ses det kun når jeg tørrer mig efter toiletbesøg. Det er friskt, rødt blod uden "klumper" - indtil videre.

Skal til gyn i morgen, hvor jeg tror han vi scanne, så  for at der er -blink til os

Anmeld

10. september 2012

piadas

Anonym skriver:

Hmmm, er begyndt at bløde lidt... ikke meget... egentlig ses det kun når jeg tørrer mig efter toiletbesøg. Det er friskt, rødt blod uden "klumper" - indtil videre.

Skal til gyn i morgen, hvor jeg tror han vi scanne, så  for at der er -blink til os

Øv, jeg krydser alle mine fingre for, at det ikke er noget. Det er da heldigt, at du har en tid til scanning imorgen, så I forhåbentlig kan få svar på, at alt er som det skal være.

Blødte du under din sidste graviditet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.