hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Så lad være med at deltage i dem?

Ja men igen så har jeg lov at komme med min mening hvis det er det jeg vil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Selvfølgelig må du det, det virker bare underligt at bruge meget energi på en debat, som man mener både er fjollet og unødvendigt

Anmeld

8. august 2012

gædde/gitte

MorDk skriver:

Det er også fair nok...men hvad forventede du folk ville svare på denne tråd? Vi kan ikke alle være enige. MEN jeg giver dig ret i at man ikke skal hagle folk ned som kommer med et problem....  og man skal holde tonen pæn (siger jeg der har fået en advarsel) MEN ja... jeg har været her 1 år .... og dette er min første advarsel (og fred være med det)

hø hø hø .... hvad har du fået en advarsel for???

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Måske mener du mig, måske ikke!!!

Men som andre også har skrevet, kan man ikke tåle andet end søde ord, skal man ikke oprette en tråd med diskutabelt indhold!

Der er også stor forskel på, hvordan det gøres.

Selvom jeg måske overhovedet IKKE er enig med en person og bare mener at personen er helt forkert på den, kan jeg da godt sende en krammer til sidst...

Vi skal ikke alle være enige! men der skal også være plads til uenighed og FORSKELLIGHED!!! Og det mener jeg der er!!

Anmeld

8. august 2012

lisesp83

MorDk skriver:

Ligeså vel som trådstarter kommer med sin mening her

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

gædde skriver:

hø hø hø .... hvad har du fået en advarsel for???

Lyder spændende.. Jeg er også nysgerrig Fortæl

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Selvfølgelig må du det, det virker bare underligt at bruge meget energi på en debat, som man mener både er fjollet og unødvendigt

Det kan du have ret i... Men det er lige så underligt at bruge energi på at oprette en tråd hvori man brokker sig over brugerne og siden...

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

FrkRaarup skriver:

Måske mener du mig, måske ikke!!!

Men som andre også har skrevet, kan man ikke tåle andet end søde ord, skal man ikke oprette en tråd med diskutabelt indhold!

Der er også stor forskel på, hvordan det gøres.

Selvom jeg måske overhovedet IKKE er enig med en person og bare mener at personen er helt forkert på den, kan jeg da godt sende en krammer til sidst...

Vi skal ikke alle være enige! men der skal også være plads til uenighed og FORSKELLIGHED!!! Og det mener jeg der er!!

Jeg tror heller ikke trådstarter mener, at man ikke må komme med sin mening. Men det er muligt at komme med sin mening på en ordentlig, pæn, hjælpsom og konstruktiv måde, uden at fulde sit indlæg med ""-smileyer, skrive at folk er idioter og så videre. Ikke nødvendigvis møntet på dig, jeg ved ikke hvad du har skrevet rundt omkring

Anmeld

8. august 2012

MorDk

lisesp83 skriver:

Ligeså vel som trådstarter kommer med sin mening her

Jaja så der er ingen foreskel... bare forskellige meninger...

Anmeld

8. august 2012

Missq4

aya-zia skriver:

jeg forstår ik noget her inde mere...

folk kommer her ind på siden for at:

spørger om hjælp

få gode råd

læsse af

smide en masse dejlige billeder

men mest af alt for at snakke med folk som måske kan forstå dem!!!

MEN HVAD SKER DER...???

man bliver hakket på

banket oven i hovedet

svinet til

hvis man er heldig og har oprettet en tråd som er POSITIV (billeder, sjove kommentar osv.) ja så kan man få positive svar tilbage...

men jeg forstår det ikke...

hvad giver os ret... os som IKKE kender personen bar skærmen personligt... os som KUN kan læse de bokstaver som rammer tasterne... hva ret giver det os at TOTAL vold tæske den stakkels person som endelig måske godt ved det hele er noget lort men som afligevel har brug for en smule støtte...

hva nu hvis personen ik ved sit levende råd... og som virkelig ikke ved hvor han/hun ellers skal spørger henne... ville i selv syntes det var fedt at i VIRKELIG havde et problem... og i VIRKELIG havde brug for hjælp... så kan i ikke en gang spørger her inde... for i bliver total trampet på...

BIP en hønsegård altså... alle skal da vist lige gøre hovedrent foran deres egen dør inden de hakker på flere... FØJ hvor sidder jeg med en grim smag i munden over at være bruger her inde lige nu...

jeg kan bestemt kun give dig ret syntes heller ikke det er særlig rart at være sådan som folk er blevet på det sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.