Et stort chok til md-scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Mortiltodrenge

En mors værste mareridt Jeg sender en masse tanker og styrke til jer i dag. Pas på hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Mokka

Hvor er det synd for jer... Det er så trist...  Mange tanker....

Anmeld

17. august 2012

Annette A

Det er jo frygteligt. Puha, er helt tom for ord..

Anmeld

17. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Årh, altså. Sikke en besked at få. Et stort herfra.

Anmeld

17. august 2012

Solstrålebørn

Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Er uden ord... Sender tanker til Jer... 

Anmeld

17. august 2012

MMOGM

Hvor er det bare forfærdeligt! 

sender dig et kæmpe knus herfra! 

Anmeld

17. august 2012

Elskermiinpiige

det er en mors værste mareridt.

stor knus til dig

Anmeld

17. august 2012

Camillos

Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Anmeld

17. august 2012

pemiro

Mai-pigen skriver:

har slet ingen ord.. Hvor må det være forfærdeligt

Anmeld

17. august 2012

baby012

Ved slet ikke hvad jeg skal sige intet kan trøste i sådan en situation )': Gud hvor gør det ondt på jeres vegne, håber i kommer igennem det her sammen <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.