Hold da fast!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

Carina:-)

Babymor2010 skriver:

Det forstår jeg heller ikke... Jeg ville ikke lade Isabella blive mor som 14-årig 

Men det vil da give din datter et alvorligt traume hvis du tvang hnde til abort?

Jeg ville gæde mine øjne ud ,hvis min datter blev gravid som 14 årig-men ville aldrig tvinge hende til et indgreb der kunne skade hende for livet.

Så hellere tag imod alt den hjælp og rådgivning der er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Laulund87

AnonymAnonym skriver:

...

Har jeg på noget som helst tidspunkt sagt jeg ikke ville støtte MIN datter!!! Nej vel? det mente jeg heller ikke.. Hvis jeg på INGEN som helst måder ville kunne tale hende fra det, jamen så var der ikke noget at gøre MEN DET ÆNDRE IKKE PÅ AT JEG STADIG SYNTES AT HUN ER ET BARN! OG DERFOR IKKE BURDE VÆRE MOR !!! Og det kan godt være at du er glad for at DU ikke er MIT barn, men den går sku også den anden vej - for mit barn vil i det mindste være så godt opdraget at HUN KAN SNAKKE PÆNT!!!! -

men hvis du dog virkelig har så et stort behov får at snakke grimt, så syntes jeg du burde oprette din egen hjemmeside hvor du rigtig kan hygge dig over en god diskusion, hvor man ikke behøver at være opdraget til at tale i en god tone. - bar et forslag.. 

Hold dig munter .. 

Anmeld

4. august 2012

KarinaA skriver:

altså nu kender jeg en på 15 som klarede det fint på trods af den meget unge alder, selvf. fik hun da hjælp af forældrene, men tror da barnet er meget glad for at være født, og sikkert også er meget glad for at have en ung mor istedet for en gammel hejre ..  og kan da slet ikke se noget forkert i det hvs det virkelig er det man brænder for, og hvis man går 100% ind i det.. 

uanset jeres mening, så har denne pige heldigvis 100% rettigheder over sin egen krop når det kommer til om hun vil beholde det her barn.. og vem siger hun ikke nok skal klare den med lidt hjælp ?? 

jeg synes det er mindst lige så slemt når en 40+ får et barn, det er sku synd for barnet, det er ikke længe den har sin mor/far! så hellere en mor eller far som er der rigtig længe i ens liv ... og som har energi til at være forældre, og bedsteforældre når den tid kommer... 

bare et surt opstød fra en som ikke mener det er alderen, men modehenden som er altafgørende for om barnet får det godt 

Nu er der jo ingen garanti for at have sine forældre længe fordi de er unge

Synes det er lige voldsomt nok at mene det e synd for børn der har forældre der har undet de 40.

Det er nu meget normalt i f.eks Kbh hvor mang går op i at have udd og økonomi på plads før børn-Og det er vel ikke en skidt ting....

Personligt vil jeg hellere have en mor på 40 med styr på økonomien end en mor på 20 der først skal til at etablere sig.

Og det kende jeg lidt til ,da jeg selv fik den første da jeg var 18

Og har fået den yngste som 40 årig.

Anmeld

4. august 2012

Clisolka

Carina:-) skriver:

Men det vil da give din datter et alvorligt traume hvis du tvang hnde til abort?

Jeg ville gæde mine øjne ud ,hvis min datter blev gravid som 14 årig-men ville aldrig tvinge hende til et indgreb der kunne skade hende for livet.

Så hellere tag imod alt den hjælp og rådgivning der er.

Hvor har jeg skrevet at jeg ville tvinge hende til en abort?????

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

Babymor2010 skriver:

Anmeld

4. august 2012

Babymor2010 skriver:

Hvad mener du så med det her?

Det forstår jeg heller ikke... Jeg ville ikke lade Isabella blive mor som 14-årig 

Anmeld

4. august 2012

Clisolka

Hvad mener du så med det her?

Lad være med at lægge ordene i min mund tak! Jeg skrev intet om at jeg ville tvinge hende til en abort  ALDRIG nogensinde om jeg ville tvinge min datter til det.... Jeg ville støtte hende og rådgive, og så må vi tage den derfra 

Jeg skulle nok hellere have skrevet, at jeg HÅBER at hun ikke bliver gravid som 14-årig....

Anmeld

4. august 2012

Clisolka

AnonymAnonym skriver:

...

Har jeg på noget som helst tidspunkt sagt jeg ikke ville støtte MIN datter!!! Nej vel? det mente jeg heller ikke.. Hvis jeg på INGEN som helst måder ville kunne tale hende fra det, jamen så var der ikke noget at gøre MEN DET ÆNDRE IKKE PÅ AT JEG STADIG SYNTES AT HUN ER ET BARN! OG DERFOR IKKE BURDE VÆRE MOR !!! Og det kan godt være at du er glad for at DU ikke er MIT barn, men den går sku også den anden vej - for mit barn vil i det mindste være så godt opdraget at HUN KAN SNAKKE PÆNT!!!! -

men hvis du dog virkelig har så et stort behov får at snakke grimt, så syntes jeg du burde oprette din egen hjemmeside hvor du rigtig kan hygge dig over en god diskusion, hvor man ikke behøver at være opdraget til at tale i en god tone. - bar et forslag.. 

Hold dig munter .. 

Anmeld

4. august 2012

Babymor2010 skriver:

Lad være med at lægge ordene i min mund tak! Jeg skrev intet om at jeg ville tvinge hende til en abort  ALDRIG nogensinde om jeg ville tvinge min datter til det.... Jeg ville støtte hende og rådgive, og så må vi tage den derfra 

Jeg skulle nok hellere have skrevet, at jeg HÅBER at hun ikke bliver gravid som 14-årig....

Jeg forholder mig jo bare til hvad du skriver.

Du skriver jo at du ikke vil lade hende blive mor,og så spørger jeg  indtil det.-

Det er da vist ikke at ligge ord i munden på nogen .

Kan jo ikke læse hvad du VILLE  have skrevet

Anmeld

4. august 2012

Clisolka

Jeg forholder mig jo bare til hvad du skriver.

Du skriver jo at du ikke vil lade hende blive mor,og så spørger jeg  indtil det.-

Det er da vist ikke at ligge ord i munden på nogen .

Kan jo ikke læse hvad du VILLE  have skrevet

Aha... Så lader vi den ligge der - det er overhovedet ikke noget jeg gider sidde og diskutere og ødelægge en tråd med... Nat nat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.