hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Frøken J.

FrkRaarup skriver:

Måske ? Læser rimelig mange, og har aldrig set det.. Det er hellere ikke det denne tråd handler om..

Syns det er trist, hvis det er som du skriver.

Det er da netop det den handler om Når trådstarter skriver det er at problem at folk sviner hinanden til mm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Det er det da ikke. Det er jo et reelt problem - Og det kan folk så benægte så meget de lyster, men jeg befinder mig på en anden side, hvor der ALDRIG er hønseri, og folk taler pænt og ordentlig til hinanden, men stadig formår at debattere forskellige meninger uden det ryger ud på det dårlige sidespor, som alt for tit sker herinde. Så at det er et problem er jo altså reelt nok, og måske nogen af de, som har det med at ryge op i det røde felt kunne tage det lidt til sig, når de læser en debat som denne

Jaja men det er jo dejligt med sider der bare fungere  Dejlig verden!

Og igen så er jeg ikke den der taler grimmest herinde... jeg har været her over 1 år og deltaget i mange debatter. Dette er min første advarsel. Og igen jeg fortryder ikke det jeg har skrevet for sys faktisk ikke det var så groft igen... taget i betragning af situiationen.... og at jeg brød retningslinierne... Jeg er kun et mennesker! Men det slut herfra!

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Jaja men det er jo dejligt med sider der bare fungere  Dejlig verden!

Og igen så er jeg ikke den der taler grimmest herinde... jeg har været her over 1 år og deltaget i mange debatter. Dette er min første advarsel. Og igen jeg fortryder ikke det jeg har skrevet for sys faktisk ikke det var så groft igen... taget i betragning af situiationen.... og at jeg brød retningslinierne... Jeg er kun et mennesker! Men det slut herfra!

Jeg ved ikke hvad du har skrevet eller ikke skrevet, jeg gider ikke rigtig deltage i de brandfarlige debatter mere, så det kan jeg ikke rigtig tage stilling til

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Frøken J. skriver:

Det er da netop det den handler om Når trådstarter skriver det er at problem at folk sviner hinanden til mm

Hallo ? Det handler sku da ikke om, om jeg har set det eller ej.. Og om hvor vidt jeg skal læse flere tråde!!!

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Missq4 skriver:

jeg kan bestemt kun give dig ret syntes heller ikke det er særlig rart at være sådan som folk er blevet på det sidste

mange tak... syntes bare det er synd at denne dejlige side skal blive et sted hvor folk bliver hakket på...

Anmeld

8. august 2012

Frk.S

Taler du her om en konkret "sag"? Jeg synes jeg kan fornemme, at det er dig selv det er gået ud over? 

Eller synes du generelt folk rakker på hinanden herinde? Det synes jeg nemlig ikke.
Jo, jeg vil gerne give dig ret i, at der godt kan gå rigtig meget hønsegård i den og bølgerne kan gå højt. Men jeg synes da generelt folk er gode til at komme med råd og trøstende ord. Mener du ikke det? Eller kommer det an på problemet? Som sagt synes jeg, jeg kan fornemme der henvises til en betemt debat, som jeg ikke har set. 

Jeg synes det er fint folk er uenige i ting, det kan ikke undgås - og så ville det også være kedeligt hvis alle var enige i alt. 
MEN der er selfølgelig stor forskel på hvordan den uenighed kommer til udtryk. OG så kan det trykte bare også nemt opfattes hårdere/grimmere end det er ment. Man kan misforstå hinanden osv. 
Det er jo så ulempen ved at "snakke" med folk via skrift i stedet for face to face.

Anmeld

8. august 2012

Mariajny

jeg kan kun give ret... hvis jeg f.eks har lyst til at oprette en debat, tænker jeg mig meget om, da jeg ikke ønsker at blive haglet ned.

jeg skriver tit et svar på noget, som jeg alligevel sletter, inden jeg får trykket på knappen SKRIV SVAR.
Men nej vi har selvfølgelig ikke alle samme meninger, og det ville da også være en smule kedeligt, hvis det var sådan.. god dag til alle

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Frk.S skriver:

Taler du her om en konkret "sag"? Jeg synes jeg kan fornemme, at det er dig selv det er gået ud over? 

Eller synes du generelt folk rakker på hinanden herinde? Det synes jeg nemlig ikke.
Jo, jeg vil gerne give dig ret i, at der godt kan gå rigtig meget hønsegård i den og bølgerne kan gå højt. Men jeg synes da generelt folk er gode til at komme med råd og trøstende ord. Mener du ikke det? Eller kommer det an på problemet? Som sagt synes jeg, jeg kan fornemme der henvises til en betemt debat, som jeg ikke har set. 

Jeg synes det er fint folk er uenige i ting, det kan ikke undgås - og så ville det også være kedeligt hvis alle var enige i alt. 
MEN der er selfølgelig stor forskel på hvordan den uenighed kommer til udtryk. OG så kan det trykte bare også nemt opfattes hårdere/grimmere end det er ment. Man kan misforstå hinanden osv. 
Det er jo så ulempen ved at "snakke" med folk via skrift i stedet for face to face.

Godt skrevet!

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

FrkRaarup skriver:

Måske mener du mig, måske ikke!!!

Men som andre også har skrevet, kan man ikke tåle andet end søde ord, skal man ikke oprette en tråd med diskutabelt indhold!

Der er også stor forskel på, hvordan det gøres.

Selvom jeg måske overhovedet IKKE er enig med en person og bare mener at personen er helt forkert på den, kan jeg da godt sende en krammer til sidst...

Vi skal ikke alle være enige! men der skal også være plads til uenighed og FORSKELLIGHED!!! Og det mener jeg der er!!

jeg henvender mig ikke til nogen sådan særligt...

sådan mere generalt... jeg ved godt at folk kan sætte en krammer i slutningen af deres besked... men jeg forstår ikke hvad det skulle hjælpe...

altså personligt betyder en krammer fra en person som lige har hakket mig i kuldkælderen INTET...

for mig er det en måde at den der sviner mig kan få sluttet sin besked af på en sød måde efter deres mening...

men det hjælper jo ikke når alt det der står over gør så ondt at man fortryden man overhovedet har et problem som man skal ha hjælp til...

det ændre jo ik det faktum at man kan føle sig som verdens klammeste person eller dårligste mor...

jeg ved godt at en krammer kan gøre meget... men den virker bar eikke hvis den ikke er der i den rigtig sammenhæng...

men ja det er bare min holdning...

Anmeld

8. august 2012

gædde/gitte

aya-zia skriver:

jeg forstår ik noget her inde mere...

folk kommer her ind på siden for at:

spørger om hjælp

få gode råd

læsse af

smide en masse dejlige billeder

men mest af alt for at snakke med folk som måske kan forstå dem!!!

MEN HVAD SKER DER...???

man bliver hakket på

banket oven i hovedet

svinet til

hvis man er heldig og har oprettet en tråd som er POSITIV (billeder, sjove kommentar osv.) ja så kan man få positive svar tilbage...

men jeg forstår det ikke...

hvad giver os ret... os som IKKE kender personen bar skærmen personligt... os som KUN kan læse de bokstaver som rammer tasterne... hva ret giver det os at TOTAL vold tæske den stakkels person som endelig måske godt ved det hele er noget lort men som afligevel har brug for en smule støtte...

hva nu hvis personen ik ved sit levende råd... og som virkelig ikke ved hvor han/hun ellers skal spørger henne... ville i selv syntes det var fedt at i VIRKELIG havde et problem... og i VIRKELIG havde brug for hjælp... så kan i ikke en gang spørger her inde... for i bliver total trampet på...

BIP en hønsegård altså... alle skal da vist lige gøre hovedrent foran deres egen dør inden de hakker på flere... FØJ hvor sidder jeg med en grim smag i munden over at være bruger her inde lige nu...

kunne det tænkes at det har noget med at det er BABY.DK og dem her inde har lidt vilde homoner i omløb   mu ha ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.