Hold da fast!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

chael

ekebiv skriver:

Og hun er jo et pragteksemplar af en ung mor :-)

Ja for pokker da!! Det må da være noget at se op til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

AnonymAnonym

KarinaA skriver:

haha, hvor bruger jeg store bogstaver ?? 

du kan ikke forstå hendes mor siger god for den !!! ? 

helt ærligt godt jeg ikke er din datter, eller barnebarn for den sags skyld !  forestil dig at din datter kommer og siger hun er gravid, vil du så slå hånden af hende hvis ikke hun vælger abort ???? 

personligt ville jeg høre på hvad min datter VILLE, og så støtte og hjælpe så meget dom overhoved muligt, ville tilmed tage barnet hver gang min datter ikke orkede det ... 

man skal altid støtte end børn i deres valg, især hvis det på inegen måde er noget du har mulighed for at forhindre ... 

skriver ville med stort for at fremhæve det og det første er fordi jeg simpelthen ikke fatter hvad det er du ikke forstår ?? 

og det svare du sjovt nok ikke på selvom jeg spørger igen 

ja kan vi ikke få sådan en smily, som direkte brækker sig af grin, for den kunne jeg godt bruge et par stykker af lige nu 

hvad er det du har så ondt i r**** over ved at denne pige har valgt at beholde sit barn ? fik du selv en abort i den alder og dermed mener det er det eneste rigtige eller har du aldrig stået i situationen ... ?  fo så kan jeg godt forstå du ikke forstår det, det er ikke en nem beslutning at tage.. og slet ikke når ens hormoner køre rundt i kroppen i forvejen .... 

jeg har personligt aldrig nogensinde tilgivet min mor for at have tvunget mig igennm en abort... 

kan slet ikke forstå du lader sig hisse op over det, det går jo ikke ud over dig eller dit liv på nogen måde ?? 

lad dog barnet gøre hvad det vil.. det er heldigvis slet ikke op til dig hvad der skal ske med hendes barn... 

det kan godt være du synes jeg har en dum mening og er dum at høre på, men igen, det er ikke mig der har startet denne debat, så må du jo kunne klare at få andet at vide... 

gøre plads til de mindre voksne ??? 

undskyld men hvor gammel er du selv ? og hvor gammel var du da du fik din den første ??? 

Søde søde ven, jeg har skam ikke ondt i røven over noget!? 

Ved ikke lige hvor du har den fra? Men som sagt gider jeg ikke spilde mere tid på dig  ... Fordi vi kan vel godt blive enige om at du startede med at være grov ikke!? Jamen jeg var 18 da jeg fik min første, og jeg er stadig 18 og min datter er et halvt år.. Er der mere i mit liv du gerne vil vide  Og som du selv skrev, det er en debat, jamen så kan jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke kan have min holdning uden at jeg skal få afvide jeg er snæver synet??? Eller at du gir udtryk for at jeg er en dårlig mor.., bare noget jeg undre mig over 

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

KarinaA skriver:

kan JEG ikke tale ordenligt ??? HAHA !!! 

hvem er det lige der ikke kan det ? du kalder mig umoden, dum, latterliggøre min mening ved at bede om en smily som brækker sig af grin.. måske du bare brude holde dig fra dette forum ? 

jeg har ikek kaldt dig noget ?? andet end at sige sin holdning er snæver synet ... 

kom'igen  

Undskyld mig, men DU latterliggøre da også min holdning? Og du har da selv lige skrevet du godt selv kunne bruge den smiley?? Desuden gav du udtryk for at jeg er en dårlig mor...  

Så kom selv igen fætter BR...

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

AnonymAnonym skriver:

Undskyld mig, men DU latterliggøre da også min holdning? Og du har da selv lige skrevet du godt selv kunne bruge den smiley?? Desuden gav du udtryk for at jeg er en dårlig mor...  

Så kom selv igen fætter BR...

gider faktisk ikke bruge mere tid på den her dabat .. 

håber du får de svar du gerne vil have 

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

KarinaA skriver:

åh gud kan læse du kun er 18 

så er jeg da vist ifølge din teori om hvor moden man er har noget med alder at gøre, noget mere voksen end du er i en alder af 21 

hele 3 år mere voksen hehe ... 

kan ikke forstå du opretter en tråd imod unge mødre, når du tilsyneladende selv er meget ung ? 

undre mig måske bare lidt  der er jo kun 4 år imellem jer og kun 3 hvis hun når at føde inden hun er 15 .. 

Der er stor forskel fra at være 14 og 18 bare lige til din orintering. Jeg tvivler stærkt på en 14 årig har fast arbejde og hus og helt ny bil til en kvart million? Hvilket vi har af en alder i 18 og 21  

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

AnonymAnonym skriver:

Der er stor forskel fra at være 14 og 18 bare lige til din orintering. Jeg tvivler stærkt på en 14 årig har fast arbejde og hus og helt ny bil til en kvart million? Hvilket vi har af en alder i 18 og 21  

det har men nok ikke nej, men det har ens forældre så heldigvis 

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

KarinaA skriver:

det har men nok ikke nej, men det har ens forældre så heldigvis 

Ja det har det sikkert jeg mener bare ikke man skal sætte børn i verdnen hvis man ikke engang selv har en indtængt til at forsørge sig selv og sit barn

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

AnonymAnonym skriver:

Ja det har det sikkert jeg mener bare ikke man skal sætte børn i verdnen hvis man ikke engang selv har en indtængt til at forsørge sig selv og sit barn

nej, men så det jo godt du selv kan forsørge dit barn  

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

KarinaA skriver:

nej, men så det jo godt du selv kan forsørge dit barn  

Ja det det Mit barn skal nemlig ikke være ahængelig af hendes mormors penge til tøj mm. Fordi hendes mor ingen indtægter har

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

AnonymAnonym skriver:

Ja det det Mit barn skal nemlig ikke være ahængelig af hendes mormors penge til tøj mm. Fordi hendes mor ingen indtægter har

jamen det også ok du hard et sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.