Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Mettefpigen

Barejegsnartergravid skriver:

D

Enig men mon hun når at få at vide, hun ikke må før.hun blivrt fyret, tvivler....

Jaa det er jeg da sikker på! De får det jo afvide når de indføre sådan nogle ting!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Barejegsnartergravid

Nadia&Daniel skriver:

Det er heldigvis ikke vores hovedpine  Men vist reglerne er som de er, og man ikke følger dem, er man jo selv udenom det  så værdsætter man ikke sit job (eller det at HAVE et job)

Du har jo så gjort det til din...

Anmeld

23. august 2012

Nadia&Daniel

Du har jo så gjort det til din...

Nej bare rolig - jeg har ikke fået hovedpine  Men sødt du tænker på det

Anmeld

23. august 2012

Barejegsnartergravid

Nadia&Daniel skriver:

Nej bare rolig - jeg har ikke fået hovedpine  Men sødt du tænker på det

Hehe...

Anmeld

23. august 2012

Nadia&Daniel

Hehe...

Men skal vi ikke bare lukke den her (vist du altså ikke har mere på hjertet end hehe), for det er tydeligt vi ikke kan blive enig (og det skal man heller ikke altid være - heldigvis)

Anmeld

23. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Nadia&Daniel skriver:

https://www.baby.dk/debat/188607pi1/ordet-er-frit/guld-maerker-og-gryder.aspx

Ang. det med ødelagt komfur

Hehe, kommer lige ud på et sidespor - UNDSKYLD !
Elsker simpelthen at du henviser til en tråd, hvor 1/10 har haft problem med gryden

Anmeld

23. august 2012

Nadia&Daniel

Olivia's Moar skriver:

Elsker simpelthen at du henviser til en tråd, hvor 1/10 har haft problem med gryden

Kender så personlig 2 (udenfra) som også har haft problemer..

Anmeld

23. august 2012

Nadia&Daniel

Olivia's Moar skriver:

Men hold da op - lige frem elsker, godt så

Anmeld

23. august 2012

ano14316

Nu er jeg ikke ansat af dansk supermarked, men jeg har min daglige gang der, og skal følge deres regler. Og vi må gerne samle guldmærker, alle dem vi vil, men vi må ikke deltage i konkurrencen.

Jeg har også stået bagved en i en kø (ikke der hvor jeg selv arbejder) som ikke ville have sine mærker, så sagde jeg at det ville jeg da gerne.
Og dem fik jeg uden problemer.

Jeg tror ikke at kassemedarbejderne selv må tage dem, men herre gud, skal hun fyres for at have taget nogen guldmærker, - undskyld sproget - men hvad fanden går der fra dig i at hun tager nogen guldmærker, som en anden kunde ikke ville have.. Er det fordi du ikke fik dem?

Du kan jo overveje hendes løn, siden hun vil gøre noget hun sandsynligvis ikke må for 12 skide guldmærker..!

Klap lige hesten og tag den med ro... Hvis du går til hendes leder, så det altså dig der en smule smålig..

Anmeld

23. august 2012

Nadia&Daniel

ano14316 skriver:

Nu er jeg ikke ansat af dansk supermarked, men jeg har min daglige gang der, og skal følge deres regler. Og vi må gerne samle guldmærker, alle dem vi vil, men vi må ikke deltage i konkurrencen.

Jeg har også stået bagved en i en kø (ikke der hvor jeg selv arbejder) som ikke ville have sine mærker, så sagde jeg at det ville jeg da gerne.
Og dem fik jeg uden problemer.

Jeg tror ikke at kassemedarbejderne selv må tage dem, men herre gud, skal hun fyres for at have taget nogen guldmærker, - undskyld sproget - men hvad fanden går der fra dig i at hun tager nogen guldmærker, som en anden kunde ikke ville have.. Er det fordi du ikke fik dem?

Du kan jo overveje hendes løn, siden hun vil gøre noget hun sandsynligvis ikke må for 12 skide guldmærker..!

Klap lige hesten og tag den med ro... Hvis du går til hendes leder, så det altså dig der en smule smålig..

Vi tager den lige en gang til - for dem (nok også dig) som ikke læser hele debatten igennem, inden de svare  - da det åbenbart ikke er tydeligt for alle.. Hun bliver ikke meldt personligt !!! Nævner bare situationen for en, og så må de selv tage stilling til hvad de vil gør !!!

Og nej der går ikke noget fra mig (samler heller ikke mærker mere - skal ikke risikerer noget med komfuret), men regler er regler, og vist man ikke følger dem (uvidende eller bevist) må man have det at vide..

Hilsen den smålige (ifølge dig )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.