hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

JanetBJ

Undskyld, men nogle indlæg beder om at blive hakket ned, såsom at man er gift med verdens dejligste mand, men man har sørme haft endnu en mand ved siden af, og har været utro .. Jeg tror godt at vi kan blive enige om at nærmest alle herinde hader utroskab .

Men ellers synes jeg ikke at der er noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Karo

Nu har jeg efterhånden været her nogle år, og det her emne omkring tonene herinde er noget der kommer op og vender i perioder.

Vi er så mange forskellige kvinder (og lidt mænd) herinde, at jeg tror det er uundgåeligt at folk støder hovederne sammen af og til.

Personligt holder jeg mig fra de debatter, hvor man kan se det nemt kan "gå galt", og når det er "gået galt".

Men jeg tror ikke vi kommer uden om de her sammenstød. 

Anmeld

8. august 2012

MorDk

gædde skriver:

kunne det tænkes at det har noget med at det er BABY.DK og dem her inde har lidt vilde homoner i omløb   mu ha ha ha ha

Griner....

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

aya-zia skriver:

jeg henvender mig ikke til nogen sådan særligt...

sådan mere generalt... jeg ved godt at folk kan sætte en krammer i slutningen af deres besked... men jeg forstår ikke hvad det skulle hjælpe...

altså personligt betyder en krammer fra en person som lige har hakket mig i kuldkælderen INTET...

for mig er det en måde at den der sviner mig kan få sluttet sin besked af på en sød måde efter deres mening...

men det hjælper jo ikke når alt det der står over gør så ondt at man fortryden man overhovedet har et problem som man skal ha hjælp til...

det ændre jo ik det faktum at man kan føle sig som verdens klammeste person eller dårligste mor...

jeg ved godt at en krammer kan gøre meget... men den virker bar eikke hvis den ikke er der i den rigtig sammenhæng...

men ja det er bare min holdning...

Men som sagt, er den ikke til mig. Vil ikke forsvare mig selv- selvom jeg ellers er ved det !!!

Over and out.

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

FrkRaarup skriver:

Hallo ? Det handler sku da ikke om, om jeg har set det eller ej.. Og om hvor vidt jeg skal læse flere tråde!!!

Hvad mener du? Jeg skriver der er meget tilsvining og sådan, og du skriver det ikke er det tråden handler om, og så svarer jeg blot at det netop er det den handler om Der er ingen grund til at bande af mig, så begynder vi netop at komme ud i den slags sprog, som trådstarter problematiserer.

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Frk.S skriver:

Taler du her om en konkret "sag"? Jeg synes jeg kan fornemme, at det er dig selv det er gået ud over? 

Eller synes du generelt folk rakker på hinanden herinde? Det synes jeg nemlig ikke.
Jo, jeg vil gerne give dig ret i, at der godt kan gå rigtig meget hønsegård i den og bølgerne kan gå højt. Men jeg synes da generelt folk er gode til at komme med råd og trøstende ord. Mener du ikke det? Eller kommer det an på problemet? Som sagt synes jeg, jeg kan fornemme der henvises til en betemt debat, som jeg ikke har set. 

Jeg synes det er fint folk er uenige i ting, det kan ikke undgås - og så ville det også være kedeligt hvis alle var enige i alt. 
MEN der er selfølgelig stor forskel på hvordan den uenighed kommer til udtryk. OG så kan det trykte bare også nemt opfattes hårdere/grimmere end det er ment. Man kan misforstå hinanden osv. 
Det er jo så ulempen ved at "snakke" med folk via skrift i stedet for face to face.

det er genneralt... det er ved og være LANG tid siden jeg har oprettet noget hvor man kan svine mig...

men det er mere fordi jeg ikke gider skrive mine personlige problemer med børn og sådan noget her inde... orker ik alt det jord man får i hovedet...

jeg henviser ikke til en bestemt debat... selvom der køre nogle stykker i øjeblikket hvor jeg syntes folk er "lidt" grove på tasterne...

men jov selvfølgelig er der også mange som er gode til og støtte og give gode råd... og de skal da slet ik føle jeg brokker mig over dem...

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

FrkRaarup skriver:

Men som sagt, er den ikke til mig. Vil ikke forsvare mig selv- selvom jeg ellers er ved det !!!

Over and out.

nej den er ikke til nogen særlig person... føler man den rammer netop en selv ja så kan jeg ik rigtig gøre noget ved det...

men det er ikke min mening at trædde bestemte personer over tæerne

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Frøken J. skriver:

Hvad mener du? Jeg skriver der er meget tilsvining og sådan, og du skriver det ikke er det tråden handler om, og så svarer jeg blot at det netop er det den handler om Der er ingen grund til at bande af mig, så begynder vi netop at komme ud i den slags sprog, som trådstarter problematiserer.

Den slags sprog Jesus!!!

Hvis der ikke skal mere til, skal folk måske smutte..

Du skrev jeg skulle læse ngoet mere, forsi det skete tid.. Og så skrev jeg at det handlede ikke om, hvorvidt jeg så det..

And so on..

Over and out!!!!!

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

gædde skriver:

kunne det tænkes at det har noget med at det er BABY.DK og dem her inde har lidt vilde homoner i omløb   mu ha ha ha ha

ha ha ha ha ha ja måske du har ret

dog har jeg ingen homoner igang ud over dem jeg altid har

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

FrkRaarup skriver:

Den slags sprog Jesus!!!

Hvis der ikke skal mere til, skal folk måske smutte..

Du skrev jeg skulle læse ngoet mere, forsi det skete tid.. Og så skrev jeg at det handlede ikke om, hvorvidt jeg så det..

And so on..

Over and out!!!!!

Jamen over and out, hvis du mener det Og tak for understregningen af pointen - Håber du får en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.