forpligter det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: skal 3 barn også starte med D

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.618 visninger
69 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Kløver

Vi har 2 skønne børn på 4 mdr og knap 19 mdr.

Det Er ingen hemmelighed vi ønsker en mere, hvis Vi er heldige, ville det være dejligt med en lille ny, til sommer/efterår i 2014. Det ønske ved flere, og nu er mange allerede begyndt at snakke navne

Begge vores hedder noget Med D og begge er bibelnavne (Daniel og Dina) Men forpligter det, de fleste mener det næste også skal være med D, men hvad siger i. Jeg vil gerne det bliver bibelnavn igen, og har da tænkt David, men af flotte navne er også Andreas,Jonas, elisa, anna og eva (Andreas og elisa står højest her, ved ik med min mand)

Men kan man godt have Daniel,Dina og så pludselig en elisa eller Andreas ?

I må også gerne komme med forlag, til bibelnavne som kunne være flotte sammen med mine børns navne

På forhånd tak fordi du gav dig tid til at læse, og tak for jer som vil bidrage med svar/kommentar

Link til bibelnavne: http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=1&id=85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Isabella_mor

selvfølgelig kan man det.. hvorfor skal det absolut "klinge" hvis du har lyst til at kalde nr 3 et navn der har sit eget forbogstav, så gør det  

Det kan man altså godt

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Isabella_mor skriver:

ståståsvaselvfølgelig kan man det.. hvorfor skal det absolut "klinge" hvis du har lyst til at kalde nr 3 et navn der har sit eget forbogstav, så gør det  

Det kan man altså godt

Tak for svar. Undrede mig også over nogle havde meget travlt omskring det, er jo ikke gravid endnu, og kan jo ikke vide hvad det bliver eller om vi overhovedet bliver velsignet med flere børn, eller om vi bliver snydt og får tvillinger *griner*
Er jo også bare så mange flotte navne at vælge imellem

Anmeld

18. august 2012

minimig

Jeg synes da bare du skal vælge det navn du/I kan lide, og være bedøvende ligeglade med andres mening om det Jeg selv om min ældste lillebror har navne der klinger meget ens og begge starter med A - min yngste lillebror fik et helt andet navn, der starter med H og oven i det er et dobbeltnavn - så GO FOR IT!

Anmeld

18. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det ka i da! Hva med Adam?? Syntes at dine forsla er super fine!! Vh stine

Anmeld

18. august 2012

Mette.

Maja84 skriver:

Det Er ingen hemmelighed vi ønsker en mere, hvis Vi er heldige, ville det være dejligt med en lille ny, til sommer/efterår i 2014. Det ønske ved flere, og nu er mange allerede begyndt at snakke navne

Begge vores hedder noget Med D og begge er bibelnavne (Daniel og Dina) Men forpligter det, de fleste mener det næste også skal være med D, men hvad siger i. Jeg vil gerne det bliver bibelnavn igen, og har da tænkt David, men af flotte navne er også Andreas,Jonas, elisa, anna og eva (Andreas og elisa står højest her, ved ik med min mand)

I må også gerne komme med forlag, til bibelnavne som kunne være flotte sammen med mine børns navne

På forhånd tak fordi du gav dig tid til at læse, og tak for jer som vil bidrage med svar/kommentar

Selvfølgelig kan i kalde en eventuelt nummer 3 et navn som ikke starter med D.

Jeg hedder selv Mette og min lillebror hedder Mads også har vi en lillebror der hedder Lars, så det er det samme.

Anmeld

18. august 2012

Ellie79

Maja84 skriver:

Har stemt nej, står i samme situation. Har to med M - ret tilfældigt og skal vi have en mere er der ikke flere M navne vi synes er skønne, så her er der ikke flere med M på vej

Anmeld

18. august 2012

2babygirls

Maja84 skriver:

Nej, det er helt op til jer.

Min søsters børn har begge navne på 4 bogstaver så folk tror at så skal lillebror også have et kort navn.
Men det skal han ikke.

Anmeld

18. august 2012

Kløver

skrukkrukken skriver:

TÅTATÅJeg synes da bare du skal vælge det navn du/I kan lide, og være bedøvende ligeglade med andres mening om det Jeg selv om min ældste lillebror har navne der klinger meget ens og begge starter med A - min yngste lillebror fik et helt andet navn, der starter med H og oven i det er et dobbeltnavn - så GO FOR IT!

Tak, ville også være svært at fortsætte navne med D hvis det skal være bibelnavne

Anmeld

18. august 2012

Kløver

StineW79 skriver:

Ja det ka i da! Hva med Adam?? Syntes at dine forsla er super fine!! Vh stine

Adam er også bare super godt navn, desværre bare ved at være en smule brugt. Efter vores søn er født er der også kommet stigning i brug af navnet, naboens søn hedder det samme, og vi vidste ikke Hvad hinandens børn skulle hedde før bagefter og går nu i mødregruppe med en, hvor drengen hedder Daniel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.