hvornår står du op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Muhmi

Er både A og B menneske... Nogle gange har jeg det fint med at stå tideligt op andre dage kan jeg næsten ikke slæbe mig selv ud af sengen Men når jeg har mulighed for det sover jeg altid længe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Ciss

Jeg er egentlig hverken rigtig A- eller B-menneske.

Hvis jeg selv kan vælge vågner jeg ca 7-7.30.

Men... Lillebror er stadig A-menneske, så min dag starter kl 6 hverdag som weekend.

Nej, jeg har ikke ondt af mig selv. Der er fordele med det også. Men jeg må da indrømme, at jeg nogen gange skulle ønske, at jeg kunne få lov til at ligge lidt længere bare en gang i mellem...

Anmeld

16. august 2012

Fru Hansen

wamse skriver:

Nu har vi gået hjemme og fedet den i længe, men er nu begyndt at skulle op kl 6 til hverdag. Jeg har ikke ondt af mig selv, men jeg synes det sutter max bagdel, for det burde forbydes ved lov, at man skulle stå tidligt op

Jeg ville faktisk meget heller arbejde nat engang igen, for det er bare meget mere mig

NEJ NEJ NEJ Du er helt galt på den

Det skal da forbydes at sove længe...

Anmeld

16. august 2012

Fru Hansen

engodmor skriver:

Det er pga baby ja 

men når alle i huset sover, så står jeg frivilligt op kl 5 eller 5.30, jeg kan godt li og få sat vasketøjet over inden ungerne skal op, og så bager jeg brød hver morgen for det meste syntes det  er vildt hyggeligt

Det samme her. Jeg hygger mig også meget med at nusse rundt og rydde op eller lign inden resten at huset vågner

Anmeld

16. august 2012

wamse

Fru Hansen skriver:

NEJ NEJ NEJ Du er helt galt på den

Det skal da forbydes at sove længe...

Nul du, jeg bliver sgu gammel før tid af det her

Jeg er dødbringende før 9, og intet skal gå mig imod om morgenen

Anmeld

16. august 2012

MortilElias2010

Alt inden 8 er umenneskeligt og selv der er det ALT for tidligt. Jeg er B-menneske og kan snildt sove til kl. 13. Men det var før jeg blev mor

Nu står *vækkeuret* op kl. 7-8 stykker, far, som er uhyre A-menneske tager ham indimellem men oftest kommer jeg også op, ved at min søn står ved siden af sengen efter han først har banket hårdt på døren og derefter står højt og siger "Hanååå" "Hanååå" (Hallo hallo) ind i mit ansigt   

Jeg er generelt ikke god til morgenen, kan være en kende vrissen og har bare lige brug for at gå lidt rundt selv uden at føre samtaler  (drikker ikke kaffe) og vågne op.

Jeg glæder mig helt vildt til Elias og farmand tager ud og lystfisker, for så kan mor sove længe altså det må jo så blive i weekenderne eller på fridage, for der er arbejde at passe

Men tanken om et A OG B samfund tiltaler mig meget.

Anmeld

16. august 2012

twinny

Jeg sover gerne til kl 10. Gerne længere. Jeg er B menneske og har altid været det. Drengene vågner kl 5.30  jeg står en sjælden gang i mellem op med dem. men ellers tager manden morgenroderiet.

Jeg kan seriøs ikke stå op så tidligt. Når jeg endelig gør, så er jeg en zombie resten af dagen og to lurer med drengene, gerne 4-5 timer. og når kl runder 20 er jeg frisk som en havørn. Underligt nok, selvom jeg står op kl 5.30 og ikke får sovet til middag, bliver jeg total frisk når kl runder 20.

Anmeld

16. august 2012

baby012

Fru Hansen skriver:

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

8.30 (: jeg har bestemt ikke ondt af mig selv ; D 

Anmeld

16. august 2012

MortilElias2010

wamse skriver:

Nul du, jeg bliver sgu gammel før tid af det her

Jeg er dødbringende før 9, og intet skal gå mig imod om morgenen

It takes one to know one Wamse

Anmeld

16. august 2012

EnGodMor

Fru Hansen skriver:

Det samme her. Jeg hygger mig også meget med at nusse rundt og rydde op eller lign inden resten at huset vågner

HELT ENIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.