hvornår står du op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

NessaXenia

Mellem 4:30-5:00 i hverdage pga job 7-8 i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

FamilenStorm

Fru Hansen skriver:

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

Jeg har/er også et B-menneske og har altid værdsat min søvn.. Og ihh jeg kunne blive lidt arrig hvis jeg blev vækket før tid..

Men så blev jeg mor, og nu står vi tidligt op (kl 06:00) og det fungere helt fint for mig, det skal da så også nævnes at jeg nyder de dag jeg kan få lov at sove til jeg selv vågner (Tak til min skønne mand som "heldigvis" er A-menneske )

Anmeld

17. august 2012

LRJ

kl 5, skal være i skole til kl 8

Anmeld

17. august 2012

B&J

jeg står op kl 6.45 hver dag vores dreng kl 7

og weekenden er det først mellem kl 8-9

Anmeld

17. august 2012

Mettefpigen

Kl 0545

Anmeld

17. august 2012

Moma

5.30 er da ret godt klaret af et B-menneske.

5.30 er der min mands vækkeur ringer FØRSTE gang. Han står dog ikke op før det har ringet 4-5 gange. Og hver gang med omkring 5-9 minutter imellem.

Det er jo fordi jeg skal :-) - fordi jeg møder kl. 7.00, så kan jeg komme hjem og hente børnene i fornuftig tid. Min mand er også RET træt af, at mit vækkeur ringer et kvarter før, jeg skal op - for jeg kan simpelthen ikke SPRINGE op, når det ringer, som ham

Anmeld

17. august 2012

BellaCiinea

Fru Hansen skriver:

I morges hørte jeg radio. Der hørte jeg en studievært der havde en smule ondt af sig selv fordi han havde været tidligt oppe. Det samme har jeg oplevet de få gange jeg har set morgen tv.
Men i den senere tid har jeg også bemærket at en del af min omgangskreds piver lidt over deres stå-op-tid. Det sjove er ikke at de piver, men at de næsten alle tror at de er de eneste i verden der står tidligt op.
Som i nok kan gætte er jeg ultra A-menneske og elsker at stå op kl 5 før resten af familien. Min mand er B-menneske og står ikke op før jeg har kaldt på ham omkring 10 gange. For ham er alt før klokken 9.30-10  alt for tidligt.
Hvornår står du op? Vælg den afstemningsmulighed der er tættest på. Og fortæl mig om du også har en smule ondt af dig selv

6-6.30

Anmeld

17. august 2012

Solstrålebørn

Pt. står jeg op kl. 6 med børnene... 

Når jeg skal starte i skole, skal jeg op før børnene for at gøre mig selv færdig før de skal vækkes, så det bliver nok omkring 5.00 - 5.30.... 

Anmeld

17. august 2012

MortilCilas

Fru Hansen skriver:

Jeg har stemt kl 7. Men den er alt fra halv seks til kl halv otte. Kommer mest an på hvornår den lille gut står op

Og jeg klager kun hvis kl er lidt i 5

Anmeld

17. august 2012

Bellas Mor

Jeg blev fyret for ca. 3 måneder siden pga min graviditet, og jeg er normalt A-menneske.

Men i min graviditet har jeg været MEGA træt.

Min hverdag ser sådan ud:

Står op kl 5.30, laver madpakker til min datter og kæreste. Vækker dem kl. 6 - sender dem afsted kl. 7, og så sover jeg en time eller to.

I weekenderne sover min kæreste længe, og så hygger jeg med min datter, til han vågner..

Hun er B-menneske, så hun sover ofte til kl. 8.30-9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.