twinny skriver:
Jeg sover gerne til kl 10. Gerne længere. Jeg er B menneske og har altid været det. Drengene vågner kl 5.30
jeg står en sjælden gang i mellem op med dem. men ellers tager manden morgenroderiet. 
Jeg kan seriøs ikke stå op så tidligt. Når jeg endelig gør, så er jeg en zombie resten af dagen og to lurer med drengene, gerne 4-5 timer. og når kl runder 20 er jeg frisk som en havørn. Underligt nok, selvom jeg står op kl 5.30 og ikke får sovet til middag, bliver jeg total frisk når kl runder 20. 
Ja det er sgu så bemærkelsesværdigt, sådan har jeg det også. Jeg er dog døden nær kl. 20 men straks tiden har passeret, så kan jeg sagtens sidde til langt ud på natten efter midnat og alligevel ikke være søvnig.. sgu noget underligt noget, især når man tørster efter en lur midt på dagen - især mellem 10 og 12 er det helt slemt, så når pausen kommer i arbejdet, såeh er det helt galt hvis jeg sætter mig ind på sofaen, kan slet ikke forholde mig til de timer der kommer længere fremme - og sådan en dag har jeg imorgen.. 6.45 mødetid 

Anmeld