Hold da fast!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

AnonymAnonym

Babymor2010 skriver:

Aha... Så lader vi den ligge der - det er overhovedet ikke noget jeg gider sidde og diskutere og ødelægge en tråd med... Nat nat 

- utroligt som nogen bare vil køre det ud på en helt anden disskusion, syntes det var et godt svar du gav tilbage  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Clisolka

AnonymAnonym skriver:

- utroligt som nogen bare vil køre det ud på en helt anden disskusion, syntes det var et godt svar du gav tilbage  

Tak 

Anmeld

4. august 2012

MorDk

Børn skal ikke have børn. BUM!

Anmeld

4. august 2012

Carina:-)

Babymor2010 skriver:

Aha... Så lader vi den ligge der - det er overhovedet ikke noget jeg gider sidde og diskutere og ødelægge en tråd med... Nat nat 

Jamen ok.

Så dropper vi da bare debatten

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym skriver:

Hov hov.

Jeg har da lov til at stille spørgsmål,det kaldes en debat.

Og kan da ikke forholde mig til andet end hvad folk skriver.

Og når man skriver man ikke vil lade sit barn blive mor,så kan jeg jo altså ikke se at jeg skulle kunne regne ud at der skulle stå at man ikke håbede det istedet for-Og derfor jeg spurgte...Men det var ikke populært kunne jeg se....

Du kan jo starte med at skrive i startspørgsmålet,at du ikke ønsker andre indput ,end dem der er enige.

Men skal da nok trække mig .

Fortsat god debat.

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

Carina:-) skriver:

Hov hov.

Jeg har da lov til at stille spørgsmål,det kaldes en debat.

Og kan da ikke forholde mig til andet end hvad folk skriver.

Og når man skriver man ikke vil lade sit barn blive mor,så kan jeg jo altså ikke se at jeg skulle kunne regne ud at der skulle stå at man ikke håbede det istedet for-Og derfor jeg spurgte...Men det var ikke populært kunne jeg se....

Du kan jo starte med at skrive i startspørgsmålet,at du ikke ønsker andre indput ,end dem der er enige.

Men skal da nok trække mig .

Fortsat god debat.

Som du selv siger det er en debat, og vil give hende ret i at hun på intet tidspunkt skrev hun ville tvinge sin datter til abort? -

har vel ret til at give min mening ligså vel som du har 

det er jo trods alt en debat... 

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym skriver:

Som du selv siger det er en debat, og vil give hende ret i at hun på intet tidspunkt skrev hun ville tvinge sin datter til abort? -

har vel ret til at give min mening ligså vel som du har 

det er jo trods alt en debat... 

Og derfor jeg spurgte hvad hun så mente med at hun ikke ville lade hendes datter blive mor.

Det fik jeg så ikke svar på. . . 

Anmeld

4. august 2012

KarinaA

AnonymAnonym skriver:

...

Har jeg på noget som helst tidspunkt sagt jeg ikke ville støtte MIN datter!!! Nej vel? det mente jeg heller ikke.. Hvis jeg på INGEN som helst måder ville kunne tale hende fra det, jamen så var der ikke noget at gøre MEN DET ÆNDRE IKKE PÅ AT JEG STADIG SYNTES AT HUN ER ET BARN! OG DERFOR IKKE BURDE VÆRE MOR !!! Og det kan godt være at du er glad for at DU ikke er MIT barn, men den går sku også den anden vej - for mit barn vil i det mindste være så godt opdraget at HUN KAN SNAKKE PÆNT!!!! -

men hvis du dog virkelig har så et stort behov får at snakke grimt, så syntes jeg du burde oprette din egen hjemmeside hvor du rigtig kan hygge dig over en god diskusion, hvor man ikke behøver at være opdraget til at tale i en god tone. - bar et forslag.. 

Hold dig munter .. 

undskyld, men hvad mener du så med det her :

syntes jeg også, kan ikke forstå hun vil, og ej heller at hendes mor siger god for den???

selvf. siger hun da god for den, hvad skulle hun dog ellers gøre når det er datterns ønske at beholde det ? det er jo ikke hendes valg ... 

hvor er det at jeg ikke taler pænt ? 

jeg bruger hverken udråb eller store bogstaver som du gør  

jeg skriver bare min mening om din holdning til dette... som jeg synes er helt vildt snæver synet aftersom du sikkert ikke kender hele histiorien bag  

behov for at snakke grimt ?? undskyld men hvem er det som har opretteten debat der handler om en stakkels 14 årig pige som medierne ikke lige kunne lade være og siger hun ikke er gammel nok og en masse andet mund-mudder .. 

du kender slet ikke det her pige'barn, så kunne du have lavet en debat om hvorvidt børn skal have børn, men når det omhandlr et enkelt tilfænde, tja, så ved jeg da ikke om det er mig der har en behov for at tale grimt, jeg forsvare bare dem der ikke har mulighed for at forsvare sig selv  

og har stor respekt for de piger der klare den rolle selv i en meget ung alder, men nu kender jeg også en masse unge mødre selv, og er da også snart ung mor til to.. er da bare glad for at jeg ikke ventede til jeg ikke længere har kræfter til at tage rollen som mor, og senere bedstemor 100%

det eneste du har fået er min mening, hvis du ikke bryder dig om det, så skulle du måske oprette din egen hjemmeside hvor du så kunne blookere dem du ikke brød dig om når de svarede dig  

ha' en god aften 

Anmeld

4. august 2012

jydeinden

B&J skriver:

børn skal ikke have børn

Anmeld

4. august 2012

KarinaA

OktoberMor skriver:

Du har fuldstændig ret.. 

Jeg syntes self det er forkert hvis ikke denne 14'årige vil det 100%, for så er det synd.. og det burde forbydes mod de børn som ikke er modne nok, for som sagt handler det Ikke.om alder, derimod modenhed! Og jeg har samme mening som dig, de folk der er 40+ som ønsker sig en baby, bliver gravide osv. Det syntes jeg næsten er mere synd end en ung pige får barn..  Er glad for min mor valgte at få mig og mine søskende.i en ung alder, istedet for de som har gamle forældre.. 

enig, når det kommer til om hvorvidt børn skal have børn, så er jeg normalt imod, men når det omhandler EN af de mange unge mødre der er i verdenen, ja så ser jeg rødt, da der ikke er nogen herinde der kender til hele histiorien bag...  har MANGE veninder som er unge mødre, og er det ogdå selv.. og er rigtig glad for at jeg har fået dem nu.. 

man har slet ikke ordentlig tid til sine børn når ham arbejder, (har manden lige måtte erkende) men det har man under uddannelse, og der er meget mere energi i os som ikke er så gamle, end dem der sidder som 40 og tilmed 50 og har fået deres børn.. 

men ja, tilfælde som med malou stella er slemt, og endnu værre hvis man også kender til familien bag kulisserne, og medierne.. den dreng burde bare fjernes en gang for alle, både fra hans mor, og bedstemor.. 

men der er altså unge som klare den alligevel.. og negen er modne nok til at klare det på trods af en meget ung alder .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.