Anonym23 skriver:
Så længe du husket at få lavet dine celleskrab, og ikke skifter partner er det jo heller ikke nær så vigtigt at få den
Der er ingen vaccinationer der bliver godkendt i Danmark hvis de har et skadeligt indhold af fx kviksølv. Der er sindsygt strenge krav til medicin i Danmark, og man ville aldrig begynde at vaccinere en hel befolkning før man var sikker på at alle stofferne deri ikke var skadelige.
Dermed ikke sagt at der ikke kan være nogle stykker der får bivirkninger af det, men det er der jo af al medicin, fordi mennesker er forskellige og man ikke kan lave forsøg på alles kroppe inden man laver medicinen.
jeg har ikke haft en anden partner i snart 7 år... jeg skal have foretaget en celleskrab her snart.
tjah det kan man sige så meget om..
der kommer jo altså medicamenter /og vacciner , som der ikke er kendte bivirkninger på.
og da det er en forholdsvis ny vaccine, (hvoraf der er en der er død og nogle andre der har fået rigtig trælse bivirkninger) så kender man ikke alle bivirkninger. og jeg valfarter ikke til lægen for at få sprøjtet noget ind i min krop uden jeg er 100 klar over om det er noget jeg ønsker at udsætte mig for.. bare fordi det er gratis.. Bliver det så sådan at jeg ønsker at få den, så betaler jeg med glæde det det koster for at få vaccinen..
Anmeld