KarinaA skriver:
undskyld, men hvad mener du så med det her :
syntes jeg også, kan ikke forstå hun vil, og ej heller at hendes mor siger god for den???
selvf. siger hun da god for den, hvad skulle hun dog ellers gøre når det er datterns ønske at beholde det ? det er jo ikke hendes valg ...
hvor er det at jeg ikke taler pænt ?
jeg bruger hverken udråb eller store bogstaver som du gør
jeg skriver bare min mening om din holdning til dette... som jeg synes er helt vildt snæver synet aftersom du sikkert ikke kender hele histiorien bag
behov for at snakke grimt ?? undskyld men hvem er det som har opretteten debat der handler om en stakkels 14 årig pige som medierne ikke lige kunne lade være og siger hun ikke er gammel nok og en masse andet mund-mudder ..
du kender slet ikke det her pige'barn, så kunne du have lavet en debat om hvorvidt børn skal have børn, men når det omhandlr et enkelt tilfænde, tja, så ved jeg da ikke om det er mig der har en behov for at tale grimt, jeg forsvare bare dem der ikke har mulighed for at forsvare sig selv
og har stor respekt for de piger der klare den rolle selv i en meget ung alder, men nu kender jeg også en masse unge mødre selv, og er da også snart ung mor til to.. er da bare glad for at jeg ikke ventede til jeg ikke længere har kræfter til at tage rollen som mor, og senere bedstemor 100%
det eneste du har fået er min mening, hvis du ikke bryder dig om det, så skulle du måske oprette din egen hjemmeside hvor du så kunne blookere dem du ikke brød dig om når de svarede dig
ha' en god aften 
Ærgeligt jeg ikke lige har en smiley der bogstavligtalt brækker sig af grin, for nu er du simpelthen blev blød oveni bolden - for det første var det ikke medierne der skrev det, det var hende selv, og moren havde ikke gjordt noget for at stoppe hende for det andet har hende og jeg fælles venner!? - så jo jeg ved godt hvem hun er
- måske du ikke skulle udtale dig om noget du ikke ved.. Som min far altid har sagt du skal ikke tro - du skal vide!
Skrev du ikke med store bogstaver, hmm noget siger mig du gjorde?? Men det vel også fuldstændig ligegyldigt.. Og der er forresten også måde at give sin menig på, det behøver man ikke at gøre med GODT JEG IKKE ER DIN DATTER BLA BLA BLA... men jaja, man skal selvfølgelig give plads til de lidt "mindre" voksne.. jeg mener bare din måde er udrtykke dig på er lidt uheldig... Men held og lykke med din menig, får jeg syntes sku ikke den er noget at råbe hurra for..
Desuden rager det mig at du syntes jeg er snæver synet, omvent syntes jeg du er dum at høre på..
Så hva siger du - ka vi lade den ligge nu
-
Vor herre bevares..