hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Solstrålebørn

Hønsegårds raseri kan vel ikke undgåes! Nægter at tro på der findes forums hvor der IKKE opstår sådan noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

aya-zia

Frøken J. skriver:

Øh? Fine er da netop enig med dig?

ja ups så det godt lige... DET VAR EN FEJL HEHE

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Fine_007 skriver:

uenig

Homoner er ikke en undskyldning for at skrive grimt til folk herinde  - også selv om de beder om råd/ mening. Jeg går fuldt ind for ytringsfrihed, men med måde! folk har følelser. 

Bare min mening. 

undskyld fine det var ik meningen at skrive den anden til dig... DET VAR EN FEJL... hehe tilgiv mig

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Lullaby skriver:

Fordi jeg syntes at det var vigtigt at komme med en anden holdning en trådstarters. Igen, det er en debatside

jeg er tråd stadterne så det var derfor jeg var nysgerrig

men tak for svaret

Anmeld

8. august 2012

Lullaby

aya-zia skriver:

jeg er tråd stadterne så det var derfor jeg var nysgerrig

men tak for svaret

Ja det ved jeg godt. Synes bare at ts lød bedre end din

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Eliza skriver:

det har ikke så meget med sagen at gøre.. har desværre ikke overskud til at læse endnu en af de her tråde igennem /sorry 

MEN er det noget nyt med de der advarsler?? Jeg har nu lige bladret lidt og kan se at flere i denne tråd har fået en flot rød (ynglings farve) kasse under deres navn 

Eller er det gammel "regl", men bare meget pis der er bragt i kog lige i denne tråd??

de røde kasser er vist kommet fra en anden tråd... mener ikke nogle ha snakket over reglerne i denne tråd...

om det er nyt eller gammelt kan jeg ikke svare på

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Lullaby skriver:

Ja det ved jeg godt. Synes bare at ts lød bedre end din

aarrrrrrgh godt så hehe det er også helt iorden

Anmeld

9. august 2012

Fine_007

aya-zia skriver:

undskyld fine det var ik meningen at skrive den anden til dig... DET VAR EN FEJL... hehe tilgiv mig

Hehe, du er tilgivet  

Anmeld

9. august 2012

katrine26

.

Katrine26

Anmeld

9. august 2012

anynom

Becks skriver:

Sådan synes jeg slet ikke du kan stille det op!!! Og nej det skriver jeg ikke fordi jeg har et stempel, som i øvrigt er det første i de 4½ år jeg har været her...

Ud af dem der har skrevet i tråden her, er der 2 (3 nu med mig) som har et stempel, så det er altså at skære alle over en kam...

Jeg er fint tilfreds med siden her, ellers havde jeg ikke været her så længe.. Men altså, som alle andre vegne med en masse hormon fyldte tøser osv. så kan man altså ikke undgå noget fnidder fnadder engang i mellem.. Ja, tonen er høj nogen gange, men den bliver jo lige så hurtig god igen...

Det nogen af os mener er jo bare, at jo flere gange dette emne bliver taget op, jo dårligere stemning kommer der... Det er set gang på gang, og ja det kan ikke undgåes, men det kan jo formindskes, ved at man springer disse indlæg over - Eller tæller til 10 inden man skriver et svar - Som jeg burde have gjort i går, men indrømmer ærligt, jeg var træt og så var det et følsomt emne for mig...

Fortsat god aften

Jeg kan godt se jeg var lidt hurtig ved tasterne i går, beklager

Men jeg kan ikke forstå hvorfor disse tråde absolut skal bidrage til merefdårlig stemning. Nogle nye brugere føler at der bliver bidt for meget herinde og det burde jo ikke være sådan - uanset hvor mange år folk har været her kan man jo godt gøre en indsats for at få andre til at føle sig velkomne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.