JulieWH skriver:
Jeg kan godt se jeg var lidt hurtig ved tasterne i går, beklager 
Men jeg kan ikke forstå hvorfor disse tråde absolut skal bidrage til merefdårlig stemning. Nogle nye brugere føler at der bliver bidt for meget herinde og det burde jo ikke være sådan - uanset hvor mange år folk har været her kan man jo godt gøre en indsats for at få andre til at føle sig velkomne?
Det er helt iorden, det kan vi alle jo komme ud for i ny og næ 
Det har du fuldstændig ret i, men tråde som den jeg refererer til - Det er et følsomt emne for mange, og den er delt i 2 lejre, enten er man enig ellers er man ikke..
Men at hakke i tråde, som hende der havde været sin mand utro forstår jeg ikke... Det får hun det nok ikke just bedre af, og der kunne være skrevet laaaangt pænere til hende, end så mange andre har gjort..
Så er der det skrevne, det kan så mange gange læses hårdere end det er skrevet - Og det er det der er svært i et forum som det her, man læser det én gang og farer med det samme op og trykker citer, men egentlig burde have talt til 10 og så læst indlægget igen, for måske det skrevne slet ikke var så hårdt ment - Det gælder om at finde den gyldne mellemvej 
Anmeld