hvornår står du op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

MorDk

Har stemt kl.07.00

Men vågner mellem 6-7 så kommer vores dreng ind til os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

står op et sted mellem kl. 6 og 7 alt efter hvornår lillemanden står i sin tremmeseng og råber: Mo-ma! Op OP! Momo OP! Momo Moma!... hans ord pt for Morgenmad, og mor og op

Anmeld

17. august 2012

AnnaK89

Her står manden op kl 05.15. Han skal møde kl 06.00. Men ikke de næste 5 mdr, da han har barsel nu
Jeg står op med den ældste kl 06.30, hun bliver hentet af taxaen til børnehaven kl 07.10
Som regel ville jeg ligge mig til at sove igen sammen med Carolina, lige et par timer mere, hvis det passer hende, men på mandag starter skolen og tirsdag og onsdag møder jeg kl 8, så der er ikke tid til at sove igen bagefter

Anmeld

17. august 2012

Isabella_mor

her på det sidste hvor jeg har gået sygemeldt osv..  så har villads fungeret som vækkeur. så vi har sovet til han vågner... 

nogle dage er det kl 6  og andre dage som f.eks. i dag, tog han lige en skraber til kl 9:30..

jeg afleverer ham tidligst kl 9 i vugger hvis det er at jeg ikke har nogle planer fra om morgenen.. der spiser de lidt brød osv... 

dage hvor jeg skal træne om morgenen aflevere jeg ham ca halv 8...

nu er der en uge til jeg starter i skole.. så derfra står vi op kl 6:30 og så kommer han i vugger kl 7:30... fordi vi skal nå at lufte hund og spise morgenmad osv... jeg skal møde kl 8:10... 

så den næste uge er det sidste uge hvor vi sover længe i hverdagene... 

Anmeld

17. august 2012

merichs

Har stemt blank

På grund af skiftende arbejdstider, er det meget forskelligt hvornår jeg står op. Det kan være lige fra kl. 3 til kl 10, afhængig af hvornår jeg har fået fri den foregående dag/nat og hvornår jeg skal møde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.