Et stort chok til md-scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Levi&LilysMor

Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Hvor må det være forfærdeligt at stå i! kunne godt forestille mig hvor hårdt det må være at få sådan en besked, man håber jo altid på det bedste...

Du får en stor fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

klmf

Tanker til jer i en svær, uoverskuelig tid

Kig evt. på gruppen 'Vores små engle' på Facebook, der er mange søde piger, der forstår hvordan det er at blive engle-mor.

Anmeld

16. august 2012

Nessie

Hvor er det forfærdeligt, kan slet ikke forestille mig hvor frygteligt det må være

Anmeld

16. august 2012

os2

Det gør mig virkelig ondt at læse. Der kommer minder frem til mig, ved at læse din historie. Jeg prøvede nogen lunde det samme - var til en scanning i uge 17-18 stykker og ved scanningen så lægen at væres små tvillinge drenge var døde. Det er tragisk og helt forfærdeligt. Det er nu ca 6 mdr siden. Du er velkommen til at kontakte mig - hvis du senere i forløbet har spørgsmål eller brug for hjælp og vejledning til at komme videre.

mange tanker til jer.

Anmeld

16. august 2012

Kakao

Nu kender jeg dig ikke.. men hvor er jeg ked af det på jeres vegne  Det er virkeligt bare det man selv frygter

Man føler sig jo ret sikker, når det hele så ok ud til nf-skanningen.. Hvor må det bare være et kæmpe chok.. Føler med jer..

Anmeld

16. august 2012

Missq4

ej puha hvor er det bare syndt for jer håber i kommer igenem det   

Anmeld

16. august 2012

hautecouture

Åhr hvor gør det mig ondt altså De varmeste tanker til jer.

Anmeld

16. august 2012

MortilElias2010

16. august 2012

bilbo

Puha.. Det gør mig så ondt. Jeg har selv prøvet det i 21. uge. Selvom det er mange år siden, så husker jeg det som igår. Det virkede bare så uretfærdigt at man skulle igennem det hele.. Det tog mig lang tid at komme mig over det, men da jeg sad med min lille fine pige besluttede jeg mig for at dette ikke skulle ende der.. Jeg sørgede for at hun fik en fin begravelse og det gav mig ligesom fred i sjælen. Jeg ventede tre måneder med at blive gravid som man anbefalede mig, men var så så enorm heldig at få en lille pige præcis 12 måneder efter- endda på selveste dagen. Jeg har tænkt over det igen og igen og har besluttet mig for at hun nok havde en eller anden sygdom eller lignende som måske ville have givet hende et liv med smerte.. For som der var een der sagde til mig, så er der en mening med alle ting.. Men mine tanker er med dig.. Sørg for at give dig selv fred og ro. Pas godt på dig selv.. Lad være med at bebrejde dig selv eller andre det. Jeg håber på at mine ord kan hjælpe dig, for jeg ved hvor svært det er... Kram til dig!

Anmeld

16. august 2012

MinNoah

Sender mange tanker!! Det var dog forfærdeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.