hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Frøken J.

FrkRaarup skriver:

At jeg skal blive ved med at forklarer mig, og som nu, forsvare mig, gør mig lidt irriteret ja..

Hun skrev at folk kaldte ander idioter, dårlige mødre og sende smileyer..

Så vidt jeg ved har jeg ikke gjort noget af dette!!! ????

Så vidt jeg ved, har jeg heller ikke skrevet, at du har gjort noget af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Baby.dk er til tider en hønsegård. Det er ligesom vejret, der er stille tider og pludselig er der storm

Anmeld

8. august 2012

JanetBJ

aya-zia skriver:

jeg ved det ikke...

men måske du har ret

Men skal jeg ikke blive klog på .. Men de emner hvor jeg kan se jeg IKKE er enig i overhovedet, dem springer jeg ligeså let og elegant henover ..

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

FrkRaarup skriver:

Det er da også ok. Det har jeg forstået.. Føler mig ikke ramt, da jeg ikke har kaldt nogen for idiot, dårlig mor og sendt disse !

idiot, dårlig mor og disse  er kun eksempler...

jeg har heller ik skrevet nogen steder at folk skriver IDIOT eller DÅRLIG MOR... jeg sage det var det folk som blev hakket på kunne føle sig...

men er glad for du ikke har skrevet nogle af de ting eller sendt ... 

Anmeld

8. august 2012

AnonymMor

gædde skriver:

kunne det tænkes at det har noget med at det er BABY.DK og dem her inde har lidt vilde homoner i omløb   mu ha ha ha ha

Haha Ha   Jep... tror også BABY.DK er "lildt" mere hønsegård end andre forummer da denne side består størstedelen af hunkøn

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

JanetBJ skriver:

Men skal jeg ikke blive klog på .. Men de emner hvor jeg kan se jeg IKKE er enig i overhovedet, dem springer jeg ligeså let og elegant henover ..

det er også bedst nogen gange tror jeg

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Tror ikke at Baby.dk er så meget værrer end andre fora

Anmeld

8. august 2012

gædde/gitte

Rinepigen skriver:

Haha Ha   Jep... tror også BABY.DK er "lildt" mere hønsegård end andre forummer da denne side består størstedelen af hunkøn

ja og halvdelen er i brunst   syntes nu altså ingen af jer har været "slemme"..............

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

aya-zia skriver:

idiot, dårlig mor og disse  er kun eksempler...

jeg har heller ik skrevet nogen steder at folk skriver IDIOT eller DÅRLIG MOR... jeg sage det var det folk som blev hakket på kunne føle sig...

men er glad for du ikke har skrevet nogle af de ting eller sendt ... 

Der kan man bare se!

Så misforstod jeg dig...

Har jeg bestemt ikke. Har skrevet min mening, og derefter givet råd, hvilket jo egentlig også er en del af meningen med sådan en side ?

Men lad nu det hele ligge, og undskylder for alt jeg har skrevet her ( så får jeg da fred)

Jeg smutter nu

Anmeld

8. august 2012

AnonymMor

gædde skriver:

ja og halvdelen er i brunst   syntes nu altså ingen af jer har været "slemme"..............

Hahaha som du kan sige det nej syntes jeg nu heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.