Et stort chok til md-scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.382 visninger
91 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Mai-pigen

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

nielsen80

Er uden ord. Håber I kommer igennem denne svære tid.

Anmeld

16. august 2012

132319

Det gør mig virkelig ondt 

Anmeld

16. august 2012

Mother-love

Åhhh nej. Ved slet ikke hvad jeg skal skrive ingen ord kan trøste i denne situation men ville bestemt ikke gå ude at give dig en

Anmeld

16. august 2012

Najsen86

puha hvor frygteligt... sender dig masser af 

Anmeld

16. august 2012

Lone Jakobsen

åh for pokker hvor er det trist.

Anmeld

16. august 2012

Tulle28

Nej hvor frygteligt:-( Er meget ked af det på dine/jeres vegne.

Stort knus

Anmeld

16. august 2012

Muhmi

Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Åh nej åh nej...

Hvor er det dog forfærdeligt for jer... Ingen ord kan trøste lige nu 

Puha altså.....

Anmeld

16. august 2012

Frk. Himmelblå

Det er dog skrækkeligt for jer.

Du skal vide, at med tiden får du det bedre, selvom det ser uendeligt sort ud lige nu.

Jeg føler med dig! 

Anmeld

16. august 2012

Ina33

Mai-pigen skriver:

Jeg er tom for ord.

Håber det bedste for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.