hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

aya-zia

FrkRaarup skriver:

Der kan man bare se!

Så misforstod jeg dig...

Har jeg bestemt ikke. Har skrevet min mening, og derefter givet råd, hvilket jo egentlig også er en del af meningen med sådan en side ?

Men lad nu det hele ligge, og undskylder for alt jeg har skrevet her ( så får jeg da fred)

Jeg smutter nu

forsat god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Pige2009

MorDk skriver:

Det høre ikke til i denne debat...

Enig Nysgerrigheden længe leve

Anmeld

8. august 2012

Lullaby

Altså så slemt er her altså ikke. Jeg forstår ikke hvorfor folk brokker sig så meget over siden flere gange om ugen. Jeg går efterhånden udenom dem for jeg tænker, at andre har sagt det der skal siges. Man skal altså have i mente, at dette er en debatside og derfor skal der debatteres. Nogle gange får ts ikke lige det han/hun søger, hvilket kan være trøst, men så må ts skrive i starten at det er kun trøst man søger. Selvfølgelig skal tonen holdes men man må altså være indstillet på, at der kommer kritik af ens valg og holdninger.

Mvh Lullaby som altså har været en del af denne side de sidste maaange år og ikke synes at den er blevet slem. Jeg er her trods alt flere gange om dagen

Anmeld

8. august 2012

morethanperfect

Syns det underligt disse debatter blir ved med at komme igen og igen ....  

Ja ! Man kan ikke være så mange damer , piger , mødre samlet på ET sted , uden nogle stykker blir uenige , og kommer op og toppes .. 
Det er klart ! .. Alle har forskellige meninger , og nogle er lidt mere ligetil end andre , lidt mere stride og stædige ... De fleste af os herinde har rigtig mange hormoner i kroppen , og sommetider kan vi bare ikke styre det ...

Hop væk fra siden hvis i ikke kan tåle det .. Syns personligt det er skide træls at bilve ved med at læse de her debatter . 

Anmeld

8. august 2012

Lullaby

morethanperfect skriver:

Ja ! Man kan ikke være så mange damer , piger , mødre samlet på ET sted , uden nogle stykker blir uenige , og kommer op og toppes .. 
Det er klart ! .. Alle har forskellige meninger , og nogle er lidt mere ligetil end andre , lidt mere stride og stædige ... De fleste af os herinde har rigtig mange hormoner i kroppen , og sommetider kan vi bare ikke styre det ...

Hop væk fra siden hvis i ikke kan tåle det .. Syns personligt det er skide træls at bilve ved med at læse de her debatter . 

Enig

Anmeld

8. august 2012

Kay

er faktisk for en gang skyld en smule enig...

ja det er et debat foum... og der skal være plads til at debatere...

MEN jeg syntes godt nok de seneste par uger er tonen i debatterne blevet meget hård...

det er i orden at være uenige med folk og debatere... men jeg syntes godt man kan gøre det på en ordentlig måde og i en pæn tone...

Anmeld

8. august 2012

Muhmi

Jeg synes her er som her plejer at være...

Og altså, man kan vælge at ignorere de "dårlige" kommentarer, lade være med at læse alle mange sider der er med "dårlige" komentarer eller selv lade være med at starte en debat i en dårlig tone...

Hvis det er den debat hvor hustruen er sin mand utro igennem 3 år, så ser jeg absolut ingen grund til at hun skal have skulderklap for hendes opførsel, men hvis det er en debat der er gået min næse forbi jamen så ved jeg ikke hvad det handler om egentlig...

Men, man kan som sagt selv vælge hvad man ligger herind på siden og ærlig talt, hvis det er den med den utro kone, så synes jeg hun burde tænke sig om inden hun lagde det ind, for ja, man kan da ikke forvente skulderklap eller mange trøstende ord når man behandler et andet menneske på den måde..

Men selvfølgelig bør man altid skrive pænt til andre... Nogle gange kan det bare være rigtig svært når det er et emne der rammer et ømt punkt i ens egen psyke/krop...

Anmeld

8. august 2012

Kay

morethanperfect skriver:

stemningen går lidt op og ned her inde... det er min erfaring det er snart glemt igen...

Anmeld

8. august 2012

morethanperfect

Kay skriver:

stemningen går lidt op og ned her inde... det er min erfaring det er snart glemt igen...

Har været her i 2 et halvt år , men syns bare disse debatter dukker meget op for tiden .. Kan selvf. bare gå udenom dem , men ytre lige min mening

Anmeld

8. august 2012

chael

Hold da op, der har da været gang i den idag

Der er da delt røde "bøder" ud, med advarsler.

Hvad er der dog sket!!

Må virkelig været gået glip af en masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.