Den der med at styrke de sociale kompetancer og kun kunne det i bh, det holder altså ikke...selvfølgelig bliver børn det også udenfor børnehaven og især med to brødre...undersøgelser viser faktisk at børn i institution ikke er bedre socialt fungerende, empatiske osv i forhold til børn der har været hjemme, faktisk tværtimod...så den bekymrer mig ikke, faktisk omvendt...
Og nej, det er ikke pædagogernes ansvar eller skyld han ikke er glad for det...jeg har bare ikke børn der har kunne lide børnehaven og den måde den er fungerer på...trist der ikke er et alternativ...kunne jeg var de hjemme indtil skolestart-smiler.
Undrer mig meget at bh er blevet noget børn bare skal..hmm..
Knus eva og tak for svar...tror ikke på det er godt for ham at være frem og tilbage få dage...og at sende ham i børnehave når jeg og de andre har ferie kunne jeg aldrig drømme om...aldrig.
det med de sociale kompetancer mente jeg at det kunne være godt for ham at komme ud og lege med andre børn. jeg har sldrig gået i børnehave, og det har da præget mig hele mit liv (indtil videre

) for jeg har sltid været meget genert og indadvendt i stedet for udadvendt, hvilket har påvirket at jeg aldrig har haft særligt mange venner
og med hensyn til pædagogerne, så synes jeg da at det er menneskeligt naturligt, at hvis et barn ikke trives, så tager man sig af det... og ungerne er trods alt pædagogernes ansvar mens de er i børnehaven...
og jeg mente slet ikke at han skulle sendes afsted mens de andre unger har ferie!!! det ville jeg heller aldrig kunne finde på... men de starter trods alt til august, og så synes jeg da at du skulle sende Konrad tilbage til BH.
Jeg skal på ingen måde gøre mig klog på dette emne; jeg udtrykker bare mine tanker

, og håber da at du finder en løsning!! Du er trods alt den der kender Konrad bedst

knus
Anmeld