epiduralblokade....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Dorthe1986

10aps skriver:

Godt så, har virkelig brug for en ærlig sjæl til at fortælle mig om det er slemt/gør det ondt at få en epiduralblokade! det skal lige siges at jeg er skide rad for nåle ...

Jeg mærkede intet til den! Havde så mange smerter, så mærkede den faktisk først ved at efter et minuts tid, var smerterne næsten væk :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ikke i forhold til veerne. Og de må være slemme hvis man har bedt om epidural blokade. 

Anmeld

8. februar 2013

Muhmi

Godt så, har virkelig brug for en ærlig sjæl til at fortælle mig om det er slemt/gør det ondt at få en epiduralblokade! det skal lige siges at jeg er skide rad for nåle ...

Det gør ikke så ondt, men det er ret ubehageligt..... Du skal tænke på at du har veer på det tidspunkt også, så din koncentration er ikke helt på den nål

Anmeld

8. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg har ikke fået, men min mening er man så vidt muligt skal undgå det. Det er ikke ved alle en fødsel gør så ondt at det er nødvendigt.

Anmeld

8. februar 2013

Risen

Jeg kunne ingenting mærke. Såsom i virkelig INGENTING for veerne er langt værre.

Anmeld

8. februar 2013

raca

inden jeg overvejede en epidural ville jeg kraftigt overvejer bivirkningerne for dig og dit barn..

de stikker huld ind til din spinal væske, så de ricikere at få en hamrende hovdepine i 3-4 dage efter.. dette kan dog fikses hvis lægerne skønner det er nødvendigt.

det trækker ofte fødslen i langdrag og hemmer presseveerne så der også skal ligges ve drop.

når du har smærter producere du dvs endofiner som barnet også får glæde af.. og derved beskytter barnet mod smærter under fødslen.. men hvis du får epi. får barnet det ikke og  må lide unødigt.

og der er sikkert flere..

Anmeld

8. februar 2013

Muffinmus

Da jeg endelig fik den ville jeg have solgt min bedstemor for den....
Med min søn fik jeg den efter 30 30-40 timers veer og den var GULD værd.
Veerne gjorde så ondt at jeg ikke kunne mærke nålen
Med min datter kunne jeg godt mærke den, men det var fordi den lå forkert, de tog den ud og lagde den igen med det samme og så var det igen GULD værd:-)
Men man skal gøre sig selv den tjeneste at lade være med at kigge på nålen overhovedet. Det gjorde min mand og han fik det dårligt af det
Med min datter hjalp det min krop til at slappe nok af til at jeg kunne arbejde med veerne, så det forlængede ikke min fødsel, men hjalp den frem ad.

Anmeld

8. februar 2013

ZamanogDania

Jeg synes den gjorde ondt, men det var mest fordi jeg skulle sidde helt stille mens jeg havde veer. Men jeg vil helt sikkert have det igen. Jeg kunne godt mærke presseveer og da min datter kom ud. Så helt smertefrit blev det ikke, men det hjalp alligevel meget.

Anmeld

8. februar 2013

lilledittemor

10aps skriver:

Hvis du krummer godt i ryggen, slapper af og hører efter hvad de siger du skal gøre - og hvis lægen er god til det han/hun laver, så mærker du intet

Anmeld

8. februar 2013

Sabsy

De lagde min blokade mit i en ve, så var slet ikke klar over den var lavet - altså jeg havde bedt om den, men mærkede intet! Jeg er selv bange for nåle, men bliver den lagt på det rigtige tidspunkt mærker du intet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.