Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Fru Hansen skriver:
I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10 alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv 
Jeg står op 6.15, hvilket er ca. Midt om natten for mig
. Jeg har ikke til daglig ondt af mig selv, da jeg efter en lang arbejdsløshed endelig har fundet lidt arbejde, og er glad for at have noget stå op til - men jeg må indrømme, at jeg lige når uret ringer og de første 20 minutter ca. har enormt megen selvmedlidenhed!!! Jeg er nemlig B-menneske helt ind i rygraden og alt før kl. 9 er tidlig morgen. Det betyder ikke at jeg har et større søvnbehov end A-mennesker, jeg er bare rigtig god til at være vågen og aktiv kl. 2 om natten.
det eneste der afholder mig fra at gøre hovedrent og bage boller på den tid er nok min lille familie, der jo helst ikke skal vækkes 
Anmeld