hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

aya-zia

TeamRocket skriver:

Enig.

Tråde som denne er uden indhold og skaber bare dårlig stemning. Og jeg mistænker dem altid for at være oprettet af en af dem der ikke lige fik nok skulderklap i deres anonyme tråde

vil lige understrege at jeg ikke har oprettet en anonym tråd i ihvertfald 6 måneder... så nej dette er ikke en af grundene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

TeamRocket

aya-zia skriver:

vil lige understrege at jeg ikke har oprettet en anonym tråd i ihvertfald 6 måneder... så nej dette er ikke en af grundene...

Ok. Men hvorfor så oprette denne tråd hvis du ikke føler dig jokket på? Det virker da underligt at du så tar andres kamp på dig, hvis nogle føler sig hakket på burde det jo være dem der står og siger buhu i hakker og er dumme, jeg brækker mig over jer, i er en flok høns. Så er dette jo en slags meningsløs brok tænker jeg? Du ved jo ikke om dem du mener der bliver sablet ned overhovedet føler sig sablet ned

Anmeld

8. august 2012

Fine_007

morethanperfect skriver:

Syns det underligt disse debatter blir ved med at komme igen og igen ....  

Ja ! Man kan ikke være så mange damer , piger , mødre samlet på ET sted , uden nogle stykker blir uenige , og kommer op og toppes .. 
Det er klart ! .. Alle har forskellige meninger , og nogle er lidt mere ligetil end andre , lidt mere stride og stædige ... De fleste af os herinde har rigtig mange hormoner i kroppen , og sommetider kan vi bare ikke styre det ...

Hop væk fra siden hvis i ikke kan tåle det .. Syns personligt det er skide træls at bilve ved med at læse de her debatter . 

uenig

Homoner er ikke en undskyldning for at skrive grimt til folk herinde  - også selv om de beder om råd/ mening. Jeg går fuldt ind for ytringsfrihed, men med måde! folk har følelser. 

Bare min mening. 

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

TeamRocket skriver:

Ok. Men hvorfor så oprette denne tråd hvis du ikke føler dig jokket på? Det virker da underligt at du så tar andres kamp på dig, hvis nogle føler sig hakket på burde det jo være dem der står og siger buhu i hakker og er dumme, jeg brækker mig over jer, i er en flok høns. Så er dette jo en slags meningsløs brok tænker jeg? Du ved jo ikke om dem du mener der bliver sablet ned overhovedet føler sig sablet ned

jeg tager da ikke andres kamp... og menigsløs brok... det var ik pænt sagt..

jeg skriver min mening... ikke for at træde bestemte personer over tæerne....

men når jeg ser tråde hvor folk kommer med alvorlige bekymringer om det så er kæmpe brøler de har lavet eller usikkerhed... hvorefter de så bliver total mast i jorden. jamen så gør det da ondt påmig...

jeg er af natur en MEGET medmeneskelig person... f.eks. kunne jeg aldrig finde på og få et barn hvis manden sage nej... lige meget hvor ondt det ville gøre at få det fjernet... for manden sage nej og kunne ik drømme om og ta så vigtig en beslutning uden han var enig...

igen det var kun et eksempel på at jeg tænker meget på andre...

det jeg siger er at lige pt køre der en masse hakken på folk som måske godt ved det er noget rod de har lavet men stadig har brug for råd PÅ EN PÆN MÅDE.... og fordi jeg selv TIDLIGER har oplevet at et eller flere spørgsmål jeg har lavet er blevet total trampet i jorden...

det gør for og sige det lige ud PISSE ONDT...

så ja det er nok en brok tråd... men det er MIN brok tråd... og jeg har skrevet den fordi JEG havde brug for at læsse af... jeg viste godt en masse ville hakke på mig for den her og det er okay...

jeg havde ik forvendtet andet her inde fra...

men vil da lige sige TUSINDE tak til alle der har skrevet her inde... syntes i har holdt tonen pænt... ihvertfald pæner end jeg havde forvendtet

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Fine_007 skriver:

uenig

Homoner er ikke en undskyldning for at skrive grimt til folk herinde  - også selv om de beder om råd/ mening. Jeg går fuldt ind for ytringsfrihed, men med måde! folk har følelser. 

Bare min mening. 

jeg forstår hvad du siger...

men hvis du er træt af disse tråde... så forstår jeg ik du bruger tid på dem...

jeg er sikker på der er masser af tråde som kunne bruge dine gode råd...

så hvorfor bruge tid på en som er træls for dig...

ja undskyld men forstår ik du gider

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Lullaby skriver:

Altså så slemt er her altså ikke. Jeg forstår ikke hvorfor folk brokker sig så meget over siden flere gange om ugen. Jeg går efterhånden udenom dem for jeg tænker, at andre har sagt det der skal siges. Man skal altså have i mente, at dette er en debatside og derfor skal der debatteres. Nogle gange får ts ikke lige det han/hun søger, hvilket kan være trøst, men så må ts skrive i starten at det er kun trøst man søger. Selvfølgelig skal tonen holdes men man må altså være indstillet på, at der kommer kritik af ens valg og holdninger.

Mvh Lullaby som altså har været en del af denne side de sidste maaange år og ikke synes at den er blevet slem. Jeg er her trods alt flere gange om dagen

kan du forklare mig hvorfor du skriver i denne tråd hvis den er så træls...

ikke for at hakke på dig eller noget men er ganske enkel nysgerrig på hvorfor du gider bruge dyrebare minutter af dit liv på at kommenter en tråd som du slet ik har interesse i???

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

morethanperfect skriver:

Syns det underligt disse debatter blir ved med at komme igen og igen ....  

Ja ! Man kan ikke være så mange damer , piger , mødre samlet på ET sted , uden nogle stykker blir uenige , og kommer op og toppes .. 
Det er klart ! .. Alle har forskellige meninger , og nogle er lidt mere ligetil end andre , lidt mere stride og stædige ... De fleste af os herinde har rigtig mange hormoner i kroppen , og sommetider kan vi bare ikke styre det ...

Hop væk fra siden hvis i ikke kan tåle det .. Syns personligt det er skide træls at bilve ved med at læse de her debatter . 

ikke for at hakke på dig eller noget men er ganske enkel nysgerrig på hvorfor du gider bruge dyrebare minutter af dit liv på at kommenter en tråd som du slet ik har interesse i???

igen bare nysgerrig

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

aya-zia skriver:

O

jeg forstår hvad du siger...

men hvis du er træt af disse tråde... så forstår jeg ik du bruger tid på dem...

jeg er sikker på der er masser af tråde som kunne bruge dine gode råd...

så hvorfor bruge tid på en som er træls for dig...

ja undskyld men forstår ik du gider

Øh? Fine er da netop enig med dig?

Anmeld

8. august 2012

Lullaby

aya-zia skriver:

Fordi jeg syntes at det var vigtigt at komme med en anden holdning en trådstarters. Igen, det er en debatside

Anmeld

8. august 2012

Eliza

det har ikke så meget med sagen at gøre.. har desværre ikke overskud til at læse endnu en af de her tråde igennem /sorry 

MEN er det noget nyt med de der advarsler?? Jeg har nu lige bladret lidt og kan se at flere i denne tråd har fået en flot rød (ynglings farve) kasse under deres navn 

Eller er det gammel "regl", men bare meget pis der er bragt i kog lige i denne tråd??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.