forpligter det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Martin går nok ikke med til 4, så skal jeg satse på tvillinger næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Pinkrose

Maja84 skriver:

Men flotte navne
Kendte engang en familie hvor de alle startede med K
Kurt og Kirsten med 4 børn Katrine,Kamilla, Klaus og Kristoffer gik engang i klasse med en hvor de var 5 børn, hvor alle navnene var franske

Min bedst ven hedder os noget med m. Og hans 6 søskende hedder os med m meget sjovt

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Denisep skriver:

Min bedst ven hedder os noget med m. Og hans 6 søskende hedder os med m meget sjovt

Ja tror egentlig der er mange som har samme forbokstav, samme antal bokstaver/ stavelser eller andre mønstre i børnenes navne

Anmeld

18. august 2012

Musen5

Her har jeg en Liv, en Benjamin, en Gabriel og en Leah. Og det har på intet tidspunkt været meningen at pigerne skulle starte med samme bogstav. Sådan blev det bare.

Det var ikk tilsigtet.

Jeg ville få spat hvis alle 4 startede med samme bogstav, kegler gevaldigt rundt i navnene i forvejen og det ville ikk hjælpe mit forvirrede hoved at de så havde samme forbogstav

/Mette

Anmeld

18. august 2012

*Toffee*

Maja84 skriver:

Vi har 2 skønne børn på 4 mdr og knap 19 mdr.

Det Er ingen hemmelighed vi ønsker en mere, hvis Vi er heldige, ville det være dejligt med en lille ny, til sommer/efterår i 2014. Det ønske ved flere, og nu er mange allerede begyndt at snakke navne

Begge vores hedder noget Med D og begge er bibelnavne (Daniel og Dina) Men forpligter det, de fleste mener det næste også skal være med D, men hvad siger i. Jeg vil gerne det bliver bibelnavn igen, og har da tænkt David, men af flotte navne er også Andreas,Jonas, elisa, anna og eva (Andreas og elisa står højest her, ved ik med min mand)

Men kan man godt have Daniel,Dina og så pludselig en elisa eller Andreas ?

I må også gerne komme med forlag, til bibelnavne som kunne være flotte sammen med mine børns navne

På forhånd tak fordi du gav dig tid til at læse, og tak for jer som vil bidrage med svar/kommentar

Link til bibelnavne: http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=1&id=85

Jeg har svaret nej. For selvfølgelig skal i da kalde den lille lige hvad i vil.

Jeg har ofte tænkt, når jeg har set tråde herinde, at det er en sær idé at navnene pludselig skal passe sammen, som var det et sæt tøj. Det er jo slet ikke det navne handler om  

Jeg mener helt klart at forældre skal kalde deres barn det navn de mener passer til barnet, ikke hvad der passer til de andre børn.

Så go for it

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Musen5 skriver:

Her har jeg en Liv, en Benjamin, en Gabriel og en Leah. Og det har på intet tidspunkt været meningen at pigerne skulle starte med samme bogstav. Sådan blev det bare.

Det var ikk tilsigtet.

Jeg ville få spat hvis alle 4 startede med samme bogstav, kegler gevaldigt rundt i navnene i forvejen og det ville ikk hjælpe mit forvirrede hoved at de så havde samme forbogstav

/Mette

Sådan havde jeg ikke tænkt på det, og kegler også af og til rundt i det, selv hunden også gg

Anmeld

18. august 2012

Kløver

*T* skriver:

Jeg har svaret nej. For selvfølgelig skal i da kalde den lille lige hvad i vil.

Jeg har ofte tænkt, når jeg har set tråde herinde, at det er en sær idé at navnene pludselig skal passe sammen, som var det et sæt tøj. Det er jo slet ikke det navne handler om  

Jeg mener helt klart at forældre skal kalde deres barn det navn de mener passer til barnet, ikke hvad der passer til de andre børn.

Så go for it

Ja, har vi også gjort med de andre, feks er jeg også vild med david, helt tilfældigt, men synes der er så mange gode navne

Anmeld

18. august 2012

Miin'Baby'Mus

Maja84 skriver:

Vi havde mange navne ved den første vi ikke ville have med i betragtning igen 2 gang og der er kun 14 mdr mellem vores, så man kan aldrig vide sig sikker

Nej måske rigtig nok, men nu har vi kun de få navne vi kan blive enige om - det har været meget svært herhjemme og finde navne  Så tror næsten ikke at det bliver bedre til næste gang 

Anmeld

18. august 2012

Solstrålebørn

Du/I skal da vælge det I synes passer med de 2 andre, ingen siger at det SKAL starte med D... 

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Babymamma skriver:

OMiMin

Nej måske rigtig nok, men nu har vi kun de få navne vi kan blive enige om - det har været meget svært herhjemme og finde navne  Så tror næsten ikke at det bliver bedre til næste gang 

Min mand er også meget kræsen, var svært og næsten umuligt at blive enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.