hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

lisesp83

MorDk skriver:

Jaja så der er ingen foreskel... bare forskellige meninger...

Præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Det kan du have ret i... Men det er lige så underligt at bruge energi på at oprette en tråd hvori man brokker sig over brugerne og siden...

Det er det da ikke. Det er jo et reelt problem - Og det kan folk så benægte så meget de lyster, men jeg befinder mig på en anden side, hvor der ALDRIG er hønseri, og folk taler pænt og ordentlig til hinanden, men stadig formår at debattere forskellige meninger uden det ryger ud på det dårlige sidespor, som alt for tit sker herinde. Så at det er et problem er jo altså reelt nok, og måske nogen af de, som har det med at ryge op i det røde felt kunne tage det lidt til sig, når de læser en debat som denne

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Frøken J. skriver:

Jeg tror heller ikke trådstarter mener, at man ikke må komme med sin mening. Men det er muligt at komme med sin mening på en ordentlig, pæn, hjælpsom og konstruktiv måde, uden at fulde sit indlæg med ""-smileyer, skrive at folk er idioter og så videre. Ikke nødvendigvis møntet på dig, jeg ved ikke hvad du har skrevet rundt omkring

Hehe.. I en af de tråde øverst, er min meget klare holdning kommet frem.

Også ligemeget om det er til mig eller ej. Har aldrig set eller læst det du nævner.. Som smileyer og grimme ord! Og selvfølgelig er det ikke ok! Det troede jeg da var almindelig opdagelse/opførsel ?

Anmeld

8. august 2012

Flødebollen

MorDk skriver:

Det er også fair nok...men hvad forventede du folk ville svare på denne tråd? Vi kan ikke alle være enige. MEN jeg giver dig ret i at man ikke skal hagle folk ned som kommer med et problem....  og man skal holde tonen pæn (siger jeg der har fået en advarsel) MEN ja... jeg har været her 1 år .... og dette er min første advarsel (og fred være med det)

Er det derfor,der står advarsel ud for dit navn?

Fik du advarsel pga din tone????,

Anmeld

8. august 2012

MorDk

FrkRaarup skriver:

Lyder spændende.. Jeg er også nysgerrig Fortæl

Det høre ikke til i denne debat...

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

FrkRaarup skriver:

Hehe.. I en af de tråde øverst, er min meget klare holdning kommet frem.

Også ligemeget om det er til mig eller ej. Har aldrig set eller læst det du nævner.. Som smileyer og grimme ord! Og selvfølgelig er det ikke ok! Det troede jeg da var almindelig opdagelse/opførsel ?

Så tror jeg du skal ud i nogle flere debatter, for det sker OFTE

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Kathepige skriver:

Er det derfor,der står advarsel ud for dit navn?

Fik du advarsel pga din tone????,

Det vil jeg ikke udtale mig om her. Generelt holder jeg en MEGET sober  tone... men har forklaret det i andre debatter.

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Det høre ikke til i denne debat...

Bare ok

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Frøken J. skriver:

Så tror jeg du skal ud i nogle flere debatter, for det sker OFTE

Måske ? Læser rimelig mange, og har aldrig set det.. Det er hellere ikke det denne tråd handler om..

Syns det er trist, hvis det er som du skriver.

Anmeld

8. august 2012

AnonymMor

aya-zia skriver:

tak for din holdning....

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.