Et stort chok til md-scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

NNL

Kæmpe stort kram til dig!! Det er da bare ens værste mareridt som gravid. Er forfædelig ked af det på dine/jeres vegne, og ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Knus og tanker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

jeanne-skat

Det gør mig virkelig ondt

Anmeld

16. august 2012

babymus77

Åhh nej doghvor jeg føler med jer.... Sender jer 1000 tanker og knus...... 

Anmeld

16. august 2012

charlotteq

Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Ved slet ikk hvad jeg skal sige.. Hvor frygteligt. Sender dig/jer lige et stort

Anmeld

16. august 2012

BigHope13

Hvor er der forfædeligt

er helt tom for ord, hvir skrækkeligt når man tager afsted for at vide om man venter en dreng eller pige og så få sådan en besked.

Livet er til tider hårdt og uretfærdigt, ønsker at det næste døgn går hurtigt for jer.
Mine tanker går til jer

Anmeld

16. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Øv hvor uretfærdigt  Stort kram til dig

Anmeld

16. august 2012

mariesmavse92

Er uden ord og frygtelig ked af det på jeres vegne! Al held og lykke med det hele fremover. Sender jer et kæmpe knus.

Anmeld

16. august 2012

Kofoed.

Hvor er det bare frygteligt, puha. Du må altid skrive, hvis der er noget du vil af med til en der har prøvet lidt ala det samme. Min pige (tvilling til min levende) blev fundet død derinde i 24. uge, hvor hjertet bare var stoppet med at slå, Desværre kunne hun ikke obdukseres (staves?), da jeg jo skulle fuldføre graviditeten med Anastasia. Har i overvejet obduktion og begravelse? Vil gerne hjælpe så godt jeg kan, hvis der er noget i mangler svar på.

Til sidst for i et kæmpe kram

Anmeld

16. august 2012

LinLin

Ej hvor forfærdeligt :-(

Anmeld

16. august 2012

chael

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.