Jeg har idag snakket med min læge's sekretær omkring HPV vaccinen, der er tidsbegrænsning på, vaccinen er kun gratis hele 2013 med..
Og det med at blive gravid, det må man ikke, mens man får vaccinerne, der er 3 stk, som man får over ½ år..
Øv Øv, siger jeg, som skal til og igang med PB om 1 uge.. Hmm, vil rigtig gerne have vaccinen, men jeg vil ikke vente yderligere ½ år på at komme igang med PB. Tænker også på at jeg bliver 26 år til November, såååe ...
Øøh.. Okay.. Der må jeg så desværre nok være mega nederen og sige at jeg synes det er en smule egoistisk af dig at du ikke kan vente et halvt år med at blive gravid...
Prøv at tænk hvis du så får livmoderhalskræft om 10 år og dine børn måske skal miste sin mor til noget der kunne have været undgået?
Ja sorry, jeg kan godt forstå du er ved at være ret utålmodig osv. men prøv lige at tænke en smule ud i fremtiden...
JEG ville have ventet med pb bare lige et halvt år mere og ja, så give den fuld gas når vaccinerne var overstået...
Jeg ville have fået dem tidligere men der blev jeg gravid men nu her hvor jeg ikke er gravid mere, så har jeg lige fået stik nummer et for et par dage siden 
Og desuden vil jeg da lige sige at jeg fik Silas da jeg var 26 og nu her Rune da jeg var 27 (er 28 nu) og man bliver altså ikke gammel af at vente ½ år!
Anmeld