FrkRaarup skriver:
Måske mener du mig, måske ikke!!!
Men som andre også har skrevet, kan man ikke tåle andet end søde ord, skal man ikke oprette en tråd med diskutabelt indhold!
Der er også stor forskel på, hvordan det gøres.
Selvom jeg måske overhovedet IKKE er enig med en person og bare mener at personen er helt forkert på den, kan jeg da godt sende en krammer til sidst...
Vi skal ikke alle være enige! men der skal også være plads til uenighed og FORSKELLIGHED!!! Og det mener jeg der er!!
jeg henvender mig ikke til nogen sådan særligt...
sådan mere generalt... jeg ved godt at folk kan sætte en krammer i slutningen af deres besked... men jeg forstår ikke hvad det skulle hjælpe...
altså personligt betyder en krammer fra en person som lige har hakket mig i kuldkælderen INTET...
for mig er det en måde at den der sviner mig kan få sluttet sin besked af på en sød måde efter deres mening...
men det hjælper jo ikke når alt det der står over gør så ondt at man fortryden man overhovedet har et problem som man skal ha hjælp til...
det ændre jo ik det faktum at man kan føle sig som verdens klammeste person eller dårligste mor...
jeg ved godt at en krammer kan gøre meget... men den virker bar eikke hvis den ikke er der i den rigtig sammenhæng...
men ja det er bare min holdning...
Anmeld