Eva skriver:
Først og fremmest bliver jeg nød til at sige at det at have et barn hjemme jo ikke er det samme som at de ingen kontakt har eller får til andre børn...og så mener jeg faktisk ikke så små børn har det store behov for at passes ude, når deres forældre er hjemme...men jeg har også holdt mine børn hjemme når jeg havde barsel osv.
Problemet er at han har været hjemme en del den sidste måned, så enten skal jeg køre ham ind forfra nu eller vente..og med en ferie midt i det hele synes jeg bare det er synd for ham...
Knus Eva og tak for svar-smiler
Hver forældre gør jo hvad de mener der er bedst for deres børn og sådan skal det også være..
Selv blev jeg trukket ud af bh da jeg var 4 år gammel, fordi de ikke ville lade mig sove til middag der nede og det resulterede så i at mine forældre havde en krop umulig pige hver eftermiddag

( mig der ellers altid har været en engel

)
Men de beholdte mig så hjemme da de var selvstændige og vi havde en dp mor ansat der hjemme ( hun var mere en ekstra bedste for os) ..
Jeg tog egentlig heller ikke skade af det og dte gjorde min lillebror som aldirg kom i bh heller ikke..
Men jeg røv kede mig dagligt...
Så allerede i en alder af fire år begyndte jeg og besøge de ældre mennesker der boede omkring os, når jeg cyklede rundt..
og sjovt nok arbejder jeg med ældre i dag

Nåmen det jeg ville frem til var at jeg har aldrig haft problemer med og være social, men jeg savnede helt vildt og have nogen og lege med hver dag..
Men så længe du har det godt med dine valg og det fungere for dig og ungerne og deres far, så er det jo klart det vigtigste..
Pia.
Anmeld