hvornår står du op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Clisolka

Jeg har stemt kl. 5 - vi står op senest 5.30 herhjemme... Jeg skal være ude af døren kl. 6 sharp  Jeg har 2½ times transport til arbejde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Fru Hansen skriver:

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

Jeg står op 6.15, hvilket er ca. Midt om natten for mig . Jeg har ikke til daglig ondt af mig selv, da jeg efter en lang arbejdsløshed endelig har fundet lidt arbejde, og er glad for at have noget stå op til - men jeg må indrømme, at jeg lige når uret ringer og de første 20 minutter ca. har enormt megen selvmedlidenhed!!! Jeg er nemlig B-menneske helt ind i rygraden og alt før kl. 9 er tidlig morgen. Det betyder ikke at jeg har et større søvnbehov end A-mennesker, jeg er bare rigtig god til at være vågen og aktiv kl. 2 om natten. 

det eneste der afholder mig fra at gøre hovedrent og bage boller på den tid er nok min lille familie, der jo helst ikke skal vækkes 

Anmeld

16. august 2012

Stéphanie

Fru Hansen skriver:

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

Er lige begyndt i skole efter et års barsel, og er begyndt at stå op kl. 5.00 hver dag - og ja! Jeg piver!!! Jeg er mega B menneske - og ret død lige nu

Anmeld

17. august 2012

Tip!

Fru Hansen skriver:

Det er jo lige der min mand og jeg er det perfekte par. Jeg står tidligt op med børnene i weekenden og han sover længe, men er længe oppe og rydder op når vi andre er gået omkuld
På fridage står jeg også gerne tidligt op. Jeg syntes jeg spilder dagen når jeg ligger der og sover længe.

Her er forskelligt hvem der står op med ungerne. Afhænger lidt af om de vil have havregrød til morgenmad eller rundstykker. Godt at det er daddy der er bedst til det med havregrøden, da det ofte er det de vælger  

Jeg NYDER lige at sove længe imorgen når manden er smidt på arbejde 5.30 og tænker at lørdag morgen står jeg op 6.15 for at møde på arbejde kl 7.. Gaaaaab  

Anmeld

17. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er godt nok lige gået på barsel, men når jeg ska møde tidligt står jeg op kl 04.45 for at møde kl 6. Syntes det er helt fint!

Når jeg har fri/ møder sent ka jeg på en heldig dag sove til k ca 7.15, or der står thea op og kærsten ska på arbejde.  Gad da godt sove længer ind i mellem og der er kærsten, normal rigtig god til at tage thea med på en lille tur eller noget. Nu må vi se hvordan det bliver med Alberte! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

Koen.

Jeg står op mellem 5-5.30 i hverdagene for der vågner lillebror oftest for at morgen babse den og så gider jeg ikke gå i seng bare for at kunne sove måske 30 minutter mere

Om jeg har ondt af mig selv, nææh sådan er det jo bare

Anmeld

17. august 2012

Mother-love

Jeg har stemt kl 8. For vækkeuret ringer kl 7.45. Isabella vågner meget sjældent før 7.30 og for det meste vågner hun har vækkeuret ringer ellers skal jeg selv vække hende. Hun skal i vs 8.45. Jeg synes vi er heldige med at hun sover til så " sent" da jeg jo ved der ikke er ret mange børn der gør dette. jeg har gået sygemeldt i to år nu. Men før da jeg arbejdede stod jeg op kl 6.

Anmeld

17. august 2012

Savannah

Jeg står op klokken 6
og jeg er virkelig meget b menneske.... skal sove længe imorgen!!!

Anmeld

17. august 2012

-Sigrid-

Jeg vil helst ikke op før kl 8 tidligst, men jeg skal møde kl 8.15 så det fungere ikke rigtigt med bad, mad, madpakke, aflerevere datteren, makeup&hår og alle de andre ting

Så kl 6 bliver det til at vi vågner... Men falder nogle gang i søvn igen bagefter 

Anmeld

17. august 2012

Christina.78

Stemt blank for her er det 5.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.