hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

morethanperfect

chael skriver:

Hold da op, der har da været gang i den idag

Der er da delt røde "bøder" ud, med advarsler.

Hvad er der dog sket!!

Må virkelig været gået glip af en masse

Man går glip af en del hvis man er væk en halv dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MorDk

morethanperfect skriver:

Anmeld

8. august 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Har været her i 2 et halvt år , men syns bare disse debatter dukker meget op for tiden .. Kan selvf. bare gå udenom dem , men ytre lige min mening

har kun set denne... og så den om at der er nogle der er populære... og de kommer sådan med jævne mellemrum sys jeg...

men sys nu også der er en lidt hår tone i øjeblikket

Anmeld

8. august 2012

morethanperfect

Kay skriver:

har kun set denne... og så den om at der er nogle der er populære... og de kommer sådan med jævne mellemrum sys jeg...

men sys nu også der er en lidt hår tone i øjeblikket

Der er meget hård tone .. Syns folk skal snakke pænt .. 

Anmeld

8. august 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Anmeld

8. august 2012

chael

morethanperfect skriver:

Ja, en hel dag

Men nogen må have hygget sig

Anmeld

8. august 2012

come2

aya-zia skriver:

jeg forstår ik noget her inde mere...

folk kommer her ind på siden for at:

spørger om hjælp

få gode råd

læsse af

smide en masse dejlige billeder

men mest af alt for at snakke med folk som måske kan forstå dem!!!

MEN HVAD SKER DER...???

man bliver hakket på

banket oven i hovedet

svinet til

hvis man er heldig og har oprettet en tråd som er POSITIV (billeder, sjove kommentar osv.) ja så kan man få positive svar tilbage...

men jeg forstår det ikke...

hvad giver os ret... os som IKKE kender personen bar skærmen personligt... os som KUN kan læse de bokstaver som rammer tasterne... hva ret giver det os at TOTAL vold tæske den stakkels person som endelig måske godt ved det hele er noget lort men som afligevel har brug for en smule støtte...

hva nu hvis personen ik ved sit levende råd... og som virkelig ikke ved hvor han/hun ellers skal spørger henne... ville i selv syntes det var fedt at i VIRKELIG havde et problem... og i VIRKELIG havde brug for hjælp... så kan i ikke en gang spørger her inde... for i bliver total trampet på...

BIP en hønsegård altså... alle skal da vist lige gøre hovedrent foran deres egen dør inden de hakker på flere... FØJ hvor sidder jeg med en grim smag i munden over at være bruger her inde lige nu...

Hvis stedet går dig så meget på, så slet din profil. Større er det problem da ikke

Anmeld

8. august 2012

Laura.

come2 skriver:

Hvis stedet går dig så meget på, så slet din profil. Større er det problem da ikke

Undskyld, men det forstår jeg altså ikke.. Hvorfor skal det være ala: "Find dig i det eller smut !?"

Selvfølgelig har vi forskellige holdninger osv, men bag skærmene er vi stadig mennsker med følelser ! Der er ingen grund til at svine hinanden til.

Tal pænt til hinanden, så er den skid slået !

Anmeld

8. august 2012

TeamRocket

MorDk skriver:

Så meld dig ud af Baby.dk hvis du sys her er så frygteligt at være...

Hvorfor blive ved at oprette de der "Brokketråde"? Du er jo selv med til at skabe debatten så?

(det er min  mening)

Enig.

Tråde som denne er uden indhold og skaber bare dårlig stemning. Og jeg mistænker dem altid for at være oprettet af en af dem der ikke lige fik nok skulderklap i deres anonyme tråde

Anmeld

8. august 2012

come2

Jeg taler pænt til alle herinde. Men jeg er af den holdning at bryder jeg mig ikke om et forrum så smutter jeg. Jeg gider ikke være sur og irriteret og spilde min tid på at være negativ

Jeg tror det er meget svært at ændre tonen herinde, ved at skrive et indlæg om at man er utilfreds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.