Hold da fast!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

AnonymAnonym

BellaT skriver:

Min mening er at det er synd. Rigtig meget synd.

Hvad jeg ville gøre, var, at lade hende selv tage valget og støtte hende i det hun valgte. Jeg ville ikke presse hende til hverken det ene eller det andet.

Men det er svært når man ikke står i situationen. Måske man reagerer helt åndssvagt i panik.

Jeg er selv ung mor 18 år, alle i min familie har stortset fået børn omkring 18-19 års alderen, så kunne være min datter vil være ung mor, men jeg ville ha det SÅ dårligt hvis hun kom hjem og var gravid som 14 årig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

AnonymAnonym

KarinaA skriver:

nej i denne debat er man vist ikke velkommen hvis man ikke er enig 

Selvfølgelig er man da velkommen i debatten, jeg stillede såmænd bare et spørgsmål, og gav hende den anden ret.. Ligesom du lige nu føler du har lyst til.. Den eneste jeg ikke orker herinde i debatten er da dig, fordi du ikke kan tale ordenligt?? Længere er den ikke..

Anmeld

4. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sandra + Mike skriver:

Er hun klar nok til at have ubeskyttet sex, er hun også klar nok til at tage konsekvenserne af det.

Jeg læste et sted at hun havde snydt den fyr der skulle være far til barnet med at sige at hun var på p-piller - hvilket hun så ikke var.

Må ærligt indrømme at jeg synes det er direkte skræmmende at børn SÅ unge render rundt og har sex, jeg håber inderligt hun har en god familie bag sig der kan støtte hende. 

Den logik har jeg aldrig forstået - at man er klar til at tage konsekvenserne, fordi man har haft ubeskyttet sex. Man var måske lige netop IKKE klar til det ansvar at have sex, når man gjorde det ubeskyttet - og man er da under ingen omstændigheder parat til at få barn alene fordi, man har dummet sig og ikke tænkt på konsekvenserne. 

Anmeld

4. august 2012

FruStolpe

Mor og meget mere skriver:

Den logik har jeg aldrig forstået - at man er klar til at tage konsekvenserne, fordi man har haft ubeskyttet sex. Man var måske lige netop IKKE klar til det ansvar at have sex, når man gjorde det ubeskyttet - og man er da under ingen omstændigheder parat til at få barn alene fordi, man har dummet sig og ikke tænkt på konsekvenserne. 

Det er noget værre sludder..

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

Anmeld

4. august 2012

Mor til Ella

Carina:-) skriver:

Men det vil da give din datter et alvorligt traume hvis du tvang hnde til abort?

Jeg ville gæde mine øjne ud ,hvis min datter blev gravid som 14 årig-men ville aldrig tvinge hende til et indgreb der kunne skade hende for livet.

Så hellere tag imod alt den hjælp og rådgivning der er.

Altså det er et BARN vi snakker om her.

Siger ikke at jeg ville tvinge min datter til abort, men hvis jeg som MOR kan se at det ville være det bedste for MIT barn, ville jeg i den grad gøre alt for at få hende til at få foretaget en abort, og ville ikke have det dårligt med det.

Men det ville jeg der imod den dag jeg fandt ud af at MIT barn måske ikke magter rollen, og ender med at gøre skade på barnet af en eller anden art.

Og inden jeg bliver høvlet ned vil jeg lige sige at min egen søster fik barn MEGET tidligt, og hendes dreng og hende selv ville i den grad have været bedre tjent hvis ikke hun havde fået han, for han har virkelig haft et kummerligt liv..............

Anmeld

4. august 2012

Mor til Mike

Det er nemlig der den går gal, folk tænker ikke på konsekvenserne i dag og små piger på 14 gør især ikke, fordi der er en lille ting kaldes abort, som så er gratis i danmark.

Så de har faktisk ikke noget at bekymre sig om, fordi det kan bare være en fejltagelse der hurtigt kan fjernes.

Men DER synes jeg den er fuldstændig gal! Det jo ikke bare en dukke der er mast ind i maven på en, det er et foster, et lille menneske med et hjerte. 

Jeg er imod abort, og jeg er imod at små piger misbruger det.

Hun ved PRÆCIS hvad der kan ske ved ubeskyttet sex, og alligevel gennemføre hun det. 

Så er hun voksen nok til at tage beslutninger om at have ubeskyttet sex - SÅ er hun også voksen nok til at passe det barn der kom ud af det. Og det har hun så vist at hun er, og det synes jeg personligt er rigtig flot af hende, trods hendes alder. 

Anmeld

4. august 2012

Mor til Ella

Nej den logik har jeg da godt nok heller aldrig forstået

Igen det er BØRN... Uanset hvad har hun ikke tænk konsekvensen til ende.

Anmeld

4. august 2012

Mor til Ella

Sandra + Mike skriver:

Det er nemlig der den går gal, folk tænker ikke på konsekvenserne i dag og små piger på 14 gør især ikke, fordi der er en lille ting kaldes abort, som så er gratis i danmark.

Så de har faktisk ikke noget at bekymre sig om, fordi det kan bare være en fejltagelse der hurtigt kan fjernes.

Men DER synes jeg den er fuldstændig gal! Det jo ikke bare en dukke der er mast ind i maven på en, det er et foster, et lille menneske med et hjerte. 

Jeg er imod abort, og jeg er imod at små piger misbruger det.

Hun ved PRÆCIS hvad der kan ske ved ubeskyttet sex, og alligevel gennemføre hun det. 

Så er hun voksen nok til at tage beslutninger om at have ubeskyttet sex - SÅ er hun også voksen nok til at passe det barn der kom ud af det. Og det har hun så vist at hun er, og det synes jeg personligt er rigtig flot af hende, trods hendes alder. 

Din tankegang er jeg enlig meget enig med dig i

MEN i praksis dur den jo overhoved ikke, ja de burde have tænkt sig om, men er det bedre at der kommer et UØNSKET barn til verden hvis mor slet ikke ønsker det? Det kan jo gå helt galt....

Der kørte et program på kanal 4 engang med HELT unge forældre der ofte lov barnet alene når det hele sejlede, hvad de stakkers børn ikke blev udsat for, ved godt der er nogen der klarer opgaven, men LANGT fra alle.

Og som du siger er det ikke dukker du har på prøve det er et lille barn med hjerte

Anmeld

4. august 2012

Mor til Mike

Mor til Ella skriver:

Din tankegang er jeg enlig meget enig med dig i

MEN i praksis dur den jo overhoved ikke, ja de burde have tænkt sig om, men er det bedre at der kommer et UØNSKET barn til verden hvis mor slet ikke ønsker det? Det kan jo gå helt galt....

Der kørte et program på kanal 4 engang med HELT unge forældre der ofte lov barnet alene når det hele sejlede, hvad de stakkers børn ikke blev udsat for, ved godt der er nogen der klarer opgaven, men LANGT fra alle.

Og som du siger er det ikke dukker du har på prøve det er et lille barn med hjerte

Rigtig nok, men deres viden om at det blot kan være en fejltagelse der kan fjernes gør mig så sur.

Jeg har personligt kendt en pige da jeg var ca. 14-15 år (hun var samme alder..), som fik 5 ABORTER!? og hun blev ved med at have ubeskyttet sex, netop fordi hun vidste at hun kunne få barnet fjernet - igen. Og lige siden dengang har jeg bare haft så hysterisk holdning til det.

Jeg ønsker for ingen at de skal have en uønsket graviditet, men jeg synes virkelig at hvis man vil have noget så grænseoverskridende som sex i sådan en ung alder, at man skal tænke sig om, og ikke bare være ligeglad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.