Piller du næse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Kløver

JA, pudser som regel næsen først, kommer det ikke ud bruger jeg papir til at fjerne med, og så vasker man jo bare fingre. Er også vigtigt jeg gør det, da jeg nemt får bihulebetændelse som er svær at komme af med. Synes så også det Er ucharmerende når man kan se folk har en masse siddende.
Mine børn får også tørret næse, så de ikke har en masse siddende, synes det ser så klamt ud med en masse omkring næsen, eller i næseborsåbningen. Er nok sart på det punkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

HeidiØ

Ja da! Alle piller sku næse! Man lyver hvis man sig man ik gør Nogle gange ubevidst, andre gange bevidst Men ikke i det offentlige rum, det sys jeg sku er for mærkeligt!

Anmeld

2. august 2012

Kay

lisesp83 skriver:

enig

Jeg prutter da også, dog ikke i forsamlinger  haha

her i graviditeten har jeg ik kunne holde det til ik at være sammen med andre... altså prutterne  

men ellers er jeg total god til at lave lydløse snigere....

Anmeld

2. august 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg pudser næse ofte men er os allergiker.. Men aldrig en finger op altid med papir

Anmeld

2. august 2012

morethanperfect

lisesp83 skriver:

Haha søde. Er du nu sikker på, at du ikke står med en hel finger og graver?  

Hahah det er jeg ret sikker på 

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Ja.
Gør det hverdag når jeg er i bad

Synes næsten det er klamt, hvis folk ikke gør det og render rundt med en næse fyldt med en masse

Jeg gør det samme som dig  Synes man kan være helt fyldt oppe i næsen med bussemænd, så synes det er rart at få den renset.

I mine unge år rendte jeg altid rundt med synlige bussemænd og det er da mere klamt. Og er glad for at jeg havde en god veninde, der gjorde mig opmærksom på det

Anmeld

2. august 2012

Missq4

bussemænd er jo en del af de afaldsstoffer som kroppen skal af med så ja jeg fjerner dem også for ikke at ha noget til at sige i næsen.

og jeg må indrømme at dem som siger at det gør de ikke hmm ja det tror jeg ikke på enten gør man det ubevist ellers syntes man det er så klarmt at man ikke vil indrømme det men det er de færste det kan ha noget til at sige i næsen unden at fjerne det

Anmeld

2. august 2012

bette bebs

Ja hvad f.... skal man ellers bruge tiden på i bilen? Ha ha  Prøvede at drikke en pepsi i dag på vej hjem fra arbejde, med det resultat, jeg tabte den på gulvet efter første slurk. I min helt sprit nye bil  Så holder mig fremover til næse pillen og skråle med på Rasmus Seebach og Lucas Graham

Anmeld

2. august 2012

Mother-love

Jeg gør da nogle gange om dagen. Men tror det er af den grund at jeg har været maler og igennem sådan en dag som håndværker støver man dæmme mange ting op i næsen. Så det mindste jeg føler der noget der irriterer mig så gør jeg noget ved det. Det er jo så normalt som det overhovedet kan være.

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Jeg æææælsker at grave i snude-skaftet , ind i mellem lidt for meget   Er jeg alene kan jeg finde på at trille dem og skyde dem afsted   Spist dem har jeg aldrig kunnet drømme om , ikke engang som barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.