hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

anynom

Utroligt nok er det primært dem, som ikke kan vare deres tunge (læs: dem med moderator advarsler) som sætter sig i mod at holde tonen ordenligt.
Dét giver da stof til eftertanke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

TeamRocket

JulieWH skriver:

Utroligt nok er det primært dem, som ikke kan vare deres tunge (læs: dem med moderator advarsler) som sætter sig i mod at holde tonen ordenligt.

Og hvad er du så kommet frem til, bare af nysgerrighed?
Jeg er kommet frem til at hvis man ikke snakker sukkersødt og hvis man endda er meget uenig i med ts i en tråd- så har man større chance for at blive 'meldt' få en advarsel

Anmeld

8. august 2012

Laulund87

JulieWH skriver:

Det synes jeg egentlig er meget logisk for hvor mange synes deres advarsler er helt ok og selv synes at deres opførsel ikke har været i orden

Anmeld

8. august 2012

anynom

TeamRocket skriver:

Og hvad er du så kommet frem til, bare af nysgerrighed?
Jeg er kommet frem til at hvis man ikke snakker sukkersødt og hvis man endda er meget uenig i med ts i en tråd- så har man større chance for at blive 'meldt' få en advarsel

Man får jo ikke en advarsel bare fordi man bliver meldt - men fordi manabryder retningslinierne. Det svarer jo i bund og grund til at man får en bøde for at bryde loven. Her er det så bare baby.dk's lov som gælder.

Anmeld

8. august 2012

ESV

Frøken J. skriver:

Det er det da ikke. Det er jo et reelt problem - Og det kan folk så benægte så meget de lyster, men jeg befinder mig på en anden side, hvor der ALDRIG er hønseri, og folk taler pænt og ordentlig til hinanden, men stadig formår at debattere forskellige meninger uden det ryger ud på det dårlige sidespor, som alt for tit sker herinde. Så at det er et problem er jo altså reelt nok, og måske nogen af de, som har det med at ryge op i det røde felt kunne tage det lidt til sig, når de læser en debat som denne

Nu har du i flere tråde nævnt denne anden side, må kg spørge hvad det er for en for det kunne jeg godt tænke mig at vide? Bare så der er et alternativ når bølgerne går højt.

Anmeld

8. august 2012

anynom

Laulund87 skriver:

Det synes jeg egentlig er meget logisk for hvor mange synes deres advarsler er helt ok og selv synes at deres opførsel ikke har været i orden

He, ja det er jo det.

Der skal selvfølgelig være plads til forskelligheder og debat, mfm det er åbenbart svært at gøre på en ordenlig måde.

Anmeld

8. august 2012

TeamRocket

ESV skriver:

Nu har du i flere tråde nævnt denne anden side, må kg spørge hvad det er for en for det kunne jeg godt tænke mig at vide? Bare så der er et alternativ når bølgerne går højt.

Jeg kender sådan en side hvis det er, ungmor.dk- der er tonen altid fin synes jeg. Tilgengæld er debatterne dødsyge og kan ikke måle sig med baby.dks

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

ESV skriver:

DDeDenvti

Den vil jeg helst ikke nævne her nej, for må indrømme jeg nyder et miljø med andre kvinder end dem herfra (selvom der er masser af skønne her), og så kan det hurtigt ende med en masse herfra ryger derover, og så frygter jeg hønsegården følger med. Men der er mange babysider på nettet, det er bare om at google dem

Anmeld

8. august 2012

Fine_007

MorDk skriver:

Ja men alle ved jo det alligevel ikke ændre noget som helst. Disse tråde kommer x flere om måneden...! Og har vidst kommet jævnligt gennem årene... og sjovt nok hjælper det stadig ikke.

Hvis alle tier, når der er dårlig stemning i luften (i følge nogle, I know), så er der aldrig noget i denne verden der ændre sig. 

Anmeld

8. august 2012

Becks

JulieWH skriver:

Sådan synes jeg slet ikke du kan stille det op!!! Og nej det skriver jeg ikke fordi jeg har et stempel, som i øvrigt er det første i de 4½ år jeg har været her...

Ud af dem der har skrevet i tråden her, er der 2 (3 nu med mig) som har et stempel, så det er altså at skære alle over en kam...

Jeg er fint tilfreds med siden her, ellers havde jeg ikke været her så længe.. Men altså, som alle andre vegne med en masse hormon fyldte tøser osv. så kan man altså ikke undgå noget fnidder fnadder engang i mellem.. Ja, tonen er høj nogen gange, men den bliver jo lige så hurtig god igen...

Det nogen af os mener er jo bare, at jo flere gange dette emne bliver taget op, jo dårligere stemning kommer der... Det er set gang på gang, og ja det kan ikke undgåes, men det kan jo formindskes, ved at man springer disse indlæg over - Eller tæller til 10 inden man skriver et svar - Som jeg burde have gjort i går, men indrømmer ærligt, jeg var træt og så var det et følsomt emne for mig...

Fortsat god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.