Hold da fast!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

AnonymAnonym

Bøllen skriver:

Syntes ikke man skal have barn som 14 årige.

ALT ALT ALT for tidligt. Kan da umuligt være parat til det ansvar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

AnonymAnonym

Laulund87 skriver:

Nej det hele er bare forkert i min verden og moderen er da heller ikke rask

nej det ville være synd at sige, gad vide hvad kommunen gør ved den sag...

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

Babymor2010 skriver:

Det forstår jeg heller ikke... Jeg ville ikke lade Isabella blive mor som 14-årig 

nej jeg ville heller ikke lade min datter blive gravid i den alder .. Hold da op bare tanken ved det!

Anmeld

4. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnonymAnonym skriver:

nej jeg ville heller ikke lade min datter blive gravid i den alder .. Hold da op bare tanken ved det!

Du kan gøre meget for at påvirke din datter - men hvordan vil du konkret forhindre, at hun bliver gravid? Ikke, at jeg ønsker det for nogen 14-årig, og selvfølgelig kan man komme langt med vejledning, samtale, regler og opdragelse i det hele taget - men det KAN jo gå galt. 

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

Mor og meget mere skriver:

Du kan gøre meget for at påvirke din datter - men hvordan vil du konkret forhindre, at hun bliver gravid? Ikke, at jeg ønsker det for nogen 14-årig, og selvfølgelig kan man komme langt med vejledning, samtale, regler og opdragelse i det hele taget - men det KAN jo gå galt. 

Ja det ved jeg godt ... Men jeg ved ikke hvad jeg ville sige til hende lige nu, eller hvad jeg ville gøre - det sådan noget man først ved når man er sat i den situation 

Anmeld

4. august 2012

B&J

børn skal ikke have børn

Anmeld

4. august 2012

Kongmulle

AnonymAnonym skriver:

Igår læste jeg om en pige der var blevet gravid og ville beholde barnet hun er KUN 14  - forstår det slet ikke! hvad er jeres mening om dette

jeg er 100% imod. En på 14 er kun et barn og børn skal ikke ha børn. Stakkels pige og farvel barndom

Anmeld

4. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnonymAnonym skriver:

Ja det ved jeg godt ... Men jeg ved ikke hvad jeg ville sige til hende lige nu, eller hvad jeg ville gøre - det sådan noget man først ved når man er sat i den situation 

Ja, og Gud forbyde det - jeg undrede mig bare over, hvordan du ville undgå at lade hende blive gravid. Den eneste stensikre metode er vel indespærring...

Men - hvis det var sket for min datter i den alder, ville jeg lægge pres på hende for at få hende til at vælge abort. Ikke mindst for hendes egen skyld. Jeg aner ikke, hvad jeg skulle stille op, hvis hun insisterede på at få barnet. 

Faktisk ville jeg stadig, nu hvor hun snart er 19, have det meget svært med det, hvis hun ville have barn. 

Anmeld

4. august 2012

KarinaA

altså nu kender jeg en på 15 som klarede det fint på trods af den meget unge alder, selvf. fik hun da hjælp af forældrene, men tror da barnet er meget glad for at være født, og sikkert også er meget glad for at have en ung mor istedet for en gammel hejre ..  og kan da slet ikke se noget forkert i det hvs det virkelig er det man brænder for, og hvis man går 100% ind i det.. 

uanset jeres mening, så har denne pige heldigvis 100% rettigheder over sin egen krop når det kommer til om hun vil beholde det her barn.. og vem siger hun ikke nok skal klare den med lidt hjælp ?? 

jeg synes det er mindst lige så slemt når en 40+ får et barn, det er sku synd for barnet, det er ikke længe den har sin mor/far! så hellere en mor eller far som er der rigtig længe i ens liv ... og som har energi til at være forældre, og bedsteforældre når den tid kommer... 

bare et surt opstød fra en som ikke mener det er alderen, men modehenden som er altafgørende for om barnet får det godt 

Anmeld

4. august 2012

KarinaA

Babymor2010 skriver:

Det forstår jeg heller ikke... Jeg ville ikke lade Isabella blive mor som 14-årig 

hvordan vil du forhindre det ??  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.