epiduralblokade....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

annec

10aps skriver:

Godt så, har virkelig brug for en ærlig sjæl til at fortælle mig om det er slemt/gør det ondt at få en epiduralblokade! det skal lige siges at jeg er skide rad for nåle ...

Nej den var slet ikke slem :-) dine veer blir værre.. Har os normalt nåleforbi, men den var ikke slem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Ryberg

jeg mærkede bare et prik og så gik der mindre end et minut så var ve smerterne væk

Så ondt synes jeg ikke det gjorde, tror man gør det til mere end det måske er?

Anmeld

6. august 2012

Karo

Jamen jeg kan kun sige det samme som så mange andre.

Det var ikke noget jeg som sådan mærkede. Jo, jeg kunne da godt mærke det, men det gjorde ikke ondt.

Og jeg er normalt også hundræd for nåle.

Anmeld

6. august 2012

MissTas

10aps skriver:

Godt så, har virkelig brug for en ærlig sjæl til at fortælle mig om det er slemt/gør det ondt at få en epiduralblokade! det skal lige siges at jeg er skide rad for nåle ...

mine veer var SÅ kraftige at jeg slet ikke bemærkede at den blev lagt.. såå få du bare lagt sådan en, tror ikk det er så slemt

Anmeld

6. august 2012

Bebsen

Nålen er ingenting ift veerne, og næste gang så trækker jeg den ikke 24 timer, men beder om en blokade ASAP

Anmeld

6. august 2012

XXSS

Maja_4000 skriver:

Jeg fik også ks og jeg havde samme oplevelse Dog er det ikke alle som giver lokalbedøvende først .. Det kommer lidt an på hvem der gør det .. Jeg fik det ikke , og jeg synes altså slet ikke det gjorde ondt alligevel

Nu jeg tænker over det ved jeg faktisk hellere ikke om de gjorde det første gang, da var det under veerne. Men anden gang planlagt, der fik jeg lokalbedøvelsen.  Men nej man mærker det ikke så meget når man er i et veforløb.

Anmeld

6. august 2012

XXSS

Muhmi skriver:

Jeg er ikke blevet lokalbedøvet først? Det stod der i hvert fald intet om i min fødselsjournal...

Nu jeg tænker over det ved jeg faktisk hellere ikke om de gjorde det første gang, da var det under veerne. Men anden gang planlagt, der fik jeg lokalbedøvelsen.  Men nej man mærker det ikke så meget når man er i et veforløb.

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

Miss Flowerpower skriver:

Jeg havde ikke veer Tror bare han var god til det Hehe

Anmeld

8. august 2012

Misscbn

10aps skriver:

Jeg fik osse EPI

og fortryder ik mit valg, havde dog inden sagt jeg ville forsøge uden MEN

efter 24 timer med veer og ingen søvn, ve storm, ingen mad i maven pga opkast altså ingen energi og så takkede jeg ja til sidst.. 

fortryder intet overhoved, mine veer startede fredag, fik epi kl 01 lørdag nat og fødte søndag morgen kl 6.20 UDEN noget som helst søvn overhoved.. 

dog i laaang tid efter fik jeg den ondeste hovedpine hvor de siger man kan få det lappet igen meeeen jeg tog ik der ind jeg levede med den stygge hovedpine i et godt stykke tid og håbede for hver dag den gik væk og det gjorde den så efter en 3 ugers tid ca

og JA gør det gerne igen 

Anmeld

8. februar 2013

Silas <3

Jeg kunne slet ikke mærke jeg fik den OVERHOVEDET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.