Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Sådan havde jeg ikke tænkt på det, og kegler også af og til rundt i det, selv hunden også gg
Sådan havde jeg ikke tænkt på det, og kegler også af og til rundt i det, selv hunden også gg
Lyder bekendt...
Har flere gange kaldt en af ungerne emma (mormors hund der jævnligt er på besøg)
/Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musen5 skriver: Lyder bekendt... Har flere gange kaldt en af ungerne emma (mormors hund der jævnligt er på besøg) /Mette
Maja84 skriver: Haha hyggeligt
Haha hyggeligt
Ja for fa'en.. og lettere kikset når man kalder efter en af drengene især...
Maja84 skriver: Vi har 2 skønne børn på 4 mdr og knap 19 mdr.Det Er ingen hemmelighed vi ønsker en mere, hvis Vi er heldige, ville det være dejligt med en lille ny, til sommer/efterår i 2014. Det ønske ved flere, og nu er mange allerede begyndt at snakke navneBegge vores hedder noget Med D og begge er bibelnavne (Daniel og Dina) Men forpligter det, de fleste mener det næste også skal være med D, men hvad siger i. Jeg vil gerne det bliver bibelnavn igen, og har da tænkt David, men af flotte navne er også Andreas,Jonas, elisa, anna og eva (Andreas og elisa står højest her, ved ik med min mand)Men kan man godt have Daniel,Dina og så pludselig en elisa eller Andreas ?I må også gerne komme med forlag, til bibelnavne som kunne være flotte sammen med mine børns navne På forhånd tak fordi du gav dig tid til at læse, og tak for jer som vil bidrage med svar/kommentar Link til bibelnavne: http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=1&id=85
Vi har 2 skønne børn på 4 mdr og knap 19 mdr.Det Er ingen hemmelighed vi ønsker en mere, hvis Vi er heldige, ville det være dejligt med en lille ny, til sommer/efterår i 2014. Det ønske ved flere, og nu er mange allerede begyndt at snakke navneBegge vores hedder noget Med D og begge er bibelnavne (Daniel og Dina) Men forpligter det, de fleste mener det næste også skal være med D, men hvad siger i. Jeg vil gerne det bliver bibelnavn igen, og har da tænkt David, men af flotte navne er også Andreas,Jonas, elisa, anna og eva (Andreas og elisa står højest her, ved ik med min mand)Men kan man godt have Daniel,Dina og så pludselig en elisa eller Andreas ?I må også gerne komme med forlag, til bibelnavne som kunne være flotte sammen med mine børns navne På forhånd tak fordi du gav dig tid til at læse, og tak for jer som vil bidrage med svar/kommentar Link til bibelnavne: http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=1&id=85
havde det været min kæreste folk havde "forventet" det af.. altså at nummer 3 sku starte med D, ville han rent protest gå uden om dét bare for at folk ikke sku få deres vilje (han er sådan lidt rasmus modsat )
men gør hvad i syndes er rigtigt..
Princesspigen skriver: havde det været min kæreste folk havde "forventet" det af.. altså at nummer 3 sku starte med D, ville han rent protest gå uden om dét bare for at folk ikke sku få deres vilje (han er sådan lidt rasmus modsat ) men gør hvad i syndes er rigtigt..
Det forpliter bestemt ikke - men jeg synes det er flot, at børnenes navne begynder med samme bogstav. Min mand synes, jeg er totalt latterlig
Maja84 skriver: Jeg er nok heller ikke god til at få tingene presset ned over hovedet jeg vil selv have lov at vælge griner
Jeg er nok heller ikke god til at få tingene presset ned over hovedet jeg vil selv have lov at vælge griner
så syndes jeg i skal vælge et navn uden d
Princesspigen skriver: så syndes jeg i skal vælge et navn uden d
Nej da, det eneste i forpligter jer til er da at finde et passende navn som i kan lide og som i synes der passer til kommende barn (til den tid).
Det er i heldigvis selv herre over.
Har stemt ja, da jeg synes bedst om børns navne, der passer sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128