Et stort chok til md-scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

MissTas

Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

kæmpe krammer og mange tanker herfra !

kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det måtte være at opleve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

cecilope

Sender dig uanede mængder af kram og styrke

Anmeld

16. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Mai-pigen skriver:

Jeg ligger i min seng og venter på at dagen skal gå, og natten.. Imorgen tidlig skal jeg ud og føde vores døde baby ..
Vi var til md-scanning igår, og vi havde lige besluttet at vi ville kende kønnet.. Sygeplejersken sætter apparatet på maven og efter ca.3 sek.slukker hun og siger hun er nødt til at informere os om at der ikke er noget hjerteblink.. Vi får et chok, og jeg bryder sammen med det samme.. Reaktionen kommer først ved Martin, da lægen kommer og ser på endnu en scanning, og bekræfter det.. vores verden bryder sammen og det er bare så uvirkeligt..
Efter en snak med læge og sygeplejerske, som begge er søde, skal vi ned og have taget blodprøver, og så op og tage en pille, som skal stoppe graviditets hormonerne og modne livmoderen. Derefter skal vi hjem, og vi skal så møde imorgen kl.8 , hvor jeg skal sættes igang og føde barnet.. Jeg er i uge 19, men de mener barnet er død i uge 17.
Jeg kan slet ikke begribe det nu her..det er frygteligt.. Mit hjerte er knust, og dagen imorgen bliver så forfærdelig....

Det gør mig ondt.

Anmeld

16. august 2012

Troldemommi

Tom for ord, men et kram skal i have

Monica

Anmeld

16. august 2012

4kløver

16. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Frygteligt!! Vh stine

Anmeld

16. august 2012

VNB

Ej hvor gør det bare ondt at læse! 

Sender en masse varme tanker jeres vej og håber i kommer igennem det hele på den bedst mulige måde! 

Anmeld

16. august 2012

Frk.S

Åh, for pokker da.

Det gør mig virkelig ondt!! 

Anmeld

16. august 2012

M (:

Er ked af det på jeres vegne, og håber, at I har nogle venner og familie omkring jer her i den svære tid! 

Anmeld

16. august 2012

birthee

Ved slet ikke hvad jeg skal sige - andet end at jeg føler med jer!!!! Stort knus og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.