epiduralblokade....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Den lykkelige

Her har ud min 100% ærlige mening!!! Det var INTET i forhold til veerne og det den gjorde var det lille stik værd!!!!  Jeg synes overhovedet ikke det var slemt på nogen måde!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Kløver

Muhmi skriver:

Hmm... Det var da skørt... Kan det have været fordi de har haft skruet for meget op for den??

Jeg fik jo også en ret uheldig oplevelse med epien... Men den må du få privat hvis du vil, for jeg vil nødig skræmme nogle

haha ja jeg skal måske også passe på hvad jeg siger, men er også særtilfælde, og vil du dele er du velkommen, men det kan de godt komme til, at skrue fr meget op, gjorde de engang ved min far, hvor han fik, garanteret spinalen, i forbindelse med operation, hvor den også gik for højt

Anmeld

5. august 2012

morethanperfect

10aps skriver:

Godt så, har virkelig brug for en ærlig sjæl til at fortælle mig om det er slemt/gør det ondt at få en epiduralblokade! det skal lige siges at jeg er skide rad for nåle ...

Husker ikke jeg mærkede det overhovedet . Havde såå ondt pga. veerne jo ..

Anmeld

5. august 2012

Laura.

10aps skriver:

Godt så, har virkelig brug for en ærlig sjæl til at fortælle mig om det er slemt/gør det ondt at få en epiduralblokade! det skal lige siges at jeg er skide rad for nåle ...

At få selve epiduralblokaden - nej, det synes jeg slet slet ikke ! Men da lægen derefter trykker sin finger ind mod mid rygrad, dér gjorde det sgu naller !!

Anmeld

5. august 2012

Muhmi

Maja84 skriver:

haha ja jeg skal måske også passe på hvad jeg siger, men er også særtilfælde, og vil du dele er du velkommen, men det kan de godt komme til, at skrue fr meget op, gjorde de engang ved min far, hvor han fik, garanteret spinalen, i forbindelse med operation, hvor den også gik for højt

Lad os bare sige at de nok troede at jeg kunne klare lidt mere bare fordi jeg er tyk i forvejen og derfor fik en svimletur hvor benene måtte i vejret, iltmasken kom på og bt fald fra 135/55 til 77/40 på ca. et minut Derfra husker jeg ikke så meget før jeg fik det godt igen

Men jeg fik det jo så til gengæld så godt bagefter at det ikke gør mig noget nu her, andet end at jeg selvfølgelig vil advare dem med at give for meget næste gang

Anmeld

5. august 2012

Kløver

Muhmi skriver:

Lad os bare sige at de nok troede at jeg kunne klare lidt mere bare fordi jeg er tyk i forvejen og derfor fik en svimletur hvor benene måtte i vejret, iltmasken kom på og bt fald fra 135/55 til 77/40 på ca. et minut Derfra husker jeg ikke så meget før jeg fik det godt igen

Men jeg fik det jo så til gengæld så godt bagefter at det ikke gør mig noget nu her, andet end at jeg selvfølgelig vil advare dem med at give for meget næste gang

puh er heller ikke rart, men godt du fik det godt igen men godt man kan bruge erfaringerne næste gang, hvis de vil lytte på en, ellers må man banke hårdt i bordet

Anmeld

5. august 2012

Muhmi

Maja84 skriver:

puh er heller ikke rart, men godt du fik det godt igen men godt man kan bruge erfaringerne næste gang, hvis de vil lytte på en, ellers må man banke hårdt i bordet

Præcis og det vil jeg helt klart gøre, det vil jeg helst ikke opleve igen

Anmeld

5. august 2012

Mor-til-asta-09

10aps skriver:

NEJ det er ikke særlig slemt.. Jeg er også rad for nåle, og jeg tog det i stiv arm.. Så tag du det bare roligt...

Anmeld

5. august 2012

Kløver

Muhmi skriver:

Præcis og det vil jeg helt klart gøre, det vil jeg helst ikke opleve igen

nej kan jeg godt forstå

Anmeld

5. august 2012

Solstrålebørn

10aps skriver:

Synes bestemt ikke den er slem at få... Den er GULD værd når den begynder at virke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.