hvornår står du op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

MortilElias2010

twinny skriver:

Jeg sover gerne til kl 10. Gerne længere. Jeg er B menneske og har altid været det. Drengene vågner kl 5.30  jeg står en sjælden gang i mellem op med dem. men ellers tager manden morgenroderiet.

Jeg kan seriøs ikke stå op så tidligt. Når jeg endelig gør, så er jeg en zombie resten af dagen og to lurer med drengene, gerne 4-5 timer. og når kl runder 20 er jeg frisk som en havørn. Underligt nok, selvom jeg står op kl 5.30 og ikke får sovet til middag, bliver jeg total frisk når kl runder 20.

Ja det er sgu så bemærkelsesværdigt, sådan har jeg det også. Jeg er dog døden nær kl. 20 men straks tiden har passeret, så kan jeg sagtens sidde til langt ud på natten efter midnat og alligevel ikke være søvnig.. sgu noget underligt noget, især når man tørster efter en lur midt på dagen - især mellem 10 og 12 er det helt slemt, så når pausen kommer i arbejdet, såeh er det helt galt hvis jeg sætter mig ind på sofaen, kan slet ikke forholde mig til de timer der kommer længere fremme - og sådan en dag har jeg imorgen.. 6.45 mødetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

FruK

Til hverdag kl 6 - 6.30. Ikke fordi jeg har lyst, men fordi jeg skal på arbejde. 

I weekenden som regel ved 8-tiden.

Anmeld

16. august 2012

morethanperfect

Fru Hansen skriver:

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

Ehm , står op og følger Oscar i DP. og går hjem og sover igen ....
Mit søvnbehov er meget stort ! Især nu hvor jeg er gravid , er træt konstant ..  

Anmeld

16. august 2012

twinny

MortilElias2010 skriver:

Ja det er sgu så bemærkelsesværdigt, sådan har jeg det også. Jeg er dog døden nær kl. 20 men straks tiden har passeret, så kan jeg sagtens sidde til langt ud på natten efter midnat og alligevel ikke være søvnig.. sgu noget underligt noget, især når man tørster efter en lur midt på dagen - især mellem 10 og 12 er det helt slemt, så når pausen kommer i arbejdet, såeh er det helt galt hvis jeg sætter mig ind på sofaen, kan slet ikke forholde mig til de timer der kommer længere fremme - og sådan en dag har jeg imorgen.. 6.45 mødetid

haha, godt jeg ikke er den eneste. Min mand tror jeg er sindsyg

Anmeld

16. august 2012

Fenja09

Herhjemme står vi allesammen op omkring kl 05.30 og engang imellem snuer vi lidt videre, men ikke senere end til kl 05.50.

Jeg er b-menneske og synes det er meget tidligt, men sådan er det jo når alle skal ud af døren og man har en datter der vågner og frisk på det tidspunkt. Alle ugens dage

/Fenja

Anmeld

16. august 2012

Kris89

har stemt kl 6. for det gør jeg til hverdag, men malker indimellem og der hedder det 2.15...

har lidt ondt af mig selv (især når det er 2.15), men jeg er også B-menneske... nyder mine to fridage på 14 dage hvor jeg kan snue

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Fru Hansen skriver:

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

Er også A-menneske, og står op kl. 6 i hverdagen. Hvis jeg sover længe, er det til kl. 8

Anmeld

16. august 2012

Chamomile

Når Celina er hjemme, og skal i børnehave- står vi op ca. 7.20. Som jeg synes er tidligt. Men hun skal op til morgensamling, og hun er et A menneske- det er min kæreste også. Væmmeligt

Anmeld

16. august 2012

raca

jeg er og har vist altid været A menneske..0

så alt efter 7 er sent her hjemme..

men normalt står jeg op kl 530

Anmeld

16. august 2012

modesty

Kl. 5. Argh. Er mega b-menneske, men bebs vågner kl. 5, så der er ikke så meget at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.