Gevinst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Anonym trådstarter

Hey Laydies

Scanningen gik godt Var ved at DØ af nerver lige inden vi skulle ind

Men det var der slet ingen grund til; for jubiiiiiii - så der var stadig -blink til os og så havde spunken vokset sig ca 2 uger større siden sidst, så lægens vurdering var, at det var gode odds for at jeg skulle få en "almindelig" graviditet fremover. Det kan godt tænkes at jeg bløder lidt on & off i de næste par uger, men ellers skulle alt være ok, hvis ikke blødningerne tiltager i styrke. 

Selvfølgelig er der altid en rest-risikio, men lige nu er hans vurdering at jeg har 90-95% chance for at min graviditet varer helt til (eller lige omkring) termin - lige som alle andre kvinder, der er 8 uger henne. SÅ det var dejligt at høre

Ved første scanning var forstret jo ikke helt så udviklet som forventet (ca "en uge mindre") til gengæld var væksten fra sidste gang til denne denne fin, så lægen har fastsat min termin ud fra scanningerne til at være d. 6/5 2013

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

piadas

Hvor er det bare en fantastisk nyhed!

Jeg er så glad på jeres vegne! Det er åbenbart bare en lille drillepind, du ruger på!

Anmeld

25. september 2012

CA

Fantastisk! Tillykke!! 

Anmeld

25. september 2012

Lilje82

Sikke en dejlig nyhed Tillykke

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

TAAAAKKKK - føler mig også meget lettet Kan slet ikke beskrive hvor mange nerver jeg havde på lige inden vi skulle ind - spiste en hel pose chips  

Det eneste minus er at alt den fortsatte lette blødning betyder 0 sex i de næste par uger. Øv, men altså hvad gør man ikke for at lille spunk bliver på sin plads.

Da vi spurgte lægen havde min mand vist håbet på at han ville få svaret "jo da, hvis I bare gør det lige så forsigtigt", så han blev lidt perpleks da lægen svarede "NEJ", "det er vigtigt at livmoderen er afslappet og kontraktioner (som jo opstår ved orgasme) skal udgås". "Derfor får C også fortsat Progesteron-tabletter".

Ha, ha - kunne ikke lade være med at grine lidt af ham, da vi gik ud derfra

Anmeld

26. september 2012

blomst84

Dejligt at lille spink stadig sad hvor den skulle  Vi kommer jo til at følges lidt 

Anmeld

26. september 2012

Kit

Sikke en dejlig update...endnu et stort tillykke med spunken

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Dejligt at lille spink stadig sad hvor den skulle  Vi kommer jo til at følges lidt 

Jaaaa, du er vel ca en mdr. foran, er du ikk?

Håber at alt kommer til at gå godt fremover for os begge 

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Sikke en dejlig update...endnu et stort tillykke med spunken

TAK

Jeg er begyndt at turde at tro på at der rent faktisk kommer en lille baby til os til næste år

Anmeld

26. september 2012

blomst84

Anonym skriver:

Jaaaa, du er vel ca en mdr. foran, er du ikk?

Håber at alt kommer til at gå godt fremover for os begge 

Jo det tror jeg er 17+2 så nok nærmere 2 måneder?!? Har termin 4/3-13 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.