TeamRocket skriver:
Ok. Men hvorfor så oprette denne tråd hvis du ikke føler dig jokket på? Det virker da underligt at du så tar andres kamp på dig, hvis nogle føler sig hakket på burde det jo være dem der står og siger buhu i hakker og er dumme, jeg brækker mig over jer, i er en flok høns.
Så er dette jo en slags meningsløs brok tænker jeg? Du ved jo ikke om dem du mener der bliver sablet ned overhovedet føler sig sablet ned 
jeg tager da ikke andres kamp... og menigsløs brok... det var ik pænt sagt..
jeg skriver min mening... ikke for at træde bestemte personer over tæerne....
men når jeg ser tråde hvor folk kommer med alvorlige bekymringer om det så er kæmpe brøler de har lavet eller usikkerhed... hvorefter de så bliver total mast i jorden. jamen så gør det da ondt påmig...
jeg er af natur en MEGET medmeneskelig person... f.eks. kunne jeg aldrig finde på og få et barn hvis manden sage nej... lige meget hvor ondt det ville gøre at få det fjernet... for manden sage nej og kunne ik drømme om og ta så vigtig en beslutning uden han var enig...
igen det var kun et eksempel på at jeg tænker meget på andre...
det jeg siger er at lige pt køre der en masse hakken på folk som måske godt ved det er noget rod de har lavet men stadig har brug for råd PÅ EN PÆN MÅDE.... og fordi jeg selv TIDLIGER har oplevet at et eller flere spørgsmål jeg har lavet er blevet total trampet i jorden...
det gør for og sige det lige ud PISSE ONDT...
så ja det er nok en brok tråd... men det er MIN brok tråd... og jeg har skrevet den fordi JEG havde brug for at læsse af... jeg viste godt en masse ville hakke på mig for den her og det er okay...
jeg havde ik forvendtet andet her inde fra...
men vil da lige sige TUSINDE tak til alle der har skrevet her inde... syntes i har holdt tonen pænt... ihvertfald pæner end jeg havde forvendtet
Anmeld