Piller du næse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Anonym

Jeg piller da også næse, men ikke uden at vaske dem...!! Men...endnu værre.... Jeg slår nogle fæle prutter, når jeg har spist for mange blommer eller er forstoppet!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Bebsen

Haha, ja gu piller jeg næse! Spiser dog ikke udbyttet

Sad for noget tid siden i bilen, og holdte for rødt... Bag mig holdte en pæn ældre dame, 60+ vil jeg tro, og hun VOLD gravede i næsen! For derefter at spise det!! OMG og for det ikke er løgn så gentog hun det, OGSÅ spise delen! og hun var VIRKELIGT ihærdig i hendes jagt i næsen...
Mit kæmpe grineflip blev afsluttet med at hun tog et lommetørklæde og pudsede næsen, hahahaha

Hvordan skal ungerne os lære man ikke må spise bussemændende når mormor gør det?

Go aften!

Kh Ida.

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg æææælsker at grave i snude-skaftet , ind i mellem lidt for meget   Er jeg alene kan jeg finde på at trille dem og skyde dem afsted   Spist dem har jeg aldrig kunnet drømme om , ikke engang som barn

Hold nu op hvor jeg griner....!! Det er simpelthen alt for sjovt! Skide sjov debat

Anmeld

2. august 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Jeg piller da også næse, men ikke uden at vaske dem...!! Men...endnu værre.... Jeg slår nogle fæle prutter, når jeg har spist for mange blommer eller er forstoppet!! 

Mine prutter kan få folk til at drætte om, hvis jeg har fået salat eller syltede hvidløg..
Så kan jeg endda selv finde på at stikke af fra dem

Anmeld

2. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Nu kan alle svare anonymt, så man ikke behøver være bange for at svare.

Men piller du næse?

Synes det er blevet et meget tabu emne, og mange lyder til ikke at gøre det, men ser man på folk, når de tror ingen ser dem, så er der alligevel mange som gør.

Jeg gør

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Dustmuz skriver:

Mine prutter kan få folk til at drætte om, hvis jeg har fået salat eller syltede hvidløg..
Så kan jeg endda selv finde på at stikke af fra dem

Hihi hvorskønt  Jeg synes også det er fantastisk at lade en lugt af "død og ødelæggelse" sive, og så stikke af...pludselig er der en der "sniffer..." føj for helvede hvem har dårlig mave...seriøst...det er det sjoveste ever

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hold nu op hvor jeg griner....!! Det er simpelthen alt for sjovt! Skide sjov debat

Men det sgu sandt   Det er ikke bare pjat fordi jeg kan være ano.

Anmeld

2. august 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Hihi hvorskønt  Jeg synes også det er fantastisk at lade en lugt af "død og ødelæggelse" sive, og så stikke af...pludselig er der en der "sniffer..." føj for helvede hvem har dårlig mave...seriøst...det er det sjoveste ever

absolut..

jeg plejer at torturere kæresten inde i sengen.. så ligger hun der og putter op af en..
Så letter man lige en storm, og løfter dynen over imod hende..

udfaldet af dette er at jeg er ved at omkomme af grin og hun ihærdigt prøver og lufte ud..

meget meget komisk..
burde næsten indsendes til "Americas funniest homevidios" (bare i en dansk udgave)

Anmeld

2. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Men det sgu sandt   Det er ikke bare pjat fordi jeg kan være ano.

Det tror jeg gernedet et nok mest din "hudløs ærlige" måde at skrive det på, som simpelthen er så morsom

Anmeld

2. august 2012

Bebsen

Anonym skriver:

Hahahaha, genialt

Prutte gør jeg kun i det skjulte, syns det er SÅ ulækkert at prutte offentligt! Men bøvse er jeg lidt for god til - ret dobbelt moralsk, i know!
Mine veninder igennem 10 år har KUN hørt mig prutte da jeg havde veer, og min sidste kæreste (1.5 år) hørte mig aldrig prutte - og lugten fik hunden skylden for, hahaha

Kh Ida.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.