Et stort chok til md-scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

MortilCilas

Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Det gør mig ondt på jeres vegne

Håber alt går som det nu skal i morgen og at du/i kommer styrket videre fra denne forfærdelige oplevelse.

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Tanker herfra Kan kun gisne om den smerte, I må opleve

Anmeld

16. august 2012

Kløver

Hvor frygteligt, sender alle tanker og kram

Anmeld

16. august 2012

Mai-pigen

Jeg er så dybt taknemmelig for alle jeres tanker og kram..det er stort at der er så mange der føler med en.. Takker jer mange gange..

Anmeld

16. august 2012

Bebsesmoar

Mai-pigen skriver:

Jeg er så dybt taknemmelig for alle jeres tanker og kram..det er stort at der er så mange der føler med en.. Takker jer mange gange..

Sikke et ræderligt chok!!  Jeg håber i finder ud af hvorfor jeres baby skulle strejfe verden som et stjerneskud!! Stakkels jer!!  Din åbenhed imponere mig!! Du og din familie vil være i mine tanker i morgen!! Vil du holde jeres barn,tage billeder ??? 

Anmeld

16. august 2012

twinny

sender alle mine tanker til jer.

Anmeld

16. august 2012

VIPpigen

Åhh gud... Ej, sikke et chok, og ikke skøn oplevelse. Tror det er enhver lykkelig gravids mareridt. Jeg kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre at få sådan en melding.

Jeg håber i klare jer igennem dagen på bedst mulig måde

Anmeld

16. august 2012

Clisolka

Hvor er det uretfærdigt!! Masse tanker til jer 

Anmeld

17. august 2012

Steinbrenner

Hvor er det forfærdligt, tusind og tanker her fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.