JulieWH skriver:
Utroligt nok er det primært dem, som ikke kan vare deres tunge (læs: dem med moderator advarsler) som sætter sig i mod at holde tonen ordenligt.
Dét giver da stof til eftertanke!
Sådan synes jeg slet ikke du kan stille det op!!! Og nej det skriver jeg ikke fordi jeg har et stempel, som i øvrigt er det første i de 4½ år jeg har været her... 
Ud af dem der har skrevet i tråden her, er der 2 (3 nu med mig) som har et stempel, så det er altså at skære alle over en kam...
Jeg er fint tilfreds med siden her, ellers havde jeg ikke været her så længe.. Men altså, som alle andre vegne med en masse hormon fyldte tøser osv. så kan man altså ikke undgå noget fnidder fnadder engang i mellem.. Ja, tonen er høj nogen gange, men den bliver jo lige så hurtig god igen... 
Det nogen af os mener er jo bare, at jo flere gange dette emne bliver taget op, jo dårligere stemning kommer der... Det er set gang på gang, og ja det kan ikke undgåes, men det kan jo formindskes, ved at man springer disse indlæg over - Eller tæller til 10 inden man skriver et svar - Som jeg burde have gjort i går, men indrømmer ærligt, jeg var træt og så var det et følsomt emne for mig...
Fortsat god aften 
Anmeld