hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Solstrålebørn

Karo skriver:

Nu har jeg efterhånden været her nogle år, og det her emne omkring tonene herinde er noget der kommer op og vender i perioder.

Vi er så mange forskellige kvinder (og lidt mænd) herinde, at jeg tror det er uundgåeligt at folk støder hovederne sammen af og til.

Personligt holder jeg mig fra de debatter, hvor man kan se det nemt kan "gå galt", og når det er "gået galt".

Men jeg tror ikke vi kommer uden om de her sammenstød. 

Det kan ikke undgåes på forummer! Så skal man dælme være heldig... 

Der vil altid være lidt hønsegård på forummer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

aya-zia

JanetBJ skriver:

Undskyld, men nogle indlæg beder om at blive hakket ned, såsom at man er gift med verdens dejligste mand, men man har sørme haft endnu en mand ved siden af, og har været utro .. Jeg tror godt at vi kan blive enige om at nærmest alle herinde hader utroskab .

Men ellers synes jeg ikke at der er noget ?

jeg forstår hvad du siger...

og  takker for din holdning

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

FrkRaarup skriver:

Den slags sprog Jesus!!!

Hvis der ikke skal mere til, skal folk måske smutte..

Du skrev jeg skulle læse ngoet mere, forsi det skete tid.. Og så skrev jeg at det handlede ikke om, hvorvidt jeg så det..

And so on..

Over and out!!!!!

Hold dog op hvor er du hidsig

Det ER jo det tråden handler om.. Tror du ser spøgelser for der er da ingen der er efter dig og hvor står der at du skal forsvare dig selv? Det er da da ingen der har forlangt, det er vist dig selv der føler dig truffet.

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

Baby.dk er til tider en hønsegård. Det er ligesom vejret, der er stille tider og pludselig er der storm

Anmeld

8. august 2012

JanetBJ

aya-zia skriver:

jeg forstår hvad du siger...

og  takker for din holdning

Men tror lidt at det er pga at folk har en lidt anden holdning end andre, og tit kan det måske ende lidt dårligt, fordi man ikke respekterer at andre har en helt anden holdning.

Bare et gæt! Ikke noget jeg har undersøgt, eller noget .. Bare et gæt ..

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Laulund87 skriver:

Hold dog op hvor er du hidsig

Det ER jo det tråden handler om.. Tror du ser spøgelser for der er da ingen der er efter dig og hvor står der at du skal forsvare dig selv? Det er da da ingen der har forlangt, det er vist dig selv der føler dig truffet.

At jeg skal blive ved med at forklarer mig, og som nu, forsvare mig, gør mig lidt irriteret ja..

Hun skrev at folk kaldte ander idioter, dårlige mødre og sende smileyer..

Så vidt jeg ved har jeg ikke gjort noget af dette!!! ????

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

JanetBJ skriver:

Men tror lidt at det er pga at folk har en lidt anden holdning end andre, og tit kan det måske ende lidt dårligt, fordi man ikke respekterer at andre har en helt anden holdning.

Bare et gæt! Ikke noget jeg har undersøgt, eller noget .. Bare et gæt ..

jeg ved det ikke...

men måske du har ret

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Frøken J. skriver:

Jamen over and out, hvis du mener det Og tak for understregningen af pointen - Håber du får en god dag

Det mener jeg! Alt hvad jeg skriver bliver misforstået(lidt), ikke ? Så lettere bare at slutte fred og hoppe videre..

også god dag til dig

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

FrkRaarup skriver:

At jeg skal blive ved med at forklarer mig, og som nu, forsvare mig, gør mig lidt irriteret ja..

Hun skrev at folk kaldte ander idioter, dårlige mødre og sende smileyer..

Så vidt jeg ved har jeg ikke gjort noget af dette!!! ????

Hun skriver INGEN steder at det er dig der gør det, hvor pokker har du det fra??

Hun skriver at det er der andre der gør og det sker indimellem

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

aya-zia skriver:

nej den er ikke til nogen særlig person... føler man den rammer netop en selv ja så kan jeg ik rigtig gøre noget ved det...

men det er ikke min mening at trædde bestemte personer over tæerne

Det er da også ok. Det har jeg forstået.. Føler mig ikke ramt, da jeg ikke har kaldt nogen for idiot, dårlig mor og sendt disse !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.