Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bliver vækket mellem 6.30-7.30 a sønnen, og lumre den til kl 8 oftest
BMM skriver: De dage jeg møder på job på dagvagt er vi oppe 5.45.. på mine SKØNNE fridage hvor vi ingen planer har sover vi nemt til kl 7.30 -8.00 tiden
De dage jeg møder på job på dagvagt er vi oppe 5.45.. på mine SKØNNE fridage hvor vi ingen planer har sover vi nemt til kl 7.30 -8.00 tiden
Det er jo lige der min mand og jeg er det perfekte par. Jeg står tidligt op med børnene i weekenden og han sover længe, men er længe oppe og rydder op når vi andre er gået omkuldPå fridage står jeg også gerne tidligt op. Jeg syntes jeg spilder dagen når jeg ligger der og sover længe.
Laulund87 skriver: Jeg er OVERHOVEDET ikke morgenmenneske Jeg står op og gør min datter klar til vuggestue kl 06.00 og når hun er sendt afsted sammen med manden, sover jeg igen Jeg er på førtidspension.. I weekenderne står jeg op mellem 06-07 fordi datteren vågner der, men jeg er mere død end levende på det tidspunkt haha.
Jeg er OVERHOVEDET ikke morgenmenneske
Jeg står op og gør min datter klar til vuggestue kl 06.00 og når hun er sendt afsted sammen med manden, sover jeg igen Jeg er på førtidspension..
I weekenderne står jeg op mellem 06-07 fordi datteren vågner der, men jeg er mere død end levende på det tidspunkt haha.
ha ha
Så er vi vist meget forskellige. Hvis jeg først er oppe, så kan jeg ikke gå i seng og sove igen. Men jeg kan godt misunde dig den der totale ro til at sove det må give når både mand og barn er ude af huset.
Jeg har stemt blank - da jeg står op med vores datter, og hun vågner imellem kl. 6-8..
Vækkeuret står til kl 6. MEN har et andet "vækkeur" der synes vi skal op mellem 4-6 Har lidt ondt af mig selv når "vækkeuret" ringer, men al forsvinder når jeg først er oppe. Og når jeg kan gå fra mit job kl15,er jeg glad for jeg skulle tidligt op
Har skiftende arb'tider. Så den hedder 7-15 eller 15-22(23). Så vil jeg hellere stå op tidligt, og være hjemme om aftenen Men skal jo have begge slags vagter, men er godt træt når "vækkeuret" har skreget kl 4-5 stykker, og man så skal holde sig vågen til 23...
Fru Hansen skriver: ha ha Så er vi vist meget forskellige. Hvis jeg først er oppe, så kan jeg ikke gå i seng og sove igen. Men jeg kan godt misunde dig den der totale ro til at sove det må give når både mand og barn er ude af huset.
Hvis jeg, af en eller anden årsag, er tidligt oppe kan jeg sagtens sove til middag Det er helt forfærdeligt med mig
Jeg nyder det skam også
Moma skriver: 5.30 til hverdag og ved en 7.30-8.00 tiden i weekenden. Så længe den lille sover. Og jeg er B menneske med stort B.
5.30 til hverdag og ved en 7.30-8.00 tiden i weekenden. Så længe den lille sover. Og jeg er B menneske med stort B.
5.30 er da ret godt klaret af et B-menneske.
5.30 er der min mands vækkeur ringer FØRSTE gang. Han står dog ikke op før det har ringet 4-5 gange. Og hver gang med omkring 5-9 minutter imellem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128