hold nu op en hønsegård LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

TeamRocket

aya-zia skriver:

jeg tager da ikke andres kamp... og menigsløs brok... det var ik pænt sagt..

jeg skriver min mening... ikke for at træde bestemte personer over tæerne....

men når jeg ser tråde hvor folk kommer med alvorlige bekymringer om det så er kæmpe brøler de har lavet eller usikkerhed... hvorefter de så bliver total mast i jorden. jamen så gør det da ondt påmig...

jeg er af natur en MEGET medmeneskelig person... f.eks. kunne jeg aldrig finde på og få et barn hvis manden sage nej... lige meget hvor ondt det ville gøre at få det fjernet... for manden sage nej og kunne ik drømme om og ta så vigtig en beslutning uden han var enig...

igen det var kun et eksempel på at jeg tænker meget på andre...

det jeg siger er at lige pt køre der en masse hakken på folk som måske godt ved det er noget rod de har lavet men stadig har brug for råd PÅ EN PÆN MÅDE.... og fordi jeg selv TIDLIGER har oplevet at et eller flere spørgsmål jeg har lavet er blevet total trampet i jorden...

det gør for og sige det lige ud PISSE ONDT...

så ja det er nok en brok tråd... men det er MIN brok tråd... og jeg har skrevet den fordi JEG havde brug for at læsse af... jeg viste godt en masse ville hakke på mig for den her og det er okay...

jeg havde ik forvendtet andet her inde fra...

men vil da lige sige TUSINDE tak til alle der har skrevet her inde... syntes i har holdt tonen pænt... ihvertfald pæner end jeg havde forvendtet

Står lidt af når du blander ting sammen og gør det langt og forvirrende, hvad har mænd og børn med sagen at gøre? Og kan ved den søde grød ikke se hvordan dit eget sprog i første indlæg skal opfordre til andet end diskussion og dårlig stemning. :-S som jo er det du påstår at være imod;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

bobbles

aya-zia skriver:

jeg forstår ik noget her inde mere...

folk kommer her ind på siden for at:

spørger om hjælp

få gode råd

læsse af

smide en masse dejlige billeder

men mest af alt for at snakke med folk som måske kan forstå dem!!!

MEN HVAD SKER DER...???

man bliver hakket på

banket oven i hovedet

svinet til

hvis man er heldig og har oprettet en tråd som er POSITIV (billeder, sjove kommentar osv.) ja så kan man få positive svar tilbage...

men jeg forstår det ikke...

hvad giver os ret... os som IKKE kender personen bar skærmen personligt... os som KUN kan læse de bokstaver som rammer tasterne... hva ret giver det os at TOTAL vold tæske den stakkels person som endelig måske godt ved det hele er noget lort men som afligevel har brug for en smule støtte...

hva nu hvis personen ik ved sit levende råd... og som virkelig ikke ved hvor han/hun ellers skal spørger henne... ville i selv syntes det var fedt at i VIRKELIG havde et problem... og i VIRKELIG havde brug for hjælp... så kan i ikke en gang spørger her inde... for i bliver total trampet på...

BIP en hønsegård altså... alle skal da vist lige gøre hovedrent foran deres egen dør inden de hakker på flere... FØJ hvor sidder jeg med en grim smag i munden over at være bruger her inde lige nu...

jeg vil både sige jeg kan forstå dig og igen ikke.. Det kommer jo meget an på indlægget.. er der nogen der f. eks har mistet et barn, eller gået fra kæresten eller nogen der har problemer i familien så synes jeg selv at jeg er god til engang imellem at give en skulder og trøste, men de der indlæg hvor folk for det første skriver som anonym og siger de har mødt en gammel flamme, og de selv har kæreste derhjemme, og de har kysset, og hov vedkommende har selv kone og børn,  så kan jeg sku godt forstå folk de bliver havlet ned! jeg synes simpelthen det er det værste! hvad har man forventet der?! et skulderklap?

Anmeld

9. august 2012

aya-zia

Fine_007 skriver:

Hehe, du er tilgivet  

mange tak

Anmeld

9. august 2012

aya-zia

TeamRocket skriver:

Står lidt af når du blander ting sammen og gør det langt og forvirrende, hvad har mænd og børn med sagen at gøre? Og kan ved den søde grød ikke se hvordan dit eget sprog i første indlæg skal opfordre til andet end diskussion og dårlig stemning. :-S som jo er det du påstår at være imod;-)

men jeg skriver ikke til nogen bestemt person i nogen andres tråd på den måde...

så du f.eks. føler jeg snakker om dig i mit tråd jamen så er det jo ikke min skyld...

Anmeld

9. august 2012

aya-zia

Frøken Christiansen skriver:

jeg vil både sige jeg kan forstå dig og igen ikke.. Det kommer jo meget an på indlægget.. er der nogen der f. eks har mistet et barn, eller gået fra kæresten eller nogen der har problemer i familien så synes jeg selv at jeg er god til engang imellem at give en skulder og trøste, men de der indlæg hvor folk for det første skriver som anonym og siger de har mødt en gammel flamme, og de selv har kæreste derhjemme, og de har kysset, og hov vedkommende har selv kone og børn,  så kan jeg sku godt forstå folk de bliver havlet ned! jeg synes simpelthen det er det værste! hvad har man forventet der?! et skulderklap?

lige meget indlæget syntes jeg slet ik der er grund til og skrive grimt til folk...

alt kan siges på en pæn måde i en ordenlig tone..

Anmeld

9. august 2012

Kay

Frøken Christiansen skriver:

nu har jeg ik oprettet en af de tråde du omtaler... men jeg tror bestemt ikke ts på dem tror der kommer skulder klap...

men jeg tror de har fundet sig selv i en situation de ALDRIG havde forventet at stå i... en situation hvor de har ladet nogle følelser læbe af med dem, og nu ikke ved hvad de skal gøre... og ja de har gjort noget forkert... og det ved de sgu nok godt! men derfor skal de da ikke sables ned...

tror at det de forventer og mangler er et godt råd, for at få en ide om hvad de skal gøre der fra...

syntes bestemt ikke at der er nogen her inde der fortjæner at blive sablet ned...  om det de har gjort er forkert eller ej... alle fortjæner at blive talt til i en ordentlig tone, også selvom man er uenig... og jo man kan godt ytre sin uenighed i en ordentlig tone! det går i altfaldt fint for rigtig mange her inde...

Anmeld

9. august 2012

morethanperfect

Fine_007 skriver:

uenig

Homoner er ikke en undskyldning for at skrive grimt til folk herinde  - også selv om de beder om råd/ mening. Jeg går fuldt ind for ytringsfrihed, men med måde! folk har følelser. 

Bare min mening. 

Siger ikke det er en undskyldning , men sommetider ER det faktisk det der tager over for nogle

Og sådan er det jo bare ..

Anmeld

9. august 2012

morethanperfect

aya-zia skriver:

kan du forklare mig hvorfor du skriver i denne tråd hvis den er så træls...

ikke for at hakke på dig eller noget men er ganske enkel nysgerrig på hvorfor du gider bruge dyrebare minutter af dit liv på at kommenter en tråd som du slet ik har interesse i???

igen bare nysgerrig

Plejer normalt aldrig at skrive i disse tråde . Men syns jeg ville komme med min mening for en gangs skyld ..

Og nu havde jeg alligevel tiden til det , og jeg kedeede mig helt vildt , så hvorfor ik ..

Og desuden skriver jeg tit i tråde jeg ikke har interesse i .. Men for at hjælpe andre

Anmeld

9. august 2012

Becks

JulieWH skriver:

Jeg kan godt se jeg var lidt hurtig ved tasterne i går, beklager

Men jeg kan ikke forstå hvorfor disse tråde absolut skal bidrage til merefdårlig stemning. Nogle nye brugere føler at der bliver bidt for meget herinde og det burde jo ikke være sådan - uanset hvor mange år folk har været her kan man jo godt gøre en indsats for at få andre til at føle sig velkomne?

Det er helt iorden, det kan vi alle jo komme ud for i ny og næ

Det har du fuldstændig ret i, men tråde som den jeg refererer til - Det er et følsomt emne for mange, og den er delt i 2 lejre, enten er man enig ellers er man ikke..

Men at hakke i tråde, som hende der havde været sin mand utro forstår jeg ikke... Det får hun det nok ikke just bedre af, og der kunne være skrevet laaaangt pænere til hende, end så mange andre har gjort..

Så er der det skrevne, det kan så mange gange læses hårdere end det er skrevet - Og det er det der er svært i et forum som det her, man læser det én gang og farer med det samme op og trykker citer, men egentlig burde have talt til 10 og så læst indlægget igen, for måske det skrevne slet ikke var så hårdt ment - Det gælder om at finde den gyldne mellemvej

Anmeld

9. august 2012

anynom

Becks skriver:

Det er helt iorden, det kan vi alle jo komme ud for i ny og næ

Det har du fuldstændig ret i, men tråde som den jeg refererer til - Det er et følsomt emne for mange, og den er delt i 2 lejre, enten er man enig ellers er man ikke..

Men at hakke i tråde, som hende der havde været sin mand utro forstår jeg ikke... Det får hun det nok ikke just bedre af, og der kunne være skrevet laaaangt pænere til hende, end så mange andre har gjort..

Så er der det skrevne, det kan så mange gange læses hårdere end det er skrevet - Og det er det der er svært i et forum som det her, man læser det én gang og farer med det samme op og trykker citer, men egentlig burde have talt til 10 og så læst indlægget igen, for måske det skrevne slet ikke var så hårdt ment - Det gælder om at finde den gyldne mellemvej

Vi er vist helt enige

Der er mange tråde, som jeg decideret springer over og lader være med at kommentere fordi mit temperament til tider kan være lettere eksplosivt (bare spørg min mand ), tror mange ville have godt af at gøre det samme. Jeg tænker nok lidt, at hvis man ikke kan bidrage med noget konstruktivt hvorfor så bidrage? Og der er altså nogle brugere herinde som vist bruger siden som deres personlige opstød-sted. Nævner ingen navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.