hvornår står du op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken tid står du op ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.047 visninger
64 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Fru Hansen

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

EnGodMor

Jeg står op mellem kl 4 og 6 hver dag

Anmeld

16. august 2012

Tip!

De dage jeg møder på job på dagvagt er vi oppe 5.45.. på mine SKØNNE fridage hvor vi ingen planer har sover vi nemt til kl 7.30 -8.00 tiden

Anmeld

16. august 2012

Fru Hansen

engodmor skriver:

Jeg står op mellem kl 4 og 6 hver dag

hvorfor svinger det sådan hvornår du står op? er det pga job eller baby?

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Jeg er OVERHOVEDET ikke morgenmenneske

Jeg står op og gør min datter klar til vuggestue kl 06.00 og når hun er sendt afsted sammen med manden, sover jeg igen Jeg er på førtidspension..

I weekenderne står jeg op mellem 06-07 fordi datteren vågner der, men jeg er mere død end levende på det tidspunkt haha.

Anmeld

16. august 2012

Moma

5.30 til hverdag og ved en 7.30-8.00 tiden i weekenden. Så længe den lille sover. Og jeg er B menneske med stort B. 

Anmeld

16. august 2012

wamse

Nu har vi gået hjemme og fedet den i længe, men er nu begyndt at skulle op kl 6 til hverdag. Jeg har ikke ondt af mig selv, men jeg synes det sutter max bagdel, for det burde forbydes ved lov, at man skulle stå tidligt op

Jeg ville faktisk meget heller arbejde nat engang igen, for det er bare meget mere mig

Anmeld

16. august 2012

EnGodMor

Fru Hansen skriver:

hvorfor svinger det sådan hvornår du står op? er det pga job eller baby?

Det er pga baby ja 

men når alle i huset sover, så står jeg frivilligt op kl 5 eller 5.30, jeg kan godt li og få sat vasketøjet over inden ungerne skal op, og så bager jeg brød hver morgen for det meste syntes det  er vildt hyggeligt

Anmeld

16. august 2012

Masig

Mellem 6-9.... nogle gange står jeg op der ved 6-7 tiden, når den lille skal have mad, andre gange giver jeg ham bare mad i sengen og så sover vi et par timer mere bagefter... Kommer også lidt an på hvor vågen han er...

Inden vi fik ham kunne jeg nemt ligge i sengen til kl 10-11 stykker.. er B-menneske med MEGET STORT B!!!!

Og ja så kan I nok regne ud at jeg synes kl. 6 er MEGET tidligt... Men jeg brokker mig nu ikke rigtig over det, så tager jeg bare en lur sammen med ham senere på dagen...

Anmeld

16. august 2012

MariaKyedDK

Fru Hansen skriver:

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

Jeg står op kl 05:00 om morgenen

jeg synes det er super tidligt, men altså , jeg har ikke ondt af mig selv, synes bare det er hårdt nogen gange.. men min kæreste står da tidligere op, for at møde på arbejde kl 05:30...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.