PB og HPV vaccine.. Info til jer piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Kløver

Jeg snakkede på et tidspunkt med ham fra kræftens bekæmpelse som ved noget om vaccinen, jeg blev rådet til at vente da jeg ikke kan få den gratis, MEN til alle jer som kan få den gratis, er det bare om st tage imod, nej de vil ikke råds til at få den hvis man bliver gravid, men at man har fået den betyder intet, så hvis man feks har fået nr 1 eller nr 1 og 2 så venter man med de sidste, alt efter hvor langt der går kan man risikere at skulle starte forfra.

De kan tages over 4 mdr hvis man får den første nu, på minimums tiden da der skal gå 1 mdr mellem vaccine 1 og 2 og 3 mdr mellem nr 2 og 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Muhmi

Jeg har idag snakket med min læge's sekretær omkring HPV vaccinen, der er tidsbegrænsning på, vaccinen er kun gratis hele 2013 med..

Og det med at blive gravid, det må man ikke, mens man får vaccinerne, der er 3 stk, som man får over ½ år..

Øv Øv, siger jeg, som skal til og igang med PB om 1 uge.. Hmm, vil rigtig gerne have vaccinen, men jeg vil ikke vente yderligere ½ år på at komme igang med PB. Tænker også på at jeg bliver 26 år til November, såååe ...

Øøh.. Okay.. Der må jeg så desværre nok være mega nederen og sige at jeg synes det er en smule egoistisk af dig at du ikke kan vente et halvt år med at blive gravid...

Prøv at tænk hvis du så får livmoderhalskræft om 10 år og dine børn måske skal miste sin mor til noget der kunne have været undgået?

Ja sorry, jeg kan godt forstå du er ved at være ret utålmodig osv. men prøv lige at tænke en smule ud i fremtiden...

JEG ville have ventet med pb bare lige et halvt år mere og ja, så give den fuld gas når vaccinerne var overstået...

Jeg ville have fået dem tidligere men der blev jeg gravid men nu her hvor jeg ikke er gravid mere, så har jeg lige fået stik nummer et for et par dage siden

Og desuden vil jeg da lige sige at jeg fik Silas da jeg var 26 og nu her Rune da jeg var 27 (er 28 nu) og man bliver altså ikke gammel af at vente ½ år!

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

ÄRGH men godamnit hvor jeg hader når der bare bliver taget verdenens ældste tråde op igen hehehehe

Anmeld

8. maj 2013

Miss-86

Muhmi skriver:

Øøh.. Okay.. Der må jeg så desværre nok være mega nederen og sige at jeg synes det er en smule egoistisk af dig at du ikke kan vente et halvt år med at blive gravid...

Prøv at tænk hvis du så får livmoderhalskræft om 10 år og dine børn måske skal miste sin mor til noget der kunne have været undgået?

Ja sorry, jeg kan godt forstå du er ved at være ret utålmodig osv. men prøv lige at tænke en smule ud i fremtiden...

JEG ville have ventet med pb bare lige et halvt år mere og ja, så give den fuld gas når vaccinerne var overstået...

Jeg ville have fået dem tidligere men der blev jeg gravid men nu her hvor jeg ikke er gravid mere, så har jeg lige fået stik nummer et for et par dage siden

Og desuden vil jeg da lige sige at jeg fik Silas da jeg var 26 og nu her Rune da jeg var 27 (er 28 nu) og man bliver altså ikke gammel af at vente ½ år!

Jeg har også fået den, da min kæreste ikke ville igang med PB alligevel.
Såååe jeg får min 3. her d. 30 maj

Men dertil vil jeg sige, at HVIS min kæreste ville igang med PB, som aftalt, så havde jeg ikke fået den, før efter jeg havde født og var villig til selv at betale for den også.
For jeg ville jo have den, jeg lægger det ikke ud som om at jeg ALDRIG ville have den.

Desuden, så har du en mening om, hvornår du synes man er 'gammel' og jeg har min, så det med at vente yderligere ½ år, jo det synes jeg har en del at skulle sige i forhold til at få børn ..

Anmeld

8. maj 2013

Miss-86

Muhmi skriver:

ÄRGH men godamnit hvor jeg hader når der bare bliver taget verdenens ældste tråde op igen hehehehe

Det kender jeg udenmærket godt selv

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Miss-86 skriver:

Jeg har også fået den, da min kæreste ikke ville igang med PB alligevel.
Såååe jeg får min 3. her d. 30 maj

Men dertil vil jeg sige, at HVIS min kæreste ville igang med PB, som aftalt, så havde jeg ikke fået den, før efter jeg havde født og var villig til selv at betale for den også.
For jeg ville jo have den, jeg lægger det ikke ud som om at jeg ALDRIG ville have den.

Desuden, så har du en mening om, hvornår du synes man er 'gammel' og jeg har min, så det med at vente yderligere ½ år, jo det synes jeg har en del at skulle sige i forhold til at få børn ..

Hehe jeg kunne ikke ændre efter jeg fandt ud af hvor gammel den var iiih 

Sååe jeg tænker bare vi venter med at diskutere en anden god gang

Anmeld

8. maj 2013

Miss-86

Muhmi skriver:

Hehe jeg kunne ikke ændre efter jeg fandt ud af hvor gammel den var iiih 

Sååe jeg tænker bare vi venter med at diskutere en anden god gang

Hihi

Jeg gør det også tit selv.

Anmeld

8. maj 2013

Isabella_mor

Jeg skal IKKE have den!! 

Anmeld

9. maj 2013

Laulund87

Isabella_mor skriver:

Jeg skal IKKE have den!! 

Hvorfor ikke?

Anmeld

9. maj 2013

Sahara82

Miss-86 skriver:

Jeg har idag snakket med min læge's sekretær omkring HPV vaccinen, der er tidsbegrænsning på, vaccinen er kun gratis hele 2013 med..

Og det med at blive gravid, det må man ikke, mens man får vaccinerne, der er 3 stk, som man får over ½ år..

Øv Øv, siger jeg, som skal til og igang med PB om 1 uge.. Hmm, vil rigtig gerne have vaccinen, men jeg vil ikke vente yderligere ½ år på at komme igang med PB. Tænker også på at jeg bliver 26 år til November, såååe ...

Må man få den når man ammer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.