Hold da fast!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

JanetBJ

AnonymAnonym skriver:

Igår læste jeg om en pige der var blevet gravid og ville beholde barnet hun er KUN 14  - forstår det slet ikke! hvad er jeres mening om dette

HVor læste du det henne :b ? (undskyld, jeg elsker bare at snage i sådan nogle historier, kan ikke lade være!)

Men jeg synes at det er for tidligt, men kommer jo også an på hvor moden hun selv synes hun er og om hun overhovedet kan tage et ansvar .. tror jeg næppe på at hun kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

KarinaA

AnonymAnonym skriver:

syntes jeg også, kan ikke forstå hun vil, og ej heller at hendes mor siger god for den???

du kan ikke forstå hendes mor siger god for den !!! ? 

helt ærligt godt jeg ikke er din datter, eller barnebarn for den sags skyld !  forestil dig at din datter kommer og siger hun er gravid, vil du så slå hånden af hende hvis ikke hun vælger abort ???? 

personligt ville jeg høre på hvad min datter VILLE, og så støtte og hjælpe så meget dom overhoved muligt, ville tilmed tage barnet hver gang min datter ikke orkede det ... 

man skal altid støtte end børn i deres valg, især hvis det på inegen måde er noget du har mulighed for at forhindre ... 

Anmeld

4. august 2012

XXSS

Min mor var 15, år hun fik mig. Jeg er 34. Jeg ville aldrig selv få børn i den alder! Eller ønske det for mine piger. Jeg kan godt fornemme at der nogen gange er en irritation over, manglende uddannelse osv. Jeg synes måske, at man når man er så ung kan have svært ved at knytte sig som Hvis man venter drømmebarnet. Men det er jo bare min opfattelse. Vi har ikke den store nærhed min mor og jeg, men det kan jo også selvfølgelig skyldes generation og personlighed. Det skal dog lige pointeres, at mine forældre stadig er sammen i dag.

Anmeld

4. august 2012

chael

Var Malou Stella ikke også kun 14 år da hun blev gravid? Eller var hun 15?

Anmeld

4. august 2012

pvejsen

KarinaA skriver:

altså nu kender jeg en på 15 som klarede det fint på trods af den meget unge alder, selvf. fik hun da hjælp af forældrene, men tror da barnet er meget glad for at være født, og sikkert også er meget glad for at have en ung mor istedet for en gammel hejre ..  og kan da slet ikke se noget forkert i det hvs det virkelig er det man brænder for, og hvis man går 100% ind i det.. 

uanset jeres mening, så har denne pige heldigvis 100% rettigheder over sin egen krop når det kommer til om hun vil beholde det her barn.. og vem siger hun ikke nok skal klare den med lidt hjælp ?? 

jeg synes det er mindst lige så slemt når en 40+ får et barn, det er sku synd for barnet, det er ikke længe den har sin mor/far! så hellere en mor eller far som er der rigtig længe i ens liv ... og som har energi til at være forældre, og bedsteforældre når den tid kommer... 

bare et surt opstød fra en som ikke mener det er alderen, men modehenden som er altafgørende for om barnet får det godt 

Selvfølgelig kan en 15-å5rig være en god mor, og har nok ofte også flere kræfter end en 40-årig nybagt mor, men hvad med forsørgelse osv. af barnet, opdragelse af barnet. En 15 årig mor har da et begrænset kendskab til voksenlivet og til samfundet i forhold til en 40 årig

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

KarinaA skriver:

du kan ikke forstå hendes mor siger god for den !!! ? 

helt ærligt godt jeg ikke er din datter, eller barnebarn for den sags skyld !  forestil dig at din datter kommer og siger hun er gravid, vil du så slå hånden af hende hvis ikke hun vælger abort ???? 

personligt ville jeg høre på hvad min datter VILLE, og så støtte og hjælpe så meget dom overhoved muligt, ville tilmed tage barnet hver gang min datter ikke orkede det ... 

man skal altid støtte end børn i deres valg, især hvis det på inegen måde er noget du har mulighed for at forhindre ... 

...

Har jeg på noget som helst tidspunkt sagt jeg ikke ville støtte MIN datter!!! Nej vel? det mente jeg heller ikke.. Hvis jeg på INGEN som helst måder ville kunne tale hende fra det, jamen så var der ikke noget at gøre MEN DET ÆNDRE IKKE PÅ AT JEG STADIG SYNTES AT HUN ER ET BARN! OG DERFOR IKKE BURDE VÆRE MOR !!! Og det kan godt være at du er glad for at DU ikke er MIT barn, men den går sku også den anden vej - for mit barn vil i det mindste være så godt opdraget at HUN KAN SNAKKE PÆNT!!!! -

men hvis du dog virkelig har så et stort behov får at snakke grimt, så syntes jeg du burde oprette din egen hjemmeside hvor du rigtig kan hygge dig over en god diskusion, hvor man ikke behøver at være opdraget til at tale i en god tone. - bar et forslag.. 

Hold dig munter .. 

Anmeld

4. august 2012

5timesacharm..right?

det er fuldstændig forkert på så mange måder..

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

Nørbo92 skriver:

det er fuldstændig forkert på så mange måder..

ja det syntes jeg godt nok også 

Anmeld

4. august 2012

OktoberMor

KarinaA skriver:

altså nu kender jeg en på 15 som klarede det fint på trods af den meget unge alder, selvf. fik hun da hjælp af forældrene, men tror da barnet er meget glad for at være født, og sikkert også er meget glad for at have en ung mor istedet for en gammel hejre ..  og kan da slet ikke se noget forkert i det hvs det virkelig er det man brænder for, og hvis man går 100% ind i det.. 

uanset jeres mening, så har denne pige heldigvis 100% rettigheder over sin egen krop når det kommer til om hun vil beholde det her barn.. og vem siger hun ikke nok skal klare den med lidt hjælp ?? 

jeg synes det er mindst lige så slemt når en 40+ får et barn, det er sku synd for barnet, det er ikke længe den har sin mor/far! så hellere en mor eller far som er der rigtig længe i ens liv ... og som har energi til at være forældre, og bedsteforældre når den tid kommer... 

bare et surt opstød fra en som ikke mener det er alderen, men modehenden som er altafgørende for om barnet får det godt 

Du har fuldstændig ret.. 

Jeg syntes self det er forkert hvis ikke denne 14'årige vil det 100%, for så er det synd.. og det burde forbydes mod de børn som ikke er modne nok, for som sagt handler det Ikke.om alder, derimod modenhed! Og jeg har samme mening som dig, de folk der er 40+ som ønsker sig en baby, bliver gravide osv. Det syntes jeg næsten er mere synd end en ung pige får barn..  Er glad for min mor valgte at få mig og mine søskende.i en ung alder, istedet for de som har gamle forældre.. 

Anmeld

4. august 2012

Chili

chael skriver:

Var Malou Stella ikke også kun 14 år da hun blev gravid? Eller var hun 15?

Mener hun var 15 da hun blev gravid og 16 da hun fik Tino

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.